100 000 Småhorer i Norden melder BT
Sugardating er tingen nå og dette er småjenter som søker opp gamle menn for å selge sex.
Fra 30 000 - 100 000 i månden er hva disse drar inn og de sier dette er for utdannelse .
Men hvilken moral stiller disse med i jobb etter endt utdannelse , kan de sitte i betrodde stillinger ?
Vil disse kvinnene gå over lik for å opprettholde denne levestandarden senere i livet og selge alt for penger?
Fra 30 000 - 100 000 i månden er hva disse drar inn og de sier dette er for utdannelse .
Men hvilken moral stiller disse med i jobb etter endt utdannelse , kan de sitte i betrodde stillinger ?
Vil disse kvinnene gå over lik for å opprettholde denne levestandarden senere i livet og selge alt for penger?
"Men hvilken moral stiller disse med i jobb etter endt utdannelse , kan de sitte i betrodde stillinger ?"
-----------------
Til lavere moral, desto høyere stilling. Inn i samfunnets nøkkelposisjoner kommer en uansett ikke om ikke "noen" har noe på en.
-----------------
Til lavere moral, desto høyere stilling. Inn i samfunnets nøkkelposisjoner kommer en uansett ikke om ikke "noen" har noe på en.
Sotah
16.03.2020 kl 21:55
216
Kan de som kjøper dem sitte i høyt betrodde stillinger er også et spørsmål.
Okulus
16.03.2020 kl 22:15
201
Når man selv befinner seg på samfunnets solside kan man selvsagt hovere over dem som ikke er født med "et moralsk kompass i ryggmargen" (Sitat fra statsministeren). Det behøves bare å banke seg hørlig på brystkassen, "se min prektighet!". I min ungdom ble jeg kjent med en som måtte tåle mye spik fra bedrestilte. Om morgenen var han avisbud, om dagen vognfører på Kolsåsbanen, om kvelden servitør på Theatercafeen. Hvorfor? Han ville ha villa i Bærum. Og det fikk han. Etter noen harde år. Og med det den dypeste respekt fra tidligere mobbere. Og meg. Han hadde utnyttet sine fortrinn, arbeidskapasiteten, hans eneste mulighet. Og disse jentene, med sin erfaring fra verdens virkelighet, vil kunne bli de beste beslutningstakere i betrodde stillinger. Foretrukne fremfor solsideavkom uten virkelighetserfaring, kun med et moralsk kompass i ryggmargen.
kokkohill
16.03.2020 kl 22:34
186
Solsideavkom og en hardtarbeidende arbeidskar kan vel ikke sammenlignes tror jeg.
Ser ikke bort fra at mange av disse småhorene faktisk er født på en helt grei solterrasse, men dette burde noe prøve å finne tall på.
Ser ikke bort fra at mange av disse småhorene faktisk er født på en helt grei solterrasse, men dette burde noe prøve å finne tall på.
Redigert 17.03.2020 kl 09:12
Du må logge inn for å svare