Hvorfor er det alltid vi muslimer som ikke er gode nok?

nabai
BBBB 02.05.2020 kl 15:23 2774

Det store flertallet av oss er vanlige mennesker som gjør akkurat som andre nordmenn. Vi er født i Norge, gått på skolen og lært oss norsk like godt som noen, og er hardtarbeidene. Det er noe vi ikke gjør som jeg husker opprørte mine norske venner, jeg drakk ikke alkohol. Ellers kunne jeg være med på festen men det var liksom ikke godt nok, uten alkoholen ble jeg på en måte satt utenfor.

Slik føler jeg vi på samme måte blir satt utenfor i det norske samfunnet også. Er det noen som kan gi meg en god forklaring på dette?
fabian2
05.05.2020 kl 07:00 716

Bekjemp de vantro som bor nær dere , vis ingen nåde......og skriv lange leserinnlegg på Hegnar Forum
fabian2
05.05.2020 kl 07:04 714

Kast terror i de vantros hjerter , og fjern deres hoder og fingre
fabian2
05.05.2020 kl 07:11 711

Alltid huske : Hvis du er en eldre profet , eller kunne tenke deg å være det , er det ikke plass til deg på psykiatrisk. Gå heller oftere i moskeen. Aldri flytte til Portugal. Der er det forlengst forbudt å bygge flere moskeer. Det holdt med to. Etter det sa samfunnet stopp.
Promperen
05.05.2020 kl 08:59 698

Hva er det du prøver å få frem? At etniske nordmenn er usympatiske rasister og innvandrere er uskyldige engler?
Fjordgubben
05.05.2020 kl 11:15 682

Nabai: Så når en muslim "hugger" en vantro så er det muslimen som har gjort det, eller er det Allah?

Husk nå på hva som står i koranen før du svarer, men kjenenr jeg deg rett ignorerer du dette spørsmålet, slik du ignorerer ALLE spørsmål som avslører den kriminelle, brutale bestialiteten i islam.
nabai
05.05.2020 kl 14:53 669

Det eneste svaret du får på dette er: Nå befinner du deg under barnehagestadiet. Du har ikke noe reflektert spørsmål, du langer ut vås som er like fremmed for meg og min Koran, som det er mellom deg og din Bibel. Før du krever svar fra meg, begynn å svar på mine spørsmål til deg som du igjen og igjen dukker unna.
nabai
05.05.2020 kl 15:00 668

Hvorfor ikke sitere hva kristne i Europa sa og gjorde? De hevdet at Gud var med dem. På beltene de bar stod det: "Gott mit uns" ( Gud med oss)

Her brente de mennesker, også halvdøde i sine ovner, de kastet levende i massegraver, man startet galskapen med samme hatet du utviser mot en gruppe mennesker som for deg er annerledes. Er Gud med deg?

nabai
05.05.2020 kl 15:02 667

Hva er det du prøver å få frem, hva er det du antyder? Ikke spør, si hva du mener.
Fine Greier
05.05.2020 kl 15:04 664

Ro ro til fiskeskjær.
Kan du den?
Du må svare fjordgubben, ikke komme med slikt rør.
Redigert 05.05.2020 kl 16:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.05.2020 kl 15:37 658

Kjedelig at denne tråden har utviklet seg til å sette eventyrfortellinger opp mot hverandre. Eventyrene, altså religionene er kun verktøy for å styre saueflokkene, i dag har det tilkommet noen fler, f.eks. klimareligion etc. Men uansett kun redskaper for bonde og border collie til å styre sauene med frykt og trusler.

Tråden var i utgangspunktet interessant men beveger seg nå rett i fella til splitt og hersk strategien. Nato med Norge i en aktiv rolle bomber og skyter i stykker innbyggerne i land som aldri har gjort oss noe, innbyggerne som overlever i disse regionene blir som sinte veps selvsagt og noen presser så på for å bringe disse sinte veps til vesten, altså blir det destabilisering all over av (bombede og utkrigede muslimske land og ødelagte samfunn innenfra i vesten). Perfekt for et NWO-setup med andre ord. Hva vi burde gjøre alle sammen, er å tørke oss bak med alle slike verktøy og slutte å tro på idiot-eventyr og begynne å behandle hverandre som individer. Hvordan kan noen få tusen styre de mange millioner? Jo ved at de mange sloss innbyrdes og lar seg styre. De følger mye av romernes gamle og velprøvde strategier, der noen få styrte store deler av verden ved hjelp av disse strategiene
Redigert 05.05.2020 kl 15:41 Du må logge inn for å svare
fabian2
05.05.2020 kl 16:47 646

Mange eldre muslimer gifter seg stadig med jenter på 12-13 år , så muslimene ligger nok noen hundre år bak dagens kristne. De lever i forskjellige verdener. Selvmordsbombere blir jo lovet direkte adgang til himmelen ,der jomfruer venter på de.
Fine Greier
05.05.2020 kl 17:00 641

Det er jo så man nesten ikke vet om man skal le eller gråte. Hvor tett i nøtten må man egentlig være for å tro på noe slikt?
Maalselv
05.05.2020 kl 17:45 631

Er Gud med muslimene når dyr slaktes på bestialsk vis, mennesker steines til døde, når noen tvangsgiftes, og når menneskemengder likvideres av selvmordsbombere ? Dette er dagens situasjon, forhold deg til den !
Fjordgubben
05.05.2020 kl 18:13 620

Øh, nå er det stor forskjell på Europa i middelalderen og 2020, tross alt.

Borte er brenning av hekser, borte er halshugging og tortur, og mye mye annet.

Ikke slik i islamske land der man stadig vekk hører om at slike (i europa) middelalderske tradisjoner er utryddet for lenge siden.

Har de siste 20 årene stadig vekk sett folmer som dukker opp på nettet der man skjærer hodet av folk (allah akhbar hører med), unge jenter som blir brent, steinet og skadet av syre i ansiktet.

Hvorfor er det nesten kun muslimer som driver med dette??

Og for å ta dette med økonomi, vitenskap og slike ting:

Hvorfor er det ingen muslimer som utmerker seg ved å finne opp ting? Ved å få nobelpriser etc på utmerkelser innen vitenskap og slikt? Ok Salman Rushdie er et unntak mht litteratur.

Og så har vi oppfinnelsen selvmordsbelte, denne flotte oppfinnelsen er oppfunnet av dere muslimer, godt gjort.
Redigert 05.05.2020 kl 18:16 Du må logge inn for å svare
fabian2
05.05.2020 kl 18:14 617

Tidsforskjellen er "tingen".....vikingene herjet slik for tusen år siden. Men det er altså tusen år siden. Tidsforskjell , tidsforskjell....
Fjordgubben
05.05.2020 kl 18:18 613

Selv vikingene brente ikke sine egne døtre fordi de hadde "sett for mye på nabosønnen" eller lignende.

Tror heller ikke de drev med steining for lignende "forbrytelser".
fabian2
05.05.2020 kl 18:26 605

.........men så hadde de heller ikke blind ubegrenset tro på profetene.....i mange hundre år etter at profeten døde.......det er vel mange muslimers tragedie......leve etter beskjed fra fortidens spøkelser......
Redigert 05.05.2020 kl 18:27 Du må logge inn for å svare
franzgreger
05.05.2020 kl 18:29 600

Jeg er ikke kjent for å være tilhenger av innvandringspolitikken vi har, og jeg er fullstendig imot radikal Islam og mener den bør forbys med lov, men her har vi en muslim som virker både hyggelig og kunnskapsrik, så jeg synes at en god del av sprøytet som skrives i denne tråden burde vi sluppet.

Når noen av dere treffer en ukjent, driver dere å spørre vedkommende ut på denne måten? Nei, jeg tror ikke det. Da oppfører man seg skikkelig og viser sin gode side, det kan vi i det minste gjøre her også. Tenk på hvordan vi etniske nordmenn fremstår med slike spørsmål, "Bekjemp de vantro som bor nær dere , vis ingen nåde......og skriv lange leserinnlegg på Hegnar Forum" eller "Kast terror i de vantros hjerter , og fjern deres hoder og fingre" eller "Så når en muslim "hugger" en vantro så er det muslimen som har gjort det, eller er det Allah?". Dette er for dumt, innrøm det.

Jeg kjenner og har kjent mange utrolig flotte muslimske kvinner og jeg ville aldri byttet dem med en norsk kvinne. Dette er kvinner som setter familien over alt annet, sin mann, sine barn og det arbeidet de utfører for at familien skal glede seg over å komme hjem. Vi hadde slike etnisk norske i Norge for maaange år siden, men nå er det mest sure kjerringer som vil bestemme, og faktisk gjør det.

Vis heller Nabai at vi er gode siviliserte borgere.
convert
05.05.2020 kl 18:45 593

All ære til de som gidder å følge slike tråder, selv om det er aldri så mye 90-talls over dem. Nå vet jo alle at islam er en fascistisk, undertrykkende ideologi som vi slett ikke vil ha her i landet. Det er kun PK-media og asyl-profitører som gir inntrykk av at muslimer er velkommen hit. Så nabai, de fleste nordmenn ønsker at du og dine drar hjem igjen. Verre er det ikke.
nabai
05.05.2020 kl 18:55 588

Jeg ramlet nesten ut av stolen da jeg leste ditt innlegg. Takk for at du balanserer debatten her, den har vinklet for mye mot venstre.
Jeg synes også at alle de flotte kvinnene i min familie passer 100% på din beskrivelse av muslimske kvinner. De en sann glede for oss alle, hardtarbeidene kjærlige og varme kvinner. Vi menn gjør vårt ytterste å kopiere dem slik at de også kan føle hva vi føler.
nabai
05.05.2020 kl 19:00 582

Hvem er de "alle" du skriver om? Ikke har du flertallet av oss nordmenn i ryggen, ikke har du vår kongefamilie og ikke har du våre ledere, så hvem er disse alle, er det nazistene eller ny-nazistene?
Slettet bruker
05.05.2020 kl 19:05 576

Forleden husket jeg et vers, en slags poesi, som jeg antagelig har lært for 35 år siden. Jeg har altså gått og husket det i 35 år! Det lyder så:

Ei sceptret vige skal fra Juda,
er herskerstaven fra hans fødder,
før fredens konge kommet er,
og folkene ham vorder lydig.
Dette har jeg lært på skolen. Med denne kunnskap skulde jeg vel være rustet for livet!

Den niende landeplage, som Gud sendte menneskene, var et tykt mørke. Det lå over Egypten i tre dage.

Den tiende landeplage var et mørke, som bredte sig over hele Europa og Amerika, og det har varet i 1900 år.
Og det kan være nok.
Sitat – Arnulf Øverland, 1933

Som sagt Arnulf skjønte det for 100 år siden, på tide fler våkner og avslører alle religionene (inklusive klimareligionen) for hva de faktisk er, redskaper for å styre og herske over saueflokker. Øverland ble etter dette foredraget tiltalt for blasfemi, han ble frikjent, men loven ble ikke opphevet før i 2015.
nabai
05.05.2020 kl 19:11 570

"redskaper for å styre og herske over saueflokker."

Er det ikke det våre politikere gjør idag også? Man kaster penger ut vinduene, og dette har man holdt på med i mange mange år. Sauene derimot bryr seg ikke så lenge bjellesauen leder an veien.
Maalselv
05.05.2020 kl 19:14 569

Det er vel ikke noen med et alkoholproblem her ? Alkohol er faktisk veldig stygt i Islam, veldig stygt i følge Basim Ghozlan, forstander ved Det islamske forbundet (Rabita-moskeen) i Oslo.
Slettet bruker
05.05.2020 kl 19:18 563

"Er det ikke det våre politikere gjør idag også? Man kaster penger ut vinduene, og dette har man holdt på med i mange mange år. Sauene derimot bryr seg ikke så lenge bjellesauen leder an veien."

--------------

Det stemmer og demokratiet er en illusjon desverre. Det kommer ingen inn i maktens korridorer som ikke har solgt sjela si til de som virkelig styrer. Heldigvis er det fler og fler som bryter ut av saueflokken og begynner å tenke selv.
nabai
05.05.2020 kl 19:31 552

Hvor er de, og hvordan får man kontakt med dem?
fabian2
05.05.2020 kl 21:10 536

...På noe som heter Hegnar Forum.....der er mye å velge i
Redigert 05.05.2020 kl 21:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.05.2020 kl 02:20 519

"hvordan får man kontakt med dem?"

----------------

Bedre å søke etter informasjon uavhengig av grupperinger, hente inn informasjon bredt og gjøre seg opp sine egne meninger.
nabai
06.05.2020 kl 02:42 517

Takk skal du ha.
imatza
07.05.2020 kl 16:31 481

Hvis du leser her, så ser du kanskje hvorfor: https://finansavisen.no/forum/thread/99591/view
nabai
07.05.2020 kl 16:45 475

Jeg har gitt deg et svar, men artikkelen er ikke representativ for muslimer generelt.