Hvilken Merc er beste kjøpet ?

Slettet bruker
MOTOR 05.05.2020 kl 16:49 3214

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=172759974

Basert på en totalvurdering
Jeg kan vel ikke handle uten å spørre ekspertene?
Redigert 08.05.2020 kl 12:16 Du må logge inn for å svare
mishka
15.05.2020 kl 19:31 348

Vanvittig pris. Bare 20 lapper rimeligere enn min E350e reg.f.g. i 2018 som har går 30 k.km. og har det meste av utstyr som command Led multibeam og widescreenskjerm. Folk vil bedras.... Fancy bilder og fin bil, men prisen er 50 lapper for høy.
Slettet bruker
16.05.2020 kl 11:28 301

Hvis du ikke har forstått det så har jeg nesten ikke bruk for bil. Har klart meg godt uten i 1.5 mnd. Med en god terrengsykkel går det faktisk raskere enn med bil å manøvrere seg rundt i et sentrum. Derfor var 100k mitt budsjett. Og bilen fra litt utenfor Bergen var/er førstevalget. Det var ikke jeg som ville ha E-klasse
For øvrig har jeg hatt MB i 15 år så det er ikke stjernen som er blitt mer diskret jeg er interessert i ;)
En bil er i utgangpunktet et fremkomstmiddel, så de som kjøper bil for å få status har et problem
Hvorfor du oppfører deg som en bortskjemt drittunge vet ikke jeg, kanskje jeg har fornærmet deg tidligere. Det er i hvert fall oppsiktsvekkende at du tar en slik tone overfor folk du ikke kjenner
Selv på HO har folk et minimum av folkeskikk
Jeg mistenker deg for å ha det vanskelig både med deg selv og andre, kanskje også økonomisk. Og må få ut frustrasjonen
Jeg tok meg den frihet å lese litt av dine innlegg på andre tråder, og det er en kavalkade i skittkasting
Håper derfor du blir kvalt i din egen dritt på gutterommet ditt.
Men jeg kan gjerne være psykologen din ;)
Redigert 16.05.2020 kl 12:00 Du må logge inn for å svare