Sang om LEGEdom. Liv og Helse, Frihet og Frelse, fra Guds Sønn!
Sang Om Legedom
Camp Meeting Live ℗ 1992 Mudi A/S
https://www.youtube.com/watch?v=QhhagMkQCbs
Navnet Over Alle Navn er Jesus!
Camp Meeting Live ℗ 1992 Mudi A/S
https://www.youtube.com/watch?v=QhhagMkQCbs
Navnet Over Alle Navn er Jesus!
Larries
05.04.2020 kl 11:27
299
Måtte den tiden vi er inne i, med den store oppvåkingen, også markere starten på en ny vekkelse i Jesus Kristi navn, Amen.
Redigert 05.04.2020 kl 11:37
Du må logge inn for å svare
Jeg ville likevel avstått fra store og karismatiske bevegelser.
- Havfruen -
05.04.2020 kl 12:59
278
Vår egen statskirke DnK har forlatt kristentroen og bekjenner seg nå til den nye tro som klimafrelste.
Det er de "lavkirkelige" frikirkene som nå holder troen hellig. For mitt eget vedkommende behøves verken religiøse dogmer eller kirkelige mellommenn for å opprettholde kontakt med Skaperen, den er direkte tilgjengelig for alle som klarer å koble seg opp til skaperverkets frekvens (dette kalles bønn, selv om bønn også kan være bare ord for den som ikke klarer å løfte frekvensen). Bibelen inneholder budskap til alle som evner å ta til seg meningen med ordene.
Kristenkulturen er viktigere enn noen gang før. Etter at FN overtok humanismen fra Jesus og gjorde den til sin, har den globale menneskehandelen tatt seg opp og rykker folk ut av tilhørighet med fedrenes byggverk og den kultur de var eslet til selv å videreføre for etterslekten. Hellig liv blir i dag skåret ihjel i mors liv bare fordi "hun fortjener det" etter først å skapt det uten annet mål og mening enn egen forlystelse og nytelse, som om mennesket var et primitivt rovdyr.
Menneskerettighetene er ikke noe vi mennesker kan skape. Den hellige ukrenkelige menneskelige friheten til å fortsette foreldrenes skapelse er gitt oss alle i fødselsrett, sammen med ansvaret for å ta vår del av slektens og nasjonens og menneskehetens arv videre.
Den største synd er at mennesker i dag tror det er mennesket selv som skal gi andre mennesker rettigheter og verdighet. De som tror det forstår verken at de har forsøkt å sette seg i Skaperens sted og heller ikke at de derved har valgt Satan som sin herre og mester, eller at de lar seg lede av de som har gjort det! Putin sier det rett ut: "The NWO worship Satan", og det er ikke tomme ord, men inneholder en sterk advarsel til oss alle!
Det er de "lavkirkelige" frikirkene som nå holder troen hellig. For mitt eget vedkommende behøves verken religiøse dogmer eller kirkelige mellommenn for å opprettholde kontakt med Skaperen, den er direkte tilgjengelig for alle som klarer å koble seg opp til skaperverkets frekvens (dette kalles bønn, selv om bønn også kan være bare ord for den som ikke klarer å løfte frekvensen). Bibelen inneholder budskap til alle som evner å ta til seg meningen med ordene.
Kristenkulturen er viktigere enn noen gang før. Etter at FN overtok humanismen fra Jesus og gjorde den til sin, har den globale menneskehandelen tatt seg opp og rykker folk ut av tilhørighet med fedrenes byggverk og den kultur de var eslet til selv å videreføre for etterslekten. Hellig liv blir i dag skåret ihjel i mors liv bare fordi "hun fortjener det" etter først å skapt det uten annet mål og mening enn egen forlystelse og nytelse, som om mennesket var et primitivt rovdyr.
Menneskerettighetene er ikke noe vi mennesker kan skape. Den hellige ukrenkelige menneskelige friheten til å fortsette foreldrenes skapelse er gitt oss alle i fødselsrett, sammen med ansvaret for å ta vår del av slektens og nasjonens og menneskehetens arv videre.
Den største synd er at mennesker i dag tror det er mennesket selv som skal gi andre mennesker rettigheter og verdighet. De som tror det forstår verken at de har forsøkt å sette seg i Skaperens sted og heller ikke at de derved har valgt Satan som sin herre og mester, eller at de lar seg lede av de som har gjort det! Putin sier det rett ut: "The NWO worship Satan", og det er ikke tomme ord, men inneholder en sterk advarsel til oss alle!
Det er ikke lenger noe som heter statskirke i Norge havfruen. Den ble kastet ut 21. mai 2012 hvor vi samtidig dro hedenskapet inn i Grundloven.
Den genene hop driter i det hele og det er mye som tyder på at ting går nedenom. Vi høster det vi sår.
Den genene hop driter i det hele og det er mye som tyder på at ting går nedenom. Vi høster det vi sår.
Brande_n
05.04.2020 kl 13:54
263
Hvor er Durek - sjamanen til Martha - for tiden, han som kan snu atomer må vel greie å hamle opp med et virus??
Redigert 05.04.2020 kl 13:55
MERLOT
05.04.2020 kl 15:07
250
7 Far ikke vill! Gud lar seg ikke spotte. Det et menneske sår, skal det også høste. 8 Den som sår i sitt eget kjøtt, høster fordervelse av kjøttet; men den som sår i Ånden, høster evig liv av Ånden.
Gal 6,7-8
...tsttst.
Gal 6,7-8
...tsttst.
jabbadabbato
05.04.2020 kl 15:26
237
Det var bra. De som føler de har behov for det må gjerne drive med religion, og dert hjelper sikkert mange, men det bør ikke være politisk. For meg er det kun tradisjoner, som forsåvidt er verdt å ta vare på det, men jeg tror ikke et ord av mytene. Hvorfor skal den kristne tro være mer riktig enn Hinduismen, Islam, Buddhismen, Shintoismen eller for den sags skyld norrøn mytologi?
Redigert 05.04.2020 kl 15:27
Ja det er nok riktig. :0)
Og når vi (Norge) lager lover og offesiell politikk som strider i mot Guds ordinger går det til Helsike.
Jeg ser fordeler med en statskirke, nettopp av denne grunnen, men har også hørt argumenter for å skille kirke og stat. Norge er et land som dreper barn i morsliv, hvor menn kan gifte seg med menn, kvinner med kvinner, samt foretar gjengifte, for å nevne noe.
Ingen bør bli overrasket om det går den gale veien.
Og når vi (Norge) lager lover og offesiell politikk som strider i mot Guds ordinger går det til Helsike.
Jeg ser fordeler med en statskirke, nettopp av denne grunnen, men har også hørt argumenter for å skille kirke og stat. Norge er et land som dreper barn i morsliv, hvor menn kan gifte seg med menn, kvinner med kvinner, samt foretar gjengifte, for å nevne noe.
Ingen bør bli overrasket om det går den gale veien.
Redigert 05.04.2020 kl 15:31
jabbadabbato
05.04.2020 kl 16:39
217
De fleste vil si at det du kaller den gale veien er den rette veien.
direktøren
05.04.2020 kl 16:46
211
Jesus kan godt for min del vente med å komme tilbake, men jeg ville satt pris på om Hauge stod opp igjen.