<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
mediebarometeret
317 millioner i økt reklameomsetning på 6 måneder
– Vi velger å være forsiktige optimister for andre halvår, selv om en rekke faktorer kan påvirke i negativ retning, sier Harald Eide-Fredriksen, medie- og forhandlingsdirektør i Dentsu.
317 millioner i økt reklameomsetning på 6 måneder
– Vi velger å være forsiktige optimister for andre halvår, selv om en rekke faktorer kan påvirke i negativ retning, sier Harald Eide-Fredriksen, medie- og forhandlingsdirektør i Dentsu.
317 millioner i økt reklameomsetning på 6 måneder
– Vi velger å være forsiktige optimister for andre halvår, selv om en rekke faktorer kan påvirke i negativ retning, sier Harald Eide-Fredriksen, medie- og forhandlingsdirektør i dentsu.
Reklameomsetningen er på nivå med 2019
Reklameomsetningen i mediebyråene er tilbake til nivåene fra før pandemien. Omsetningen er på 7,96 milliarder kroner etter årets første ti måneder.
Reklameomsetningen er på nivå med 2019
Reklameomsetningen i mediebyråene er tilbake til nivåene fra før pandemien. Omsetningen er på 7,96 milliarder kroner etter årets første ti måneder.
Reklamesalget henter seg inn
Brennhet temperatur i reklamemarkedet
Mediebarometet viser stor vekst i medieinvesteringer i første halvår 2021.