Gaming Innovation Group (GIG) fikk et driftsresultat på 2,4 millioner euro i andre kvartal 2022, mot 2,3 millioner euro i samme periode året før.
EBITDA var i perioden på 7,7 millioner euro, opp fra 5,5 millioner, av en justert omsetning på 25,1 millioner euro, opp fra 18,4 millioner.
Gaming Innovation Group forventer fortsatt at omsetningen i 2022 vil havne i området 87-93 millioner euro og at EBITDA vil utgjøre 30-35 millioner euro.
Etter oppkjøpet av Sportnco og den pågående kostnadsreduksjonen er de langsiktige finansielle målene revidert. Selskapet forventer nå en organisk årlig omsetningsvekst på rundt 20 prosent og å oppnå en justert EBITDA-margin på over 50 prosent i løpet av 2024.
Gaming Innovation Groups tidligere langsiktige finansielle mål var å levere en årlig tosifret vekst i omsetningen og en EBITDA-margin på over 40 prosent innen 2025.
(TDN Direkt)