Har fått tilbud fra Norwegian...
-om refundering av bestilte billetter i form av CashPoints.
Den sjansen tar jeg nok ikke med den usikkerheten som råder rundt selskapet.....
Den sjansen tar jeg nok ikke med den usikkerheten som råder rundt selskapet.....
Redigert 19.01.2021 kl 16:00
Du må logge inn for å svare
EliotS
17.03.2020 kl 14:39
1557
Golf'ern - Ja det var et godt eksempel på det som de på engelsk kalder "Scaremongering"
Hva er pointen med det indlæg andet end "Scaremongering"!
Hva er pointen med det indlæg andet end "Scaremongering"!
Redigert 17.03.2020 kl 14:40
Du må logge inn for å svare
president84
17.03.2020 kl 14:49
1475
Håper vi som har troa får igjen en grei pris for aksjene. Har vært med i alle emisjoner.
Hadde ikke shorting vært mulig hadde kursen garantert vært 15 kr - 20 kr!
Hadde ikke shorting vært mulig hadde kursen garantert vært 15 kr - 20 kr!
Redigert 17.03.2020 kl 14:50
Du må logge inn for å svare
alexen
17.03.2020 kl 15:49
1290
Hva er det egentlig man kjøper for 8,30 i NAS? Slot tider? Sliter litt med å se verdier her? Står lite om dette i alle disse NAS trådene.
Redigert 17.03.2020 kl 15:51
Du må logge inn for å svare
president84
17.03.2020 kl 15:53
1262
700 millioner x 200 fly = 140 MILLIARDER KRONER BARE DET!
Redigert 17.03.2020 kl 15:54
Du må logge inn for å svare
Skipssjefen
17.03.2020 kl 15:58
1217
Jeg kansellerte mine reiser 28.mars med NAS i går, og sendte inn på Europeiske 1830.
I dag var pengene fra Europeiske på konto.
De skulle ha 50% av pengene igjen fra Bank Norwegian - så om det er BankNorwegian som dekker dette, og ikke VISA til syvende å sist, så skal det bli store kostnader for Bank N.
Å veksle inn i poeng er latterlig, for selskapet går konk, og da har du ikke rett på en drit, og poengene er ikke verdt noe.
SS
I dag var pengene fra Europeiske på konto.
De skulle ha 50% av pengene igjen fra Bank Norwegian - så om det er BankNorwegian som dekker dette, og ikke VISA til syvende å sist, så skal det bli store kostnader for Bank N.
Å veksle inn i poeng er latterlig, for selskapet går konk, og da har du ikke rett på en drit, og poengene er ikke verdt noe.
SS
Longs
17.03.2020 kl 16:07
1147
president84 skrev 700 millioner x 200 fly = 140 MILLIARDER KRONER BARE DET!
Tror du virkelig du ville fått den prisen i dagens marked? La oss si konkurssalg på 200 millioner pr. fly = 40 mrd. Trekk fra 80 mrd i gjeld og vips så får du en mer realistisk prising.
Fatter ikke at folk tør å investere i dette selskapet. Det eneste som kan redde dem er at skattebetalerne blar opp. Blir for dumt det og i et selskap som med viten og vilje har tatt så høy risiko.
Fatter ikke at folk tør å investere i dette selskapet. Det eneste som kan redde dem er at skattebetalerne blar opp. Blir for dumt det og i et selskap som med viten og vilje har tatt så høy risiko.
Redigert 17.03.2020 kl 16:09
Du må logge inn for å svare
president84
17.03.2020 kl 16:09
1119
Hvor får du 80 mrd i gjeld fra?
Det er mye mer verdier i NAS enn bare flyene kjære deg.
Er en grunn til at IAG ønsket å gi bud på 15 milliarder kroner! Nå er aksjen prisa til 1 milliard. Kan bare gå oppover nå!
Det er mye mer verdier i NAS enn bare flyene kjære deg.
Er en grunn til at IAG ønsket å gi bud på 15 milliarder kroner! Nå er aksjen prisa til 1 milliard. Kan bare gå oppover nå!
Redigert 17.03.2020 kl 16:10
Du må logge inn for å svare
alexen
17.03.2020 kl 16:15
1064
president84 skrev 700 millioner x 200 fly = 140 MILLIARDER KRONER BARE DET!
hmmm.....noen som har sjekket hva obligasjonslånet på 150 millioner dollar nå prises til?