Bloomberg har kjøpt Eastwood.
FriskBris
22.02.2020 kl 22:05
260
Make My Day
Kjøp meg for en never donald
Million dollar baby
Dirty Harry
#filmografi
Eastwood jr. (født 31. mai 1930 i San Francisco i California) er en amerikansk skuespiller
Eastwood har åtte barn med seks forskjellige kvinner.[12]
Kjøp meg for en never donald
Million dollar baby
Dirty Harry
#filmografi
Eastwood jr. (født 31. mai 1930 i San Francisco i California) er en amerikansk skuespiller
Eastwood har åtte barn med seks forskjellige kvinner.[12]
Prelle
23.02.2020 kl 14:59
202
https://www.foxnews.com/entertainment/clint-eastwood-support-mike-bloomberg-trump
Også Clint Eastwood reagerer naturlig nok på Trumps navnekalling og maniske twittring.
Trump er sin egen verste fiende med denne oppførselen,for dette skremmer vekk potensielle velgere.
Også Clint Eastwood reagerer naturlig nok på Trumps navnekalling og maniske twittring.
Trump er sin egen verste fiende med denne oppførselen,for dette skremmer vekk potensielle velgere.
papaXI
23.02.2020 kl 16:24
186
Alle glemmer velgerne oppe i dette, for de liker Trump sin måte å kommunisere på. Ved å bruke Twitter når Trump ut til flere velgere enn alle mediene til sammen, og dette er grunnen til hans popularitet. Slutt å lytt til MSM.
franzgreger
23.02.2020 kl 16:48
181
Denne nyheten kjøper jeg ikke, for Eastwood er en sterk republikaner med et brennende ønske om at alle skal få beholde sine våpen i henhold til grunnloven.
jabbadabbato
23.02.2020 kl 17:03
176
Hva får deg til å tro at Trump er en typisk republikaner? Det er forøvrig mange demokrater som også vil beholde våpnene. Bernie Sanders var en av dem inntil han nylig skiftet mening.