<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
mediebyråforeningen
Reklameomsetningen flater ut
Reklameomsetningen falt i september, men for året som helhet ligger det fortsatt an til vekst. Sosiale medier trekker ned, mens utendørsreklame står for mesteparten av veksten. 
Mer enn halve veksten er utendørs
Reklameomsetningen går mot vekst i 2022, med utendørsreklamen som en sterk drivkraft.
317 millioner i økt reklameomsetning på 6 måneder
– Vi velger å være forsiktige optimister for andre halvår, selv om en rekke faktorer kan påvirke i negativ retning, sier Harald Eide-Fredriksen, medie- og forhandlingsdirektør i Dentsu.
317 millioner i økt reklameomsetning på 6 måneder
– Vi velger å være forsiktige optimister for andre halvår, selv om en rekke faktorer kan påvirke i negativ retning, sier Harald Eide-Fredriksen, medie- og forhandlingsdirektør i Dentsu.
317 millioner i økt reklameomsetning på 6 måneder
– Vi velger å være forsiktige optimister for andre halvår, selv om en rekke faktorer kan påvirke i negativ retning, sier Harald Eide-Fredriksen, medie- og forhandlingsdirektør i Dentsu.
317 millioner i økt reklameomsetning på 6 måneder
– Vi velger å være forsiktige optimister for andre halvår, selv om en rekke faktorer kan påvirke i negativ retning, sier Harald Eide-Fredriksen, medie- og forhandlingsdirektør i dentsu.
Reklameomsetningen har vokst med 375 millioner på et år
– En positiv start på året viser at reklamemarkedet er i fortsatt vekst, sier Kristin Brimi, daglig leder i Mediebyråforeningen.