<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Ulf Tore Hekneby
Mener Møller-sjefen er en brønnpisser
– Tiden er inne for å ta til motmæle mot den grenseløse appetitten for symbolpolitikk og nye bilavgifter, mener Tor Valdvik i Kongelig Norsk Automobilklub (KNA).
Mener Møller-sjefen er en brønnpisser
– Tiden er inne for å ta til motmæle mot den grenseløse appetitten for symbolpolitikk og nye bilavgifter, mener Tor Valdvik i Kongelig Norsk Automobilklub (KNA).
Ikke profitt som driver elbilkampen vår
Elbilkampen vår motiveres ikke av salgstall og kortsiktig inntjening, selv om Finansavisen har dette som premiss i sin omtale av elbilutspillet vårt etter statsbudsjettet, skriver Ulf Tore Hekneby.
– Må ikke bli en heksejakt på de siste prosentene
Med en elbilandel nær 90 prosent er 2025-målet i praksis nådd, mener Hilberg Ove Johansen i Amcar. Han roser VW-importøren for å vurdere å snu i elbilpolitikken.
– Må ikke bli en heksejakt på de siste prosentene
Med en elbilandel nær 90 prosent er 2025-målet i praksis nådd, mener Hilberg Ove Johansen i Amcar. Han roser VW-importøren for å vurdere å snu i elbilpolitikken.
VW-importøren krever økt bilavgift – avviser angrep på konkurrenter
VW-importøren er misfornøyd med eget salg, og krever høyere bilavgifter for konkurrenter. – Ikke et stikk til Toyota eller andre, hevder importsjefen.
VW-importøren krever økt bilavgift – avviser angrep på konkurrenter
VW-importøren er misfornøyd med eget salg, og krever høyere bilavgifter for konkurrenter. – Ikke et stikk til Toyota eller andre, hevder importsjefen.