NANO: Svak trend - hvor blir det av framdriftsmeldingene?
- Det er ikke kommet noe mer på Paradigme
- Det er ikke kommet noe mer på Archer1
Begge deler skulle være i boks før årsskiftet.
Står vi foran en ytterligere smell?
Nå: 86-tallet.
- Det er ikke kommet noe mer på Archer1
Begge deler skulle være i boks før årsskiftet.
Står vi foran en ytterligere smell?
Nå: 86-tallet.
Redigert 20.01.2021 kl 19:09
Du må logge inn for å svare
Tynn suppe å bygge og i neste hostekule snakker du om styrken i bgbio??
På en god dags omsetning til bgbio er den på nivå med en gjennomsnittlig middelsstor kiosk, det er vel kun biotec og abt blandt biotek-selskapene som har lavere omsetning.
Og data/resultater frem til nå er så vage/dårlige at det får Costa i Nano til å fremstå som både professor i avanser matematikk og gudebenådet kunnskapsformidler.
Dere er nå søte :)
På en god dags omsetning til bgbio er den på nivå med en gjennomsnittlig middelsstor kiosk, det er vel kun biotec og abt blandt biotek-selskapene som har lavere omsetning.
Og data/resultater frem til nå er så vage/dårlige at det får Costa i Nano til å fremstå som både professor i avanser matematikk og gudebenådet kunnskapsformidler.
Dere er nå søte :)
Korsar
19.01.2018 kl 14:12
10973
PCIB er i en høyst forventet fredagskorreksjon nå, en risiko jeg har beskrevet imorges. Men overordnet trend er jo helt rå:
1 måned: 27,00 Opp 97,41%
3 måneder: 23,40 Opp 127,78%
6 måneder: 20,80 Opp 156,25%
1 år: 17,80 Opp 199,44%
Man skal selvsagt passe på at markedet ikke begynner en "NANO-prosess" her også; Hvis dagens korreksjon fortsetter mandag er det godt mulig jeg sikrer meg en del ut. Nesten 200% profitt siste året er OK, og jeg ønsker ikke å se det krympe til 150%, så 100%, 50%, osv. som en annen NANO-masteklamrer.
Man må aldri gifte seg med en aksje, det er nesten alltid tid å komme seg på igjen om man sikrer seg solid ut først.
Disse over-natten-oppkjøpene som tar deg på senga skjer faktisk så sjelden at man ikke må operere asinportefølje etter det. jeg kjører på å plukke penger hele veien i stedet for å sitte og vente på et gull-oppkjøp hvert 8. år (statistisk sannsynlighet for farmaselskap på OSE!).
1 måned: 27,00 Opp 97,41%
3 måneder: 23,40 Opp 127,78%
6 måneder: 20,80 Opp 156,25%
1 år: 17,80 Opp 199,44%
Man skal selvsagt passe på at markedet ikke begynner en "NANO-prosess" her også; Hvis dagens korreksjon fortsetter mandag er det godt mulig jeg sikrer meg en del ut. Nesten 200% profitt siste året er OK, og jeg ønsker ikke å se det krympe til 150%, så 100%, 50%, osv. som en annen NANO-masteklamrer.
Man må aldri gifte seg med en aksje, det er nesten alltid tid å komme seg på igjen om man sikrer seg solid ut først.
Disse over-natten-oppkjøpene som tar deg på senga skjer faktisk så sjelden at man ikke må operere asinportefølje etter det. jeg kjører på å plukke penger hele veien i stedet for å sitte og vente på et gull-oppkjøp hvert 8. år (statistisk sannsynlighet for farmaselskap på OSE!).
Korsar
23.01.2018 kl 22:27
10619
NANO endte i minus i dag også: 81,50.
Med denne trendutviklingen er 70-tallet en latent trussel nå.
Men i morra vil OSE trolig dra nytte av en oljepris som akkurat nå har passert 70, så sant Asia og US sentimentet ikke finner på noe veldig negativt i løpet av natten. Så det er lov å håpe at NANO vil holde seg over 80 også i morra.
Med denne trendutviklingen er 70-tallet en latent trussel nå.
Men i morra vil OSE trolig dra nytte av en oljepris som akkurat nå har passert 70, så sant Asia og US sentimentet ikke finner på noe veldig negativt i løpet av natten. Så det er lov å håpe at NANO vil holde seg over 80 også i morra.
Korsar
24.01.2018 kl 09:55
10485
....men trenden er nådeløs: Nå 79-tallet.
Men også BGBIO leverer slik jeg har spådd: Opp ca. 30% i dag, Opp nærmere 80% siden nyttår.
Men også BGBIO leverer slik jeg har spådd: Opp ca. 30% i dag, Opp nærmere 80% siden nyttår.
Aksjespesialisten
24.01.2018 kl 23:02
10380
det er fest nå Korsar!!! 200% i PCIB og nesten 100% i BB :D :D de siste 2 månedene HERREGUUUD så deilig etter nano fiaskoen i 2017 der jeg riktignok fikk tradet en del men ikke så mye som jeg hadde håpet på!
YNWA250505
25.01.2018 kl 07:24
10307
Gratulerer, synd du ikke har mange aksjer så det kan bli litt penger av det. Men 200% er jo 200% selv med 10 aksjer :)
Korsar
25.01.2018 kl 08:48
10258
YNWA250505.
I din lite hyggelige dialog med AS gir du smålig misunnelse et virkelig tydelig ansikt.
At du enøyd har satset på feil hest betyr ikke at andre som har satset på opp til FLERE rette hester er dummere enn deg. Mye tyder på at de er betydelig smartere.
I din lite hyggelige dialog med AS gir du smålig misunnelse et virkelig tydelig ansikt.
At du enøyd har satset på feil hest betyr ikke at andre som har satset på opp til FLERE rette hester er dummere enn deg. Mye tyder på at de er betydelig smartere.
Korsar
25.01.2018 kl 09:33
10222
NANO nå: Nede på 78-tallet
Jeg observerer aksjen fortløpende om det kan bli aktuelt å ta en trade etter hvert, dvs. for å være med på en teknisk korreksjon litt opp på 80-tallet før den igjen faller tilbake. Men litt tidlig å entre ennå, den skal nok litt til ned først.
Eller sagt på en annen måte: Det er foreløpig ingen tekniske signaler på en (interessant) korreksjon oppover.
PS: Akkurat nå er det PCIB som er beste tradekandidat på rekyler: Det har etter åpning allerede vært supre anledninger til å kjøpe seg inn på 50-51-nivåene. Jeg er en av dem som benyttet seg. PCIB har p.t. teknisk inne et intradags-range på 4-6 kroner, dvs. tett opp til en traders våte drøm.
Når det gjelder BGBIO er det stort sett å bare sitte på videre.
Jeg observerer aksjen fortløpende om det kan bli aktuelt å ta en trade etter hvert, dvs. for å være med på en teknisk korreksjon litt opp på 80-tallet før den igjen faller tilbake. Men litt tidlig å entre ennå, den skal nok litt til ned først.
Eller sagt på en annen måte: Det er foreløpig ingen tekniske signaler på en (interessant) korreksjon oppover.
PS: Akkurat nå er det PCIB som er beste tradekandidat på rekyler: Det har etter åpning allerede vært supre anledninger til å kjøpe seg inn på 50-51-nivåene. Jeg er en av dem som benyttet seg. PCIB har p.t. teknisk inne et intradags-range på 4-6 kroner, dvs. tett opp til en traders våte drøm.
Når det gjelder BGBIO er det stort sett å bare sitte på videre.
Redigert 25.01.2018 kl 09:36
Andersiverden
25.01.2018 kl 10:10
10195
Jeg kom tilfeldig over en podcast der LC svarer på spørsmål om når og hvilke søknader de har inne. Svaret forskrekker meg. Han sier, på dårlig engelsk, noe sånt som at de sier ikke noe om søknader før de har fått svar. Det må vel være selve oppskriften på hvordan skape tvil og usikkerhet rundt selskapet. Huff.
goodoil
25.01.2018 kl 10:21
10189
Det er jo ganske spesielt at arctic som Trond moen er stor aksjonær i anbefaler bergen bio som Trond moen er største aksjonær i litt mistenksomt.
Korsar
25.01.2018 kl 10:24
10231
Ikke rart fyren ikke vil snakke om søknader; de fikk jo avslag på en helt sentral søknad. De har heller ikke fått noen formelle godkjenninger av det nødvendige slag for å kunne kjøre verken paradigme eller Archer1 som planlagt. Jeg har omtalt dette helt konkret flere ganger her tidligere. Synes ikke som klamrerne har klart å finne ut dette ennå? Uansett vil de nekte å innse det.
Men markedet er selvsagt ikke så kørka som disse, jfr. faktisk kursutvikling.
På gamleforumet utstøter de imidlertid fremdeles sine primalskrik om "alt i rute" og "5-ganger'n - minst", og "heng i masta". Jeg tror ikke jeg har sett en så udannet flokk av langvarige selvskadere i børssammenheng i mitt skapte liv: De hevder fremdeles det har vært intelligent å sitte på nedover fra 129...og at vi som ikke skjønner dette er idioter. Yo.
Men markedet er selvsagt ikke så kørka som disse, jfr. faktisk kursutvikling.
På gamleforumet utstøter de imidlertid fremdeles sine primalskrik om "alt i rute" og "5-ganger'n - minst", og "heng i masta". Jeg tror ikke jeg har sett en så udannet flokk av langvarige selvskadere i børssammenheng i mitt skapte liv: De hevder fremdeles det har vært intelligent å sitte på nedover fra 129...og at vi som ikke skjønner dette er idioter. Yo.
Korsar
25.01.2018 kl 10:27
10229
goodoil,
så logisk sett burde vel BGBIO falle da i dag, når disse fantastiske nyheter er kjent? For resten av markedet vil selvsagt straffe sånt? Hehe.
Tenk om BGBIO går av egen faglig kraft (den hadde allerede gått kjempesterkt før Arctic-analysen), og at markedet ikke hadde vondt av å bli minnet på BGBIOs potensial? Har det slått deg?
Eller er du bare en NANO-klamrer med tilhørende børskunnskaper?
PS: De som meldte dette i blekka si - som om den intelligente delen av markedet ikke er kjent med eiersitser både her og der for lengst, er akkurat like sjalu som en typisk NANO-klamrer over at de ikke har fått med seg BGBIO-rallyet for lenge siden.
I pressekretser og NANO-kretser er som kjent misunnelse sterkere enn kjønnsdriften :-)
så logisk sett burde vel BGBIO falle da i dag, når disse fantastiske nyheter er kjent? For resten av markedet vil selvsagt straffe sånt? Hehe.
Tenk om BGBIO går av egen faglig kraft (den hadde allerede gått kjempesterkt før Arctic-analysen), og at markedet ikke hadde vondt av å bli minnet på BGBIOs potensial? Har det slått deg?
Eller er du bare en NANO-klamrer med tilhørende børskunnskaper?
PS: De som meldte dette i blekka si - som om den intelligente delen av markedet ikke er kjent med eiersitser både her og der for lengst, er akkurat like sjalu som en typisk NANO-klamrer over at de ikke har fått med seg BGBIO-rallyet for lenge siden.
I pressekretser og NANO-kretser er som kjent misunnelse sterkere enn kjønnsdriften :-)
Deler av meglerbransjen og gutta boys er korrupt.
Mange eksempler på det ...
Mange eksempler på det ...
goodoil
25.01.2018 kl 10:55
10179
Ytret bare en mening korsar fult lov det.
Trader selv nano ganske hardt ,men det er bare 11 mnd til 2019 så spørsmålet er hvor mange ganger kommer nano til og gjenta sitt mønster ca 70 til ca 90. Kan fort gå glipp av store gevinster når nano bryter opp fra trenden den er i viss man stadig jakter en gjentagen trad.
Trader selv nano ganske hardt ,men det er bare 11 mnd til 2019 så spørsmålet er hvor mange ganger kommer nano til og gjenta sitt mønster ca 70 til ca 90. Kan fort gå glipp av store gevinster når nano bryter opp fra trenden den er i viss man stadig jakter en gjentagen trad.
bel68
25.01.2018 kl 11:23
10134
misunnelse sterkere enn kjønnsdriften ja det er du den rette Korsar.....etter du solgte nano har du lagt inne på tråden å prata dritt he he
Odeven
25.01.2018 kl 11:46
10133
Korsar er jo "by far" den ivrigste på Nano-fronten, uansett ståsted.
Heller ikke på det gamle forumet er det noen som når han til knærne.
Man må spørre seg hva som ligger bak.
Han er nok et offer for sin egen dårlige dømmekraft og ivrer etter å kompensere for det.
Skryter hemningsløst over egen forutsigbarhet, for uansett utvikling, så har han sett det komme.
Men alle som gidder lese ser jo at han helgarderer i alle sine spådommer. Om det går opp eller ned, så er det akkurat som ventet,
Med slike metoder kan selv JEG få 12 rette.
O.
Heller ikke på det gamle forumet er det noen som når han til knærne.
Man må spørre seg hva som ligger bak.
Han er nok et offer for sin egen dårlige dømmekraft og ivrer etter å kompensere for det.
Skryter hemningsløst over egen forutsigbarhet, for uansett utvikling, så har han sett det komme.
Men alle som gidder lese ser jo at han helgarderer i alle sine spådommer. Om det går opp eller ned, så er det akkurat som ventet,
Med slike metoder kan selv JEG få 12 rette.
O.
Korsar
25.01.2018 kl 12:31
10157
Odeven,
ikke rart jeg er aktiv i å følge NANO, det var jo min beste tradeaksje i 2017. Tidvis høyt volum og stor volatilitet, altså hovedbasis for å være tradebar. Og en skokk med amatøraksjonærer som HELT FORUTSIGBART gjør akkurat det tradere liker..,.og deler ut gavepakker stadig vekk.
ikke rart jeg er aktiv i å følge NANO, det var jo min beste tradeaksje i 2017. Tidvis høyt volum og stor volatilitet, altså hovedbasis for å være tradebar. Og en skokk med amatøraksjonærer som HELT FORUTSIGBART gjør akkurat det tradere liker..,.og deler ut gavepakker stadig vekk.
YNWA250505
25.01.2018 kl 16:46
10055
Hvorfor gikk du ikke inn på 78,25 i dag da Korsar og ut igjen på 80,40? Mottok de ikke signalene dine fra Mars? Men 2 kroner er jo småpenger for deg vettu. PCIB kun ned 5% i dag. Hva sier de tekniske signalene der? Opp i morgen eller ned i morgen? Så BGBIO skal videre opp i morgen? Når det er sagt så ønsker jeg alle å tjene gode penger. Både deg og Aksjespesialisten og andre. Synd at vi krangler om dette, men det er jævlig irriterende at dere prater dritt om NANO 24/7. Jeg har tjent gode penger selv i PCIB, men hoppet dessverre av altfor tidlig. Ikke alle som treffer topp og bunn hele tiden som deg Korsar. Du er enorm der. Skulle gjerne sett skjermdumper før du backtrader. Lykke til i alle dine aksjer. Men det er greit med NANO pissing nå eller? Der fikk jeg forresten kun 9-10 gangen og er happy med det.
Nanofreak :)
25.01.2018 kl 20:17
9989
Nano har ikke fått "flere avslag"
Angående REK så hadde de noen spørsmål før de godkjenner, som er helt vanlig i alle land, for alle selskaper.
Og det er også standard praksis å IKKE melde når de søker om forskjellige ting, kun når det endelige svaret foreligger.
Det er akkurat det samme i Pcib, BBio osv. De søker om en godkjenning, får så beskjed fra regulary authorities om hva som skal tll for at akkurat den søknaden kan godkjennes.
Så melder de deretter. Targovax, Nano, Pcib, alle har det sånn.
Så Nano er meget godt i gang, og for meg et veldig safe bet da jeg har tid til å vente etpar år eller så før jeg eventuelt selger mitt. Andre må gjerne trade, ikke trade, bajse, lyve osv- man lykkes ikke på børs ved å høre på diverse tvilsomme karakterer på et anonymt forum.
Angående REK så hadde de noen spørsmål før de godkjenner, som er helt vanlig i alle land, for alle selskaper.
Og det er også standard praksis å IKKE melde når de søker om forskjellige ting, kun når det endelige svaret foreligger.
Det er akkurat det samme i Pcib, BBio osv. De søker om en godkjenning, får så beskjed fra regulary authorities om hva som skal tll for at akkurat den søknaden kan godkjennes.
Så melder de deretter. Targovax, Nano, Pcib, alle har det sånn.
Så Nano er meget godt i gang, og for meg et veldig safe bet da jeg har tid til å vente etpar år eller så før jeg eventuelt selger mitt. Andre må gjerne trade, ikke trade, bajse, lyve osv- man lykkes ikke på børs ved å høre på diverse tvilsomme karakterer på et anonymt forum.
Korsar
25.01.2018 kl 23:40
9895
Presterer du her å nekte for velkjente søknadsavslag?!?
Har vi flere nut cases av dette kaliberet her, eller er nanofreak :) alene om dette?
Jeg har jo tidligere til og med lagt ut kopi av en avslagstekst som et eksempel.
Forsinkelsene begynner nå å dreie seg om minst et år.
Fornekter-viljen i NANO er jo bare grenseløs.
Har vi flere nut cases av dette kaliberet her, eller er nanofreak :) alene om dette?
Jeg har jo tidligere til og med lagt ut kopi av en avslagstekst som et eksempel.
Forsinkelsene begynner nå å dreie seg om minst et år.
Fornekter-viljen i NANO er jo bare grenseløs.
YNWA250505
26.01.2018 kl 09:56
9808
benekter du fakta:-) :-) :-) :-) :-) (Tina og Betina)
26.01.2018 kl 11:04
9717
De måtte vel komme med noe tilleggsinfo til REK før de får godkjent oppstart Paradigme i Norge, hvis du kaller det et avslag så be my guest. Biotek selskapene kaller det en søknadsprosess, det gjelder flere biotek i Norge.
Men du skrev flere avslag? Beklager, men jeg har ikke sett hvor du har kopiert inn flere avslag tidligere, hvis du sier hvilke av alle dine innlegg det ligger på så skal jeg lese det. Personangrep kan du droppe framover.
Men du skrev flere avslag? Beklager, men jeg har ikke sett hvor du har kopiert inn flere avslag tidligere, hvis du sier hvilke av alle dine innlegg det ligger på så skal jeg lese det. Personangrep kan du droppe framover.
Korsar
26.01.2018 kl 11:23
9734
Har du for eksempel sjekket FDA-prosessen i USA?
Hvor står den, tror du?
Hvor står den, tror du?
Korsar
26.01.2018 kl 12:21
9684
Tok en titt på gamleforumet. Det prates mye om hva som skulle vært børsmeldt eller ikke. Ingen synes å vite hva som KAN børsmeldes, dvs. om oppnådde resultater. De som imidlertid hører på siste podcast vil, hvis de ikke har voks mellom øra, forstå at det tidligst vil kunne meldes resultater i des 2018.
Nesten ingen av hausserne synes å forstå hva dette betyr; at prosessen er akkurat så forsinket som jeg og andre har dokumentert ørten ganger; nå mer enn ett år.
Og selvsagt kan de ikke børsmelde paradigme og archer1 når de ikke har alle formalitetene i orden ennå.
2018 blir et dystert år for dem som ikke klarer å tenke på noe annet enn å klamre seg til NANO-masta.
Nesten ingen av hausserne synes å forstå hva dette betyr; at prosessen er akkurat så forsinket som jeg og andre har dokumentert ørten ganger; nå mer enn ett år.
Og selvsagt kan de ikke børsmelde paradigme og archer1 når de ikke har alle formalitetene i orden ennå.
2018 blir et dystert år for dem som ikke klarer å tenke på noe annet enn å klamre seg til NANO-masta.
Andersiverden
26.01.2018 kl 12:45
9688
Kan du sende meg linken til den siste podcasten?
goodoil
26.01.2018 kl 20:43
9538
Shorten er nede i 1,54 % synlige Det er stadig nedgang ,så kanskje ikke alle er enig med de som har mørkest tanke om nano HEHE
St_Anthony
27.01.2018 kl 12:27
9417
NANO-diskusjonene her på HO har virkelig stagnert fullstendig. Det er fullt mulig å se NANO som et attraktivt long-case med stor potensiell oppside, mens tradere med kortere tidsperspektiv vil kunne være mer opptatt av svak teknisk trend (noe Algeta også havnet i, bare så dét er nevnt). Men man diskuterer rett og slett ikke det samme. Det en long-investor må vurdere er: hvor stort/attraktivt er markedet? Hvor stor sjanse har Betalutin til å ta andeler av dette markedet? Hvor lang tidshorisont/"opportunity cost" snakker vi om--er inngang på dagens nivåer attraktivt? Hvor kvalifisert er ledelsen, vitenskaplig og kommersielt? Er ledelsens økonomiske interesser på linje med aksjonærenes? Hvordan er mulighetene for flere indikasjoner og/eller kombinasjoner med Betalutin? Hvordan er pipeline? Lykke til!
28.01.2018 kl 16:27
9257
Enig med deg St.Anthony, trodde ikke det kunne bli verre men det er det jo blitt.
Som du sier, er man langsiktig så ser man på det fundamentale, som bare blir bedre.
Snubler innom her en gang i blant når jeg kjeder meg nok, men skal jeg ha en god debatt om Nano eller andre selskaper så går jeg til Tekinvestor.
Som du sier, er man langsiktig så ser man på det fundamentale, som bare blir bedre.
Snubler innom her en gang i blant når jeg kjeder meg nok, men skal jeg ha en god debatt om Nano eller andre selskaper så går jeg til Tekinvestor.
Jam
28.01.2018 kl 17:48
9230
NANO diskuteres også på www.aksjetips.no, med en rekke kjente deltakere fra HO. Diskusjonen har dabbet noe av siste uken, men det er lagt et godt grunnlag for en god debatt videre.
https://www.aksjetips.no/threads/nordic-nanovector-asa.21/latest
https://www.aksjetips.no/threads/nordic-nanovector-asa.21/latest
Korsar
31.01.2018 kl 09:11
9034
Fremdeles negativ trend, nå utfordres nedre del av trendkanal 75-80.
OSE er i imidlertid i ferd med å snu opp etter gårsdagens korreksjon, noe signalløse NANO trolig vil nyte godt av i dag etter hvert, selv om den allerede har vært helt nede på 76 blank. Vi bør i hvertfall se 77-tallet etter hvert.
Men det overhengende problemet for aksjen er selvsagt å dokumentere at forsinkelser, avslag og rekrutteringsproblemer ikke vil fortsette langt inn i 2018.
En nøktern vurdering av tilstanden tilsier pr. dato at det knapt vil kunne gis avsluttende behandlingsmeldinger før i slutten av 2018. Da er det ikke rart at markedet trekker aksjen ned.
OSE er i imidlertid i ferd med å snu opp etter gårsdagens korreksjon, noe signalløse NANO trolig vil nyte godt av i dag etter hvert, selv om den allerede har vært helt nede på 76 blank. Vi bør i hvertfall se 77-tallet etter hvert.
Men det overhengende problemet for aksjen er selvsagt å dokumentere at forsinkelser, avslag og rekrutteringsproblemer ikke vil fortsette langt inn i 2018.
En nøktern vurdering av tilstanden tilsier pr. dato at det knapt vil kunne gis avsluttende behandlingsmeldinger før i slutten av 2018. Da er det ikke rart at markedet trekker aksjen ned.
Korsar
31.01.2018 kl 10:12
8979
Man kan for øvrig observere et fornøyelig fenomen på forumet Tekinvestor ifm. med alle dem som har nå stort sett har stukket av i skam fra HO etter å ha hausset NANO i over ett år mens virkeligheten burde lært dem det motsatte: Disse har nå i stor grad flyttet over til Tekinvestor der de bare fortsetter sin ufrivillig komiske haussing uten det ringeste grunnlag verken i børskunnskap eller medisin.
Og enda morsommere: De bruker mye av tiden (på Tekinvestor!) til å skjelle ut de av oss her på HO som har satt dem i slik forlegenhet. Selv dem som ikke deltar i debattene på Tekinvestor tas med i utskjellingen. Og man jobber også på Tekinvestor fremdeles med å få utestengt dem som ikke laller med. Hehe, nederlagene må sitte dypt i skinnet? :-)
Men som de sier til øredøvende selvklapp: "Vi som kan det fundamentale..." som de altså har bevist med sine kursmål på 400+ i 2017....?! Vvvvvrææææl.
Og enda morsommere: De bruker mye av tiden (på Tekinvestor!) til å skjelle ut de av oss her på HO som har satt dem i slik forlegenhet. Selv dem som ikke deltar i debattene på Tekinvestor tas med i utskjellingen. Og man jobber også på Tekinvestor fremdeles med å få utestengt dem som ikke laller med. Hehe, nederlagene må sitte dypt i skinnet? :-)
Men som de sier til øredøvende selvklapp: "Vi som kan det fundamentale..." som de altså har bevist med sine kursmål på 400+ i 2017....?! Vvvvvrææææl.
Korsar
31.01.2018 kl 12:23
8920
Denne tråden har fokus på framdriftsmeldinger, og om/når flere slike kan ventes.
La oss derfor sende ballen over til dem som påberoper seg å kjenne "det fundamentale":
- Når mener dere NANO første gang vil levere noe slikt i 2018?
- Og hva vil det i så fall gå ut på?
- Og ikke minst: Er der ingen risiko for meldinger som markedet vil oppleve som negative?
Dere som er så gode i "det fundamentale" og forstår meldingsbildet bedre enn sånne som meg, må vel ha klare kunnskaper om dette?
Hvis ikke kan man vel heller ikke upåtalt slenge rundt seg med 5-doblinger for 2018 og det som verre er?!
La oss derfor sende ballen over til dem som påberoper seg å kjenne "det fundamentale":
- Når mener dere NANO første gang vil levere noe slikt i 2018?
- Og hva vil det i så fall gå ut på?
- Og ikke minst: Er der ingen risiko for meldinger som markedet vil oppleve som negative?
Dere som er så gode i "det fundamentale" og forstår meldingsbildet bedre enn sånne som meg, må vel ha klare kunnskaper om dette?
Hvis ikke kan man vel heller ikke upåtalt slenge rundt seg med 5-doblinger for 2018 og det som verre er?!
31.01.2018 kl 20:55
8820
Urkomisk å se en av de de største backtrader og pissprater her inne snakke ned Tekinvestor ? grunnen er jo at folk ikke gidder å diskutere noen selskaper på umodererte forum, da er det nevnte et bedre alternativ der man kan diskutere plusser og minuser, og sånne som korsar, Aksjespesialisten og andre ikke får være medlemmer. Ikke at mange av de ikke har prøvd, alle får sin sjanse men når de bare spammer, troller og er ufine så blir de utestengt. Helt suverent! ???
Aksjespesialisten
31.01.2018 kl 22:04
8804
¨ alle får sin sjanse men når de bare spammer, troller og er ufine så blir de utesteng¨
noe av det morsomste jeg har lest i hele dag! De som kommer med saklig kritikk forsvinner daglig, mens de som hausser aksjen hinsides med pissprat og tull slik som deg og kompisene dine har enerett over trådene. Sånn går nå dagan.... og nano nærmer seg stadig vekk kursmålet mitt på 55 kr ;)
noe av det morsomste jeg har lest i hele dag! De som kommer med saklig kritikk forsvinner daglig, mens de som hausser aksjen hinsides med pissprat og tull slik som deg og kompisene dine har enerett over trådene. Sånn går nå dagan.... og nano nærmer seg stadig vekk kursmålet mitt på 55 kr ;)
YNWA250505
01.02.2018 kl 08:03
8737
Og hva med PCIB og BergenBio? Nærmer de seg kursmålet på kr 1000 som en av dere presterte å slenge ut? Du snakker om ditt kursmål på kr 55. Du skrev vel kurs på kr 25 før jul. Så du dobler ditt kursmål på Nano? Hva har skjedd? Har du trua nå eller? Kan ikke du og dama di Korsar eller motsatt fortelle oss om Nano, Bergen og Pcib skal opp eller ned i kurs i dag. Og gjerne en uke fremover. Gjerne før kl 08:30 i dag. Dere er jo kongen av Back trading. Venter på svar.
Korsar
01.02.2018 kl 12:40
8683
Trenden tynger NANo selv på en ellers blå OSE-dag: Akkurat nå drives det litt støttekjøp for å hindre aksjen i å sige i rødt.
Vi får se etter hvert som dagen lider; melding om enda flere PSU'er og en ny ikke-medisinsk talsperson klarer neppe å drive kursen når selskapet trenger det motsatte: en talsperson som kan klare å fortelle markedet hva som faktisk skjer. Samt få kortene på bordet om hvordan det faktisk ligger an med det siste av forsinkelser, søknads- og rekrutteringsproblemer. Det er ingen større aktører som biter på dagens gjemmelek. Smellet blir bare verre hvis man drøyer for lenge med å informere.
Vi får se etter hvert som dagen lider; melding om enda flere PSU'er og en ny ikke-medisinsk talsperson klarer neppe å drive kursen når selskapet trenger det motsatte: en talsperson som kan klare å fortelle markedet hva som faktisk skjer. Samt få kortene på bordet om hvordan det faktisk ligger an med det siste av forsinkelser, søknads- og rekrutteringsproblemer. Det er ingen større aktører som biter på dagens gjemmelek. Smellet blir bare verre hvis man drøyer for lenge med å informere.
Andersiverden
01.02.2018 kl 13:34
8667
"Samt få kortene på bordet om hvordan det faktisk ligger an med det siste av forsinkelser, søknads- og rekrutteringsproblemer".
Og jeg som trodde at Korsar hadde svaret på dette. Så feil kan man ta. Støttekjøp? Ja. For å demme opp for de som panisk jammer kursen i hensikt å få en lavest mulig inngang når knallnyheten kommer. Og ja. Den kommer men vi vet bare ikke når. Heng i masta! Goddamnit! Hirr, hirr. Vræl, vræl.
Og jeg som trodde at Korsar hadde svaret på dette. Så feil kan man ta. Støttekjøp? Ja. For å demme opp for de som panisk jammer kursen i hensikt å få en lavest mulig inngang når knallnyheten kommer. Og ja. Den kommer men vi vet bare ikke når. Heng i masta! Goddamnit! Hirr, hirr. Vræl, vræl.
heilo888
01.02.2018 kl 15:50
8596
Korsar forsøker å utvise seg som en altviter innen aksjer men som i mitt erfarne aksjehode er en stor tøvete vits!