Hvorfor er folk hjerneskadet?

100x
NAS 17.03.2020 kl 15:02 1390

Prøver å ikke skrive så mye for å holde meg noe rasjonell før følelsene tar over med folk som er sure og gretne på forum.

Men siden jeg jobber for staten der vi er i ferd med å sette ut alt og kun drive som byggherre,
klarer jeg ikke å forstå disse som sitter her og påstår at staten skal overta Norwegian ?

Hvorfor og når skulle staten snu 180grader og bedrive flyselskap?

Norwegian trenger KUN hjelp til å stå over den krisen nå, før de faktisk kan ta over verden med ny flåte og en CEO som har en VISJON.
FAKTISK er VISJON noe av det viktigste for ett selskap, se på tesla, amazon, microsoft, apple osv.
hva har alle disse til felles?
Dette mener jeg Jacob har og har klart kommet med i sin tale, han ser 5-10år frem i tid,
han ser på elektriske fly, han ser på hvordan NAS skal posisjonere seg for å være blant de beste om 5-10år.

Så jeg håper NAS overlever og staten kommer med likviditet slik dette fantastiske selskapet overlever uavhengig om vi aksjonærene blir utvannet eller ikke.
Redigert 20.01.2021 kl 19:31 Du må logge inn for å svare
wolf_hm_hm
17.03.2020 kl 15:11 1325

AMEN
100x
17.03.2020 kl 17:28 1086

Italia?
Hele landet har mer gjeld enn Grekerland. Det sier litt om hvordan det vil gå om de kjøper airitalia?

Norge er smartere enn det.
Mellomlinjene
17.03.2020 kl 19:28 936

NAS har nok et likviditets problem om dagen, og som mange håper jeg at dem overlever. Ledelsen jobber nok med å få fryst renter, noe som kunne vært en grei måte å berge selskapet på, spørsmålet er om de med makta tjener på dette, vi alle vet at noen ganger ser man ikke skogen for bare trær. Om så skjer at staten garanterer ovenfor NAS, vil rentene løpe og med den gjeldsgraden som NAS har snakker vi ikke småpenger pr. dag/uker, Spørsmålet er om det er noen som har så stor makt at dem ønsker at selskapet går under for det gir mest klingende mynt i lomma på disse. Ikke ofte man ser en dugnadsånd i disse kretser. Får dem fryst renta og avdragsutsettelse så har nok NAS en lysende fremtid når verden igjen blir normal. Så spørsmålet er hvem tjener på at NAS går under eller overlever.