Journalist
Lars K. Midtsjø
Kontakt meg
Mine siste artikler
torsdag 27. januar 2022
Slik ble erkeengelske Clarks Jamaicas største merkevare
Skoleuniform, militærutstyr og trendy fottøy. Hvordan erkeengelske Clarks ble Jamaicas største merkevare.
torsdag 13. januar 2022
Investeringsbank verdisetter digital trend til 50 milliarder dollar
Mens Zuckerberg så vidt har rukket å rette snuten mot «metaverset», har luksusmerkene allerede tjent milliarder på salg av digitale klær.
fredag 17. desember 2021
I TV-serien Succession er klærne en viktig del av maktspillet
Caps til dressen? Cardigan på styremøtet? Solbriller på jobb? Ja, hvis kontoret ditt er på en yacht. I serien Succession er klærne en viktig del av maktspillet.
torsdag 2. desember 2021
Trøffeljegerne fra Piemonte: Innblikk i en lukket verden
Trøffeljegerne fra Piemonte gir et lite innblikk inn til en lukket verden bak den kulinariske råvaren, forretningsaspektet, jegerne og deres hunder.
torsdag 2. desember 2021
Tom Ford letter på sløret i ny bok
De som trodde at Tom Ford allerede hadde fortalt alt, vil åpenbart få en overraskelse i hans andre bok.
torsdag 2. desember 2021
Norsk skjortemerke solgte ut etter en drøy måned
Norske skjorter tar opp kampen mot gamle amerikanske klassikere. «Button-down» skjorta er den nye allværsjakka i det norske kontorlandskapet.
torsdag 2. desember 2021
Gucci og Xbox inngår uventet samarbeid
Hva har egentlig Xbox og Gucci til felles?
torsdag 2. desember 2021
Kostymene i Gucci-filmen produsert av konkurrenten
Filmen kan beskrives som en tre timer lang reklamefilm med vesker og sko i hovedrollen, men da de skulle gjenskape herregarderoben måtte de ta kontakt med en annen italiensk luksusaktør.
torsdag 2. desember 2021
Kostymene i Gucci-filmen produsert av konkurrenten
Filmen kan beskrives som en tre timer lang reklamefilm med vesker og sko i hovedrollen, men da de skulle gjenskape herregarderoben måtte de ta kontakt med en annen italiensk luksusaktør.
mandag 22. november 2021
Denne råvaren er blitt dobbelt så dyr
Sett lite trøfler på menyen denne høsten? Det er ikke så rart. Prisen på råvaren har doblet seg – noen steder også blitt fire ganger så dyrt som året før. Flere har omtalt 2021 som den store «trøffelkrisen».
Last flere artikler