Doblet salget på to år
– Da landet ble stengt ned i mars 2020 var det som å sette på en salgsbryter, sier Kjell Einar Karlsen i hjemmebryggsuksessen Ølbrygging.
Publisert 20. juni 2022
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 743 ord![](https://dev-imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F65661023.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D08e3473d3f6f193bf8fd15d4383dc0f3762131b28bf1b9e4306b16739006a33f)
UTVIDER SORTIMENTET: – Uten å legge noe ekstra i markedsføring økte salget med mellom 30 og 50 prosent, sier Kjell Einar Karlsen, daglig leder i Ølbrygging om coronaperioden. Foto: Anders Horntvedt