<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
briller
– Vi kaprer kunder fra high end-segmentet
Til tross for en nedgang i antall butikker klarte landets største optikerkjede å vokse i fjor – i et synkende marked.
– Vi kaprer kunder fra high end-segmentet
Til tross for en nedgang i antall butikker klarte landets største optikerkjede å vokse i fjor – i et synkende marked.
17.000 nordmenn har kjøpt omstridt brille
Spesielt unge menn hiver seg på farsotten med blålysbriller. Det har gitt Vivvoe-gründerne blod på tann. Nå satser de videre med vanlige briller også.
Rammer optikerbransjen
Med gratis synssjekk, egendesignede briller og faste, lave priser utfordrer Okkult norske optikerkjeder.
Frank Walton inntar Norden
Det norske brillemerket Frank Walton henter penger via Folkeinvest for å ekspandere utenfor Norges grenser.
Denne solbrillen er også en hodetelefon
Bose Frames Tempo kombinerer musikk og solbrille overraskende bra, men har fortsatt et stykke å gå med utseendet.