Vekst i Asia for ContextVision
Publisert 20. okt. 2022
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 90 ord![](https://dev-imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57367211.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D101e929c90cdc188ba8765f0dbbb4a74577bbee44b6e9864224956c5ea920de3)
LA FREM TALL: ContextVision. ContextVision
Contextvision fikk et driftsresultat på 11,2 millioner svenske kroner i tredje kvartal 2022, mot 15 millioner kroner i samme periode året før.
Omsetningen var 27 millioner svenske kroner i kvartalet (26).
Veksten i tredje kvartal skyldes i hovedsak sterke asiatiske leveranser og fortsatt suksess for Ultralyd 2D-produkter, for større OEM-er, opplyser selskapet.
– Vi er spesielt glade for å se personlige kundebesøk ta seg opp igjen i Amerika, Europa og Asia, og vi får veldig gode tilbakemeldinger på våre nye produktfunksjoner, sier Gerald Pötzsch, administrerende direktør i ContextVision.
TDN Direkt