Bedringen i tørrlastmarkedet sendte inntektene for Saga Shipholding opp over 50 prosent i fjor.
Publisert 1. sep. 2022
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 533 ord
NORSK SPESIALITET: Saga Shipholdings «Saga Flora» er på 58.000 dødvekttonn og ble levert fra Oshima-verftet i Japan for fire år siden. Sammen med Westfal-Larsen kontrollerer Tønsberg-selskapet gjennom samseilingen Saga Welco 49 spesialskip beregnet på frakt av skogsprodukter, stål, aluminium og prosjektlaster. Foto: Saga Shipholding
NORSK SPESIALITET: Saga Shipholdings «Saga Flora» er på 58.000 dødvekttonn og ble levert fra Oshima-verftet i Japan for fire år siden. Sammen med Westfal-Larsen kontrollerer Tønsberg-selskapet gjennom samseilingen Saga Welco 49 spesialskip beregnet på frakt av skogsprodukter, stål, aluminium og prosjektlaster. Foto: Saga Shipholding