Photocure: Husk handelsmønsteret på fredag
Volumet og kursbevegelsen fredag viste at større investorer er hissig på grøten og bruker makt for å få volum. De klarte å skape frykt ved å selge kursen ned 10% og de ble belønnet med store mengder aksjer til under kr.50,-
Det er latterlig billig.
Oppfordring: Ikke selg aksjer. Men føler du det er lurt å sikre gevinst, vent så lenge som mulig. Snart blir større investorer desperat og da blir det gøy.
Det er latterlig billig.
Oppfordring: Ikke selg aksjer. Men føler du det er lurt å sikre gevinst, vent så lenge som mulig. Snart blir større investorer desperat og da blir det gøy.
Redigert 19.01.2021 kl 20:31
Du må logge inn for å svare
fjellmann1
12.08.2018 kl 22:18
4797
Jeg skal kjøpe mer i morgen og håper på tilbud. Regner med å være ferdig handlet til lunch.
Bli ikke overrasket om dnb kommer med salgsanbefaling snart...
Bli ikke overrasket om dnb kommer med salgsanbefaling snart...
Taxidriver2
12.08.2018 kl 22:30
4743
Skal bli interessant om det er noen nye spennende navn på top20 neste uke.
fjellmann1,
DNB?
De har ikke dekning av PHO.
Er ikke mer enn et par uker siden jeg spurte dem om å følge PHO og svaret var at det hadde de ingen planer om. Så de kommer hverken med kjøps eller salgs anbefaling i PHO.
DNB?
De har ikke dekning av PHO.
Er ikke mer enn et par uker siden jeg spurte dem om å følge PHO og svaret var at det hadde de ingen planer om. Så de kommer hverken med kjøps eller salgs anbefaling i PHO.
Magmania
12.08.2018 kl 22:51
4663
Naivt å tro at den bratte oppgangen vil forsette. Den går like fort ned som opp. Dette er ikke en potensiell rakettaksje som Nano der man venter på gamechanging news. Her skal det skapes verdier over tid og er mer et case for den langsiktige investor. Den vil falle tilbake før neste rapport så ikke noe hastverk her enda, legger lokk på 36 først er det jeg ser for meg. HS har solgt en del og forsvinner nok snart ut, gevinstsikrimg. Da rømmer småsparerene med.
Magmania,
Forstår du har solgt, ikke lenge siden du skrev bortimot det motsatte. Skikkelig seriøs du.
14.06.2018 kl 14:31725
Oppgangen kommer like selvfølgelig som mat på en restaurant, som bestilt. I henhold til edison sine estimater og kursmål som er godt innenfor rekkevidde, er alt under 30 en spøk. High seas har lettet seg litt og vi kan endelig begynne å få oppgang selvom volumet er litt tynt idag. Når noen kommer og skal ha en større del av kaken blir dette umulig uten å flytte kursen flere kroner. Innsidekjøpet var en god bekreftelse og man ser en tydelig bunn-formasjon. Pho er en klar oppkjøpskandidat, men har for lite oppmerksomhet. Ville sagt det er et godt tidspunkt for majors å by på selskapet, og jeg selger ikke en aksje under 150kr. Når behandlingen de tilbyr vil få frem flere tilfeller vil selvfølgelig flere se på det, ikke bare for at institusjonene skal kutte kostnader men også pasienten vil kreve det. Patenter de har er solid og jeg gleder meg til noen år frem i tid då teknologien kan videreutvikles, men gleder meg mer til det kortsiktige løpet til et eventuelt oppkjøp
Forstår du har solgt, ikke lenge siden du skrev bortimot det motsatte. Skikkelig seriøs du.
14.06.2018 kl 14:31725
Oppgangen kommer like selvfølgelig som mat på en restaurant, som bestilt. I henhold til edison sine estimater og kursmål som er godt innenfor rekkevidde, er alt under 30 en spøk. High seas har lettet seg litt og vi kan endelig begynne å få oppgang selvom volumet er litt tynt idag. Når noen kommer og skal ha en større del av kaken blir dette umulig uten å flytte kursen flere kroner. Innsidekjøpet var en god bekreftelse og man ser en tydelig bunn-formasjon. Pho er en klar oppkjøpskandidat, men har for lite oppmerksomhet. Ville sagt det er et godt tidspunkt for majors å by på selskapet, og jeg selger ikke en aksje under 150kr. Når behandlingen de tilbyr vil få frem flere tilfeller vil selvfølgelig flere se på det, ikke bare for at institusjonene skal kutte kostnader men også pasienten vil kreve det. Patenter de har er solid og jeg gleder meg til noen år frem i tid då teknologien kan videreutvikles, men gleder meg mer til det kortsiktige løpet til et eventuelt oppkjøp
clanz
12.08.2018 kl 23:08
4596
Jeg vil tro at aksjen hveretfall vil kunne bygge seg godt opp til q3 tallene.
Det ligger an til å være 50% flere scopes... på sykehusene i USA i q3... så det vil jo gjøre sitt til at det kvartalet umulig kan bli dårlig. I tillegg er det veldig spennende å se om flex scopene begynner å ta av i usa.
Mener man at det er en reell sjanse for at PHO kan få 20% av turbt markedet i usa og i tillegg litt flex snaks.... da kan kursen gå rett til 100... blir det en nedtur pga. lite nyheter en periode går kanskje kursen ned til 36 kroner igjen hvis man er heldig... men risk / reward her er nå veldig god!
Det ligger an til å være 50% flere scopes... på sykehusene i USA i q3... så det vil jo gjøre sitt til at det kvartalet umulig kan bli dårlig. I tillegg er det veldig spennende å se om flex scopene begynner å ta av i usa.
Mener man at det er en reell sjanse for at PHO kan få 20% av turbt markedet i usa og i tillegg litt flex snaks.... da kan kursen gå rett til 100... blir det en nedtur pga. lite nyheter en periode går kanskje kursen ned til 36 kroner igjen hvis man er heldig... men risk / reward her er nå veldig god!
Eg vil heller si den svinger, 100k omsatt mandag morgen er meget bra. 44 til 46, slutter i dag på ....
focuss
13.08.2018 kl 10:19
4176
Magmania
Nå må du passe deg ellers så kan det hende jeg tar meg en tur over på Nano tråden.
Nå må du passe deg ellers så kan det hende jeg tar meg en tur over på Nano tråden.
liang
13.08.2018 kl 11:47
4030
Mulig jeg roter litt nå men kan ikke fri meg fra tanken om at PHO ser ut for å legge om kursen i rekordfart.
En skulle jo tro at fungerende CEO bare ville holde kursen til ny CEO overtar men mitt inntrykk er at styre og ledelse har startet en kursomlegging allerede.
Tror der er stor sjanse for at PHO vil gå fra å være en "kjedelig" aksje til en temmelig HOT sak :)
Svaret får vi kanskje snart når selskapet offentliggjør hva dette nye er som er bebudet om kort tid , Q22018.
Kanskje tidelig å si men fungerende CEO synes jeg virker frisk og med hestdal i passasjer-sete så kan lenge bebudede endringer raskt settes i gang.
Selskapet mangler ihvertfall ikke kandidater til utvided pipeline og satningsområder.
Lykke til
En skulle jo tro at fungerende CEO bare ville holde kursen til ny CEO overtar men mitt inntrykk er at styre og ledelse har startet en kursomlegging allerede.
Tror der er stor sjanse for at PHO vil gå fra å være en "kjedelig" aksje til en temmelig HOT sak :)
Svaret får vi kanskje snart når selskapet offentliggjør hva dette nye er som er bebudet om kort tid , Q22018.
Kanskje tidelig å si men fungerende CEO synes jeg virker frisk og med hestdal i passasjer-sete så kan lenge bebudede endringer raskt settes i gang.
Selskapet mangler ihvertfall ikke kandidater til utvided pipeline og satningsområder.
Lykke til
jon-
13.08.2018 kl 11:57
3995
Syv Photocure stillinger ute på Linked in, satsingen forsetter.
https://www.linkedin.com/jobs/photocure-asa-jobs?trk=guest_job_details_employer_jserp
Surgical Sales Executive
6d
Photocure ASA
Greater Denver AreaFlere Denver-stillinger >
Required Skills & Experience. Preferred/Desired Skills & Experience. Photocure is looking for a driven, motivated sales professional for the Mountain states territory, which ...
Surgical Sales Executive
12d
Photocure ASA
San Francisco, CaliforniaFlere San Francisco-stillinger >
Photocure is looking for a driven, motivated sales professional the Western territory which includes Northern and Central California, Southern Oregon and Western Nevada. ...
Medical Science Liaison
17d
Photocure ASA
Greater Chicago AreaFlere Chicago-stillinger >
Highly developed interpersonal skills and ability to function on a cross-functional team. Excellent oral and written communication skills. Minimum 3-5 years of relevant...
Surgical Sales Executive
12d
Photocure ASA
Greater Minneapolis-St. Paul AreaFlere Minneapolis-stillinger >
Photocure is looking for a driven, motivated sales professional for the Minnesota/ Wisconsin/North and South Dakota territory. Required Skills & Experience. Preferred/Desired ...
Surgical Sales Executive
6d
Photocure ASA
Phoenix, Arizona AreaFlere Phoenix-stillinger >
Required Skills & Experience. Preferred/Desired Skills & Experience. Photocure is looking for a driven, motivated sales professional for the Mountain states territory, which ...
Surgical Sales Executive
2d
Photocure ASA
Washington D.C. Metro AreaFlere Arlington-stillinger >
Photocure is looking for a driven, motivated sales professional for the Metro Washington D.C., Maryland, Northern Virginia territory. Preferred/Desired Skills & Experience. ...
Surgical Sales Executive
12d
Photocure ASA
Photocure is looking for a driven, motivated sales professional for the Southern Illinios / Indiana territory. Required Skills & Experience. Preferred/Desired Skills & Experience.
https://www.linkedin.com/jobs/photocure-asa-jobs?trk=guest_job_details_employer_jserp
Surgical Sales Executive
6d
Photocure ASA
Greater Denver AreaFlere Denver-stillinger >
Surgical Sales Executive
12d
Photocure ASA
San Francisco, CaliforniaFlere San Francisco-stillinger >
Photocure is looking for a driven, motivated sales professional the Western territory which includes Northern and Central California, Southern Oregon and Western Nevada. ...
Medical Science Liaison
17d
Photocure ASA
Highly developed interpersonal skills and ability to function on a cross-functional team. Excellent oral and written communication skills. Minimum 3-5 years of relevant...
Surgical Sales Executive
12d
Photocure ASA
Greater Minneapolis-St. Paul AreaFlere Minneapolis-stillinger >
Photocure is looking for a driven, motivated sales professional for the Minnesota/ Wisconsin/North and South Dakota territory. Required Skills & Experience. Preferred/Desired ...
Surgical Sales Executive
6d
Photocure ASA
Phoenix, Arizona AreaFlere Phoenix-stillinger >
Surgical Sales Executive
2d
Photocure ASA
Washington D.C. Metro AreaFlere Arlington-stillinger >
Photocure is looking for a driven, motivated sales professional for the Metro Washington D.C., Maryland, Northern Virginia territory. Preferred/Desired Skills & Experience. ...
Surgical Sales Executive
12d
Photocure ASA
Photocure is looking for a driven, motivated sales professional for the Southern Illinios / Indiana territory. Required Skills & Experience. Preferred/Desired Skills & Experience.
Bullinvestor
13.08.2018 kl 12:46
3827
Nå er jeg ferdig shoppet i Pho, siste ble handlet på 45,70 føler meg komfortabel:)
Litt sent å gå inn på nivå ATH, men da skal vel alle inn..
Litt sent å gå inn på nivå ATH, men da skal vel alle inn..
Realisten
13.08.2018 kl 13:29
3751
Merkelig utvikling nå. Bom stille på 45 og det kommer hele tiden nye aksjer for salg.
Satser på et lite rally på slutten av dagen, har holdt seg meget bra idag og virker sterk som bare det.
SørenE
13.08.2018 kl 13:41
3708
Hej Norge
Focus 10:19 -- ha ha, god norsk humor, så kan han lære det :-)
Jon -- må sige imponerende med så mange opslag -- den kedelige Dahl ligger ikke og sover hele dagen, nok Bellete der holder ham vågen.
Lige før det er samme handelsmønster som fredagen, ender vi i plus i dag ? 162.000 akter omsatte, ikke så ringe :-)
Bullinvestor: det er lige meget med et par kroner fra eller til hvis man tager tidshorisonten-- sitter fast i min. 2 år på mine aktier, Bellete og C/O skal arbejde for mig nu !!
Dansken
Super optimist
Focus 10:19 -- ha ha, god norsk humor, så kan han lære det :-)
Jon -- må sige imponerende med så mange opslag -- den kedelige Dahl ligger ikke og sover hele dagen, nok Bellete der holder ham vågen.
Lige før det er samme handelsmønster som fredagen, ender vi i plus i dag ? 162.000 akter omsatte, ikke så ringe :-)
Bullinvestor: det er lige meget med et par kroner fra eller til hvis man tager tidshorisonten-- sitter fast i min. 2 år på mine aktier, Bellete og C/O skal arbejde for mig nu !!
Dansken
Super optimist
Redigert 13.08.2018 kl 13:41
Du må logge inn for å svare
Yess
14.08.2018 kl 10:31
3448
Helt fint med en liten korreksjon før PHO igjen setter kursen oppover. Et enormt volum på fredag og trenden er klart opp. Vil ikke overraske meg om det skjer noe positivt her snart. Tror en ser kr 50 innen relativt kort tid.
heilo888
14.08.2018 kl 11:18
3298
Ja den som hadde visst hvor langt kursen skal ned før den snur?
kr 40 eller kr 35?
Mener at uvissheten er vesentlig knyttet til HH og deres eventuelle videre nedsalg.
kr 40 eller kr 35?
Mener at uvissheten er vesentlig knyttet til HH og deres eventuelle videre nedsalg.
dr. Stockman
14.08.2018 kl 11:28
3266
HH har vel ikke mye aksjer igjen. Usikkerheten må heller være knyttet til om HS blir nødt til å selge. Et slikt salg vil føre til at aksjen ikke vil oppnå en mer fornuftig prising med det første.
stockwalker
14.08.2018 kl 11:58
3175
Photocure er et norsk farmasøytisk selskap som utvikler og kommersialiserer legemidler til bedre diagnose og behandling av pasienter med blærekreft. Anvendelse av vår unike teknologi, som får kreftceller til å lyse rødt, har ført til bedre behandling av blærekreftpasienter over hele verden
Market Cap kun 892 mill kr .. ser fram til marked og BP ser nærmere på PHO
Market Cap kun 892 mill kr .. ser fram til marked og BP ser nærmere på PHO
heilo888
14.08.2018 kl 14:41
2971
dr. Tror HS har kunnskap nok om PHO til ikke å selge på dette kursnivået.
I tilfelle de selger er det andre som tvinger de til å selge.
I tilfelle de selger er det andre som tvinger de til å selge.
Computum
20.08.2018 kl 15:46
2597
Vi har foreløpig ikke fått noe svar på hvem som kjøpte den dagen omsetningen var rekordhøy. Hvem som solgte fra (topp20) vet vi mer om. Nå ser det imidlertid ut til at de kortsiktige begynner å miste tålmodigheten. Det må nyheter til for å opprettholde interessen. Dobbeltopp formasjon under utvikling?
Enig med deg, de kortsiktige trenger påfyll av positiv info for å bli værende. Tror også det er en del gevinstsikring for øyeblikket.
Mistenker at kursen skal tilbake til 30 tallet og det blir den fram til Q3. En god nyhet kan føre kursen videre oppover.
Mistenker at kursen skal tilbake til 30 tallet og det blir den fram til Q3. En god nyhet kan føre kursen videre oppover.