<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
reklame
Reklameomsetningen flater ut
Reklameomsetningen falt i september, men for året som helhet ligger det fortsatt an til vekst. Sosiale medier trekker ned, mens utendørsreklame står for mesteparten av veksten. 
Reklameomsetningen flater ut
Reklameomsetningen falt i september, men for året som helhet ligger det fortsatt an til vekst. Sosiale medier trekker ned, mens utendørsreklame står for mesteparten av veksten. 
Reklameomsetningen flater ut
Reklameomsetningen falt i september, men for året som helhet ligger det fortsatt an til vekst. Sosiale medier trekker ned, mens utendørsreklame står for mesteparten av veksten. 
Mer enn halve veksten er utendørs
Reklameomsetningen går mot vekst i 2022, med utendørsreklamen som en sterk drivkraft.
– Driver du et reklamebyrå, bør du være lønnsom fra dag én
Herman Mueller Stormyr var godt forberedt på at gründerlivet er vondt. Å mislykkes var ikke et alternativ.
Reklameomsetningen har vokst med 375 millioner på et år
– En positiv start på året viser at reklamemarkedet er i fortsatt vekst, sier Kristin Brimi, daglig leder i Mediebyråforeningen.
Reklameomsetningen har vokst med 375 millioner på et år
– En positiv start på året viser at reklamemarkedet er i fortsatt vekst, sier Kristin Brimi, daglig leder i Mediebyråforeningen.