Jaguar i-pace
Noen som har erfaringer med en slik?
Funderer på å kjøpe den rimeligste utgaven.
Tar gjerne imot innspill - både positive og negative.
Funderer på å kjøpe den rimeligste utgaven.
Tar gjerne imot innspill - både positive og negative.
Klodrik
12.04.2020 kl 10:21
778
Ja, jeg bestilte en slik og ventet på den et halvt års tid. Da kona og jeg etter hvert prøvekjørte den hos forhandler oppdaget vi at den er så bred at kona ikke ville tørre å kjøre den inn og ut av garasjeinnkjøringen til sameiet. Da var det bare å selge kjøpekontrakten - det gikk veldig greit. Ellers - flott bil som jeg kaster misunnelige blikk etter hver gang jeg møter en.
Usikker på om det er lurt å velge billigste modell utfra attraktiviteten som bruktbil. Men det vet kanskje andre noe mer om?
Usikker på om det er lurt å velge billigste modell utfra attraktiviteten som bruktbil. Men det vet kanskje andre noe mer om?
Helgej
12.04.2020 kl 11:59
697
Jeg kjøpte en I pace i mai 2019.
Specet en med alt, så kom rekkeviddeangsten og fornuften med det å eie en el bil (Rimelig å drifte) og gjorde meg usikker.
Gikk for en S, men la til Skinn og luftfjøring som det "dyre" utstyret. og litt småtteri..
18" på vinterdekk (Les rekkeviddeangst som første gangs kjøper av el bil). Dette angrer jeg på. Ser rett og slett forferdelig ut...
Har etter 31000 km hatt 2 utfordringer.
Stereo annlegget sviktet, men dette fikset Insignia uten diskusjon.
Og så er det dørlistene i bakdørene. Her kommer det litt støv inn, men ikke mer enn at jeg kan leve med. Mer et irritasjonsmoment enn problem for min del.
Det kommer garantert en fiks på dette, men jeg syntes det tar tid.
Uansett, er dette den morsomste el bilen å kjøre (Utenom Prsche Taycan, men da prater vi litt annen pris.. :-) ).
Føles som en sportsbil, går mer enn bra nok og har super finnish på alt utenom dørlistene bak..
Hvordan ettermarkedet på en S er, aner jeg ikke. Men hvis du skal ha den en stund, tipper jeg at markedet er der. Vil passe lommeboka til hvermannsen bedre.
Min anbefaling er løp og kjøp, men påpek gjerne ovenfor selger dørlistene bak :-).
Specet en med alt, så kom rekkeviddeangsten og fornuften med det å eie en el bil (Rimelig å drifte) og gjorde meg usikker.
Gikk for en S, men la til Skinn og luftfjøring som det "dyre" utstyret. og litt småtteri..
18" på vinterdekk (Les rekkeviddeangst som første gangs kjøper av el bil). Dette angrer jeg på. Ser rett og slett forferdelig ut...
Har etter 31000 km hatt 2 utfordringer.
Stereo annlegget sviktet, men dette fikset Insignia uten diskusjon.
Og så er det dørlistene i bakdørene. Her kommer det litt støv inn, men ikke mer enn at jeg kan leve med. Mer et irritasjonsmoment enn problem for min del.
Det kommer garantert en fiks på dette, men jeg syntes det tar tid.
Uansett, er dette den morsomste el bilen å kjøre (Utenom Prsche Taycan, men da prater vi litt annen pris.. :-) ).
Føles som en sportsbil, går mer enn bra nok og har super finnish på alt utenom dørlistene bak..
Hvordan ettermarkedet på en S er, aner jeg ikke. Men hvis du skal ha den en stund, tipper jeg at markedet er der. Vil passe lommeboka til hvermannsen bedre.
Min anbefaling er løp og kjøp, men påpek gjerne ovenfor selger dørlistene bak :-).
Boss 99
12.04.2020 kl 13:53
609
Hei. Synes at vi må støtte olje næringen så lenge det er mulig der er jo der pengene til fellesskapet kommer fra. De nyter vi goder av i samfunnet nå.
Tigerberget
12.04.2020 kl 14:10
585
Oljenæringen?
De støtter man hver dag i form av emballasje på butikken.
Olje er ikke bare drivstoff.
De støtter man hver dag i form av emballasje på butikken.
Olje er ikke bare drivstoff.
Fevang
12.04.2020 kl 14:12
577
Hehe - jeg har en bil til; og den går på bensin. Jeg får bruke den mest da!!!!!!