Body Paragraph 1
Body Paragraph 2
Body Paragraph 3
Nyboligmarkedet: – Store deler av Oslo nærmer seg utsolgt
Body Paragraph 4
Audi R8 5,2 FSI V10 Plus
Motor: 5,2 l. V10
Hk/kW/Nm: 610/449/560
0-100 km/t: 3,2 sek.
Toppfart: 330 km/t
Vekt: 1.580 kg
L/B/H: 442/194/124 cm
Forbruk: 1,23/mil
CO2-utslipp: 287 g/km
Bagasjerom: 112 lite
Rimeligste modell*: 2.234.800 kr
Denne modellen: 2.526.200 kr
Testbilen: 2.7 20.7 80 kr
*Audi R8 5,2 FSI V10 540 hk
Det er ikke så lett å se når bilen er oransje, men R8 fremstår egentlig ganske
sofistikert og harmonisk.
Sittestillingen er som i de andre superbilene. Betjeningen er best i klassen.
Veigrep er tingen i R8, ikke en veldig leken kjørestil. Du kjører fort og effektivt slik
tyskerne liker det.
Nær ubegripelig rask, og med dramatikken til en selvpustende V10-er er dette
vanskelig å slå, selv for Ferrari.
En av bilens mer skuffende egenskaper. Bagasjerommet foran er lite, og bak setene
er det heller ikke plass til mye.
Om du sammenligner prisene fremstår ikke R8 så gal. En Huracán vil bli betraktelig
dyrere, selv om den på mange måter er lik.
Du kjøper Audi R8 på grunn av den fantastiske motoren. At den faktisk er relativt
komfortabel er en god bonus som gjør at du kan bruke bilen ofte.
Body Paragraph 5