Hvorfor er jenter så glade i å "vise seg fram"?
Det legges ut bilder av pupper, høner og lår fra damer i fra 13 til 90. Og får de respons blir det gæli...sjuke folk.
Urquel9
07.04.2020 kl 00:10
305
Tenk hvor dypt undertrykt muslimske kvinner blir i denne sammenheng, de holdes under en jernhæl.
Veien
07.04.2020 kl 00:21
298
Det er noe med at de vil ha oppmerksomhet tror jeg.
Men etter min mening er dette sjansespill.
Søker bekreftelse ?
Søker reaksjon ?
Reklamerer for seg selv ?
Skal dette ha sjans til å føre frem bør det gjøres superbalansert og stilfullt.
Det beste er å kjøre den konservative og stilfulle påkledde stilen. Med en dæsj sportyness oppe i det hele.
Men etter min mening er dette sjansespill.
Søker bekreftelse ?
Søker reaksjon ?
Reklamerer for seg selv ?
Skal dette ha sjans til å føre frem bør det gjøres superbalansert og stilfullt.
Det beste er å kjøre den konservative og stilfulle påkledde stilen. Med en dæsj sportyness oppe i det hele.
Redigert 07.04.2020 kl 00:30
Du må logge inn for å svare
franzgreger
07.04.2020 kl 01:16
274
Vi kvinner prater mye, men ikke desto mindre sier vi bare halvparten av det vi vet. Nancy Astor
Magoo
07.04.2020 kl 01:25
270
Hmm, i dyreriket ellers er det jo hannene som slåss om hunnenes oppmerksomhet. Hvis det er en av hankjønn i menneskeleiren som stikker seg fram kan du skrive under på at "han" er homse.
Mikkel-engel
07.04.2020 kl 08:47
214
Jeg spurte en gang noen jenter om dette. Jeg sa at vi gutter/menn ikke er så opptatt av eyeliner, sminke, pupper osv. De svarte: Vi viser oss ikke fram overfor guttene, men overfor venninnene!
Det er altså et spill dem imellom; kanskje for å vekke beundring og sjalusi, men kanskje heller for å knytte dem sammen om en felles verdi. å være fin.
Det er altså et spill dem imellom; kanskje for å vekke beundring og sjalusi, men kanskje heller for å knytte dem sammen om en felles verdi. å være fin.