<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
pr
Seksdobling på kino etter James Bond-premieren
Reklameomsetningen på kino steg hele 600 prosent i oktober isolert, men segmentet har stadig litt å ta igjen fra i fjor.
Seksdobling på kino etter James Bond-premieren
Reklameomsetningen på kino steg hele 600 prosent i oktober isolert, men segmentet har stadig litt å ta igjen fra i fjor.
Kan noen please skru av bærekraftskakofonien?
Problemet er ikke lenger grønnvasking, men at så mange insisterer på å snakke om bærekraft i alle kanaler hele tiden, skriver Simen Johannessen i Gambit H+K.
Dagligvarekjedene er avslørt
Narrativet om at pengemaskinene i dagligvarebransjen «aldri gir seg på pris» og nærmest går i krigen for kundene er gjennomskuet, skriver Lukas Loeb.