Strong buy anbefaling nå
Bull dog
12.03.2022 kl 12:02
3651
Da blir kanskje inngangen mandag litt trangere. Energimangel blir det i allfall lenge utover. Miliardinntektene i Norge vil mulig bli med på å subsidiere havvind mens oljen fra bla Afrika vil de ha opp mens det er høye priser.
Billyjojimbob
12.03.2022 kl 11:32
3698
Fin reklame,pos strokes underbygger fet gain ved fremtidig inntjening,mer spennende enn noen gang i det underprisede selskap👍
Nå kommer massen inn i Zena!
https://open.spotify.com/episode/3axifb08YUukpvJu4id12c?si=YL3zgHidRou-TCI2AV7w-A&context=spotify%3Ashow%3A5qyR8EOnK2wvdMzoJWHyn5&t=4830
Godt jeg eier litt mer enn E.H😎
https://open.spotify.com/episode/3axifb08YUukpvJu4id12c?si=YL3zgHidRou-TCI2AV7w-A&context=spotify%3Ashow%3A5qyR8EOnK2wvdMzoJWHyn5&t=4830
Godt jeg eier litt mer enn E.H😎
BlackPearl
12.03.2022 kl 10:54
3709
Lenge siden at dem brukte så langt tid i programmet på en aksje👍 E.H eier rundt om 10 mil aksjer p.d.d..
https://podcasts.apple.com/no/podcast/aksjesladder/id1483894849?l=nb&i=1000553754656
https://podcasts.apple.com/no/podcast/aksjesladder/id1483894849?l=nb&i=1000553754656
gravemaskinen
12.03.2022 kl 10:32
3706
Joffe3 skrev Murofen ! Hvorfor gidder du. ? Joffe3.
Skal si Henriksen i aksjesladder har satt seg inn i zena... Greit når flere omtaler og ser potensiale her
Gullit
11.03.2022 kl 18:57
4139
Noe som nærmer seg også:
The Company is currently consulting with its partner, Entreprise Tunisienne d'Activités Pétrolières (“ETAP”), having decided to perform sidetracks in two non-producing wells on a ‘back-to-back’ basis
to maximise cost control.
The first side-track will be performed in well EZZ-18. The drilling programme for the well intervention is currently being finalised with ETAP. A casing log to determine casing integrity has been agreed and
is expected to be performed in March 2022.
The selection of the second side-track well has still not been finalised and will be determined upon completion of a reservoir study to optimise the selection of the most productive and technically
favourable well.
Zenith is expecting to achieve a gross production rate of 1,000 BOPD from the Ezzaouia
The Company is currently consulting with its partner, Entreprise Tunisienne d'Activités Pétrolières (“ETAP”), having decided to perform sidetracks in two non-producing wells on a ‘back-to-back’ basis
to maximise cost control.
The first side-track will be performed in well EZZ-18. The drilling programme for the well intervention is currently being finalised with ETAP. A casing log to determine casing integrity has been agreed and
is expected to be performed in March 2022.
The selection of the second side-track well has still not been finalised and will be determined upon completion of a reservoir study to optimise the selection of the most productive and technically
favourable well.
Zenith is expecting to achieve a gross production rate of 1,000 BOPD from the Ezzaouia
Gullit
11.03.2022 kl 18:12
4135
Oljesalg kommer snart. Rob 1 er rundt hjørnet og rob 3 om ikke lenge. Tilapia kan det virke som det er litt bevegelse no, men den er ikke enkel å forutse…
Murofen
11.03.2022 kl 17:21
4210
Masse penger i forhold til innsats. Og jeg kommer meg lettere ut enn de som sitter på ett lass. Når folk skal ut, da går fort kursen nedover.
jantt
11.03.2022 kl 17:06
4242
Ikke nogen særlig god dag. Håber ikke vi skal længere ned.
Nyheder som nogle snakker om ser ikke ud til at komme snart
Nyheder som nogle snakker om ser ikke ud til at komme snart
futureistoday
11.03.2022 kl 16:41
4279
Da du kun har en liten pott blir det vel ikke masse penger på deg? Fortsatt god helg;)
Murofen
11.03.2022 kl 16:35
4288
Gullit skrev God helg 🥳
God helg. Håper dere får rett. Er klar for å tjene masse penger.
Murofen
11.03.2022 kl 16:29
4241
Da tror jeg du husker feil. Vis gjerne til de trådene du tror du husker
Konjagi
11.03.2022 kl 15:57
4304
Liverbirds skrev "At disse pengene er tapt". Murofen, for en idiot 😄😄😄
Hvis jeg ikke husker helt feil var Murofen svært aktiv da kursen nærmet seg 4 øre rett før jul 2020. Dette er bare et troll, ingenting å bfy seg om
Gullit
11.03.2022 kl 15:57
4277
Bull dog skrev Ingen.. den går tilbake der den var innen 20 min!
Skulle skrive til murofen😂
Murofen
11.03.2022 kl 15:56
4261
Liverbirds skrev "At disse pengene er tapt". Murofen, for en idiot 😄😄😄
Mulig jeg er det. men om det viser jeg jeg skulle få rett. Må en annen bære det navnet du nettopp delte ut😉
Murofen
11.03.2022 kl 15:55
4269
jeg mener absolutt ikke det er bløff. Men med slike utsikter i vente, så gjennspeiler ikke kursen det som her antydes i tråd etter tråd. Men med en beholdning på 1792574449 aksjer i omløp, så skal det litt til mener jeg
Bull dog
11.03.2022 kl 15:54
4253
Gullit skrev Hvem prøver du å lure?
Ingen.. den går tilbake der den var innen 20 min!
Murofen
11.03.2022 kl 15:38
2547
Der er jeg enig. Derfor jeg har tatt en liten pott. Men jeg har tatt de med den tanke at disse pengene er tapt. Så får alt annet komme som en stor overraskelse. Det er jo underlig med så mye oppgang som denne har i vente, at den hører hjemme på dagens taperliste, da også tatt dagens Oljepris i betraktning.
Redigert 11.03.2022 kl 15:53
Du må logge inn for å svare
LittleNoisyBoy
11.03.2022 kl 15:37
2527
LittleNoisyBoy skrev EU decides against ban on Russian oil imports
Se live tv DW
Barneskirenn
11.03.2022 kl 15:10
2318
Høres ut som en god business-plan: investert i aksjen, men har null tro på at den skal opp (og i tillegg; "det har jeg ment lenge").
Logikken her går meg hus forbi. Er nok ikke noe aksjonær du nei. Kun for å provosere at du skriver innlegg her.
Logikken her går meg hus forbi. Er nok ikke noe aksjonær du nei. Kun for å provosere at du skriver innlegg her.
Computum
11.03.2022 kl 14:34
2381
Hva hver enkelt aksje koster er vel underordnet? Bortsett fra at noen småinvestorer føler seg som kongen på haugen når de kan kjøpe 100.000 aksjer.
Det er selskapsverdien som betyr noe, og den er vel ikke spasielt høy hvis noe av det som skrives om blir realiteter?
Det er selskapsverdien som betyr noe, og den er vel ikke spasielt høy hvis noe av det som skrives om blir realiteter?
Murofen
11.03.2022 kl 14:23
2428
Ytterst sjeldent man tjener penger på slike lavpris aksjer. Mange har hauger av aksjer, det vil bli kamp om å komme seg ut ved oppgang, det er billig å shorte, og få vil sitte i båten å vente på en oppgang som er av betydning. Det er enormt mye aksjer i omløp, og ett enormt antall aksjonærer med ulik agenda. Trådene her hausser denne opp langt tilbake i tid..nå skal det skje, nei nå, nei i morgen...osv. Sannheten er at intet skjer. Og dessverre er det også slik det forblir er jeg redd. Ingenting hadde vært bedre enn at det ble en positiv overraskelse. Ingen kan spå inn i framtiden. Mitt poeng er at jeg anser det som overveiende sannsynlighet at her forblir det som det er i all overskuelig framtid. La oss håpe jeg tar feil.
Bull dog
11.03.2022 kl 14:07
2477
Mener du at salg av olje om to uker er bløff?
Den får bare gå ned. Så får vi heller følge med da oljen blir solgt.
Den får bare gå ned. Så får vi heller følge med da oljen blir solgt.
Murofen
11.03.2022 kl 14:05
2488
Jeg har aksjer selv, så er ikke negativt om den går opp. jeg ser bare ikke at det vil skje. Og det har jeg ment lenge. Det hausses i mente, men det er ingen oppgang å hente. Og slik har det vært nå hele veien.
Allroad18
11.03.2022 kl 13:48
2496
gravemaskinen skrev Bare å selg.. Jeg øker..
IOX "stuper" også, over 9 %, så det er ikke bare Zenith "fenomenet"som går i nedoverbakke. Men investorene i denne Zenith aksjen hyler i kor hele tiden, utrolig unødvendig! Gå heller til psykolog og få snakket ut med han og bevar ro og saklighet på forumet. Det er bare en uke siden!! vi kunne kjøpte denne for under 0,09, så kom igjen folkens, vær glad for oppgangen derfra og opp hit som den er idag.
MarketGunsling
11.03.2022 kl 12:59
2640
Zenith today seems completely paralyzed and is under the mercy of the authorities.
Except for the fact that they are about to sell 114,000 barrels of oil produced from the company's Tunisian wells for approximately $12 million.
Except for the fact that they are about to sell 114,000 barrels of oil produced from the company's Tunisian wells for approximately $12 million.
Barneskirenn
11.03.2022 kl 12:49
2682
Enig, futureistoday.
Hvis vi hadde tatt vekk inntekten i Tunsia, kan det diskuteres luftslott. Zenith er underpriset ved dagens inntekter vs. mcap. Tilapia er en enorm bonus, og vil være en gamechanger hvis den endelig landes. Ved oljepris over 80 dollar, er zenith et spennende case! Strategien AC har valgt er god, og blir spennende å se om zenith får utnyttet denne.
Men, som ved alt annet, er det risiko. HVIS tilapia ryker, kommer aksjen garantert til å få seg en trøkk ned til 0,5-0,8.. før den går opp igjen.
Hvis vi hadde tatt vekk inntekten i Tunsia, kan det diskuteres luftslott. Zenith er underpriset ved dagens inntekter vs. mcap. Tilapia er en enorm bonus, og vil være en gamechanger hvis den endelig landes. Ved oljepris over 80 dollar, er zenith et spennende case! Strategien AC har valgt er god, og blir spennende å se om zenith får utnyttet denne.
Men, som ved alt annet, er det risiko. HVIS tilapia ryker, kommer aksjen garantert til å få seg en trøkk ned til 0,5-0,8.. før den går opp igjen.
futureistoday
11.03.2022 kl 11:55
2788
Nå skal det sies at DU virker utrolig ivrig til og ytre dine negative meninger her på forumet Albaliciouz, når 98% av innleggene dine er i zena (resterende 2% i mpcc) så kan jeg bare anta du har en egen interesse i og sverte Zena. Ingen med hodet på rett plass bruker så mye av fritiden sin på og baisse og omtale ett firma på den måten du gjør med alle dine innlegg uten egen agenda. Hvis du mot formodning skulle være en av karakterene som ikke har hodet riktig skrudd på så vil jeg oppfordre deg til og finne en nabo eller venn du kan sladre negativt sammen med da slike typer går best sammen. Selv ser jeg det samme som alle andre som har investert seriøst i Zena. Ingen CEO som kjøper seg kraftig opp, eller større investorer som kjøper seg inn hvis selskapet ikke har føtter og stå på. Det du tidligere har omtalt som "Luftslott" har daglig produksjon av olje og leverer strøm konvertert fra gass, har mye i pipelinen og venter inntekter fra oljen som (9 mnd produksjon) som langt overgår halve mcap`en til Zenith. Jeg sitter trygt på i raketten som bringer oss til luftslottet ;) Ha ellers en flott helg alle sammen!
De gutta har forelsket seg i zenith. Det går som regel ikke bra.
Greitt å ha en god dose med realitet enn blind forkjærlighet.
Faktumet er att signeringen har tatt godt over et år (tilapia) og når den kommer er tydligvis helt random. I år? Neste år?
Hvor lang tid er det verdt å vente? Mange andre selskaper går som det suser, mye spennende der ute. Helt greit att tålmodighet er en dyd, men med måte.
Zenith idag virker helt handlingslammet og er under myndighetene sin nåde.
Greitt å ha en god dose med realitet enn blind forkjærlighet.
Faktumet er att signeringen har tatt godt over et år (tilapia) og når den kommer er tydligvis helt random. I år? Neste år?
Hvor lang tid er det verdt å vente? Mange andre selskaper går som det suser, mye spennende der ute. Helt greit att tålmodighet er en dyd, men med måte.
Zenith idag virker helt handlingslammet og er under myndighetene sin nåde.
Viking_I
11.03.2022 kl 10:56
2851
Be aware hidden volume at 0.116, removed now
Redigert 11.03.2022 kl 10:57
Du må logge inn for å svare