<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

– Enkelte investorer blir et problem

Yann Skaalen hevder å løse et problem folk ikke vet at de har. Selv har han vært med på å gründe et selskap som tapte mye penger og aldri gikk i pluss.

Publisert 31. mai 2022
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 111 ord
Article lead
lead
Yann Skaalen på besøk i Gründerpraten Lars Brænden Schram

Yann Skaalen (49) har 25 års erfaring med digital markedsføring og tracking, og skjønner ikke at utsagnet: «Halvparten av pengene jeg bruker på markedsføring virker. Problemet er bare at jeg ikke vet hvilken halvpart», fortsatt stemmer. Digitective-gründeren hevder å løse dette problemet. 

I denne episoden gir han konkrete råd om alt fra markedsføring til hvordan gründere som jobber i team MÅ sikre seg med aksjonæravtaler og hvorfor enkelte investorer blir et problem.

Om Gründerpraten

Vi elsker besøk! Har du en historie du har lyst til å dele med oss har vi kaffen klar. Inviter deg selv på grunderpraten@finansavisen.no

Lytt til Gründerpraten på denne siden, eller abonner på Apple Podcasts eller Spotify.