330 prosent vekst i boks
Produkter for ryddige skuffer og skap er blitt en suksess for ekteparet Caroline og Richard Leithe. I fjor økte nettbutikken Boxo omsetningen med 330 prosent.
Publisert 17. jan.
Oppdatert 28. jan.Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 509 ord![](https://dev-imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F99895436.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D1540de69481faf1d5e4c59464a6079717dc4bc0178c7e83269523f25535006ef)
SER OVER GRENSEN: – Sverige står fortsatt på tapetet, men det blir ikke i år. Det er fortsatt mye å ta av i Norge, og vi skal finpusse litt før vi er klare til å ta svenskene med storm, sier Boxo-gründer Caroline Leithe, også kjent som ryddeekspert i TV 2-programmet «Rydderevolusjonen». Foto: Ekaterina Timofeeva