Opprop/underskriftskampanje for å gjenåpne Bare Prat
Bare Prat ble nylig stengt ned. Det var nok noen innlegg det siste døgnet bare prat var åpen som gikk litt over streken.*
Etter at Bare Prat stengte har forumets brukere migrert over til andre forum. Dagens Tema har vært særlig utsatt. Brukerne på Dagens Tema er stort sett bare opptatt av å krange om meningsløse ting som innvandring, islam, flat jord, hvilken hemmelig organisasjon som egentlig står bak diverse terrorangrep osv. De synes lite om at øss stor kæller fra bare prat diskuterer viktige tema som aldrende mat, trim, lurer, altanisme, lotionisme og annet storkælleri.
Derfor dette oppropet. Å gjenåpne bare prat vil være til beste for alle. Dersom du støtter gjenåpningen av bare prat kan du sende en mail til admin på forumadmin@hegnar.no. Hvis du ikke vil bruke din egen mailadresse er det også mulig å nå admin ved å rapportere dette innlegget. Her er et forslag til tekst som kan sendes til admin. Post det gjerne på tråden som omhandler stening av bare prat også, på "fra admin":
"Jeg synes at det var en tabbe å stenge ned bare prat. Etter at bare prat ble stengt, har brukerne derfra beveget seg til andre forum hvor de diskuterer ting som:
Hva de har til middag
Hva de drikker i helgen
Små ærend i hverdagen som trim, lurer, å sitte på altanen osv.
Generelle betraktninger og diverse tirader om store og små ting i hverdagen
Selv om jeg respekterer at enkelte ønsker å diskutere slike ting på internett, mener jeg at dette fører til unødvendig støy på andre mer "seriøse" kategorier, og det hadde vært fint med et oppsamlingssted for slike diskusjoner.
Dersom det forsetter slik som i dag, vil jeg og mange andre ikke orke å diskutere seriøst på hegnar online lengre, og vil slutte å bruke forumet. Det tror jeg ingen ønsker.
Tidligere brukere av bare prat var glad i sitt tilholdssted og har sagt at de ønsker å holde seg innenfor grensene, slik at de beholder sitt favoritt-sted på internett.
Vær så snill å åpne opp bare prat igjen, til det beste for alle"
*Tenker da særlig på den detaljerte beskrivelsen av hvordan man skyter heroin, som utelot en viktig detalj for å unngå blodpropp og plutselig død. Og ikke minst oppfordringen til å skyte en viss folkegruppe med skarp ammunisjon, der det mest nedlatende ordet for folkegruppen ble brukt.
Øss stor kæller skal itte gjøre tilsvarende feil igjen dersom bare prat åpner igjen.
Etter at Bare Prat stengte har forumets brukere migrert over til andre forum. Dagens Tema har vært særlig utsatt. Brukerne på Dagens Tema er stort sett bare opptatt av å krange om meningsløse ting som innvandring, islam, flat jord, hvilken hemmelig organisasjon som egentlig står bak diverse terrorangrep osv. De synes lite om at øss stor kæller fra bare prat diskuterer viktige tema som aldrende mat, trim, lurer, altanisme, lotionisme og annet storkælleri.
Derfor dette oppropet. Å gjenåpne bare prat vil være til beste for alle. Dersom du støtter gjenåpningen av bare prat kan du sende en mail til admin på forumadmin@hegnar.no. Hvis du ikke vil bruke din egen mailadresse er det også mulig å nå admin ved å rapportere dette innlegget. Her er et forslag til tekst som kan sendes til admin. Post det gjerne på tråden som omhandler stening av bare prat også, på "fra admin":
"Jeg synes at det var en tabbe å stenge ned bare prat. Etter at bare prat ble stengt, har brukerne derfra beveget seg til andre forum hvor de diskuterer ting som:
Hva de har til middag
Hva de drikker i helgen
Små ærend i hverdagen som trim, lurer, å sitte på altanen osv.
Generelle betraktninger og diverse tirader om store og små ting i hverdagen
Selv om jeg respekterer at enkelte ønsker å diskutere slike ting på internett, mener jeg at dette fører til unødvendig støy på andre mer "seriøse" kategorier, og det hadde vært fint med et oppsamlingssted for slike diskusjoner.
Dersom det forsetter slik som i dag, vil jeg og mange andre ikke orke å diskutere seriøst på hegnar online lengre, og vil slutte å bruke forumet. Det tror jeg ingen ønsker.
Tidligere brukere av bare prat var glad i sitt tilholdssted og har sagt at de ønsker å holde seg innenfor grensene, slik at de beholder sitt favoritt-sted på internett.
Vær så snill å åpne opp bare prat igjen, til det beste for alle"
*Tenker da særlig på den detaljerte beskrivelsen av hvordan man skyter heroin, som utelot en viktig detalj for å unngå blodpropp og plutselig død. Og ikke minst oppfordringen til å skyte en viss folkegruppe med skarp ammunisjon, der det mest nedlatende ordet for folkegruppen ble brukt.
Øss stor kæller skal itte gjøre tilsvarende feil igjen dersom bare prat åpner igjen.
polemiker
15.02.2020 kl 01:47
946
Har et konkret forslag til Hegnar utviklerne.
Hvorfor ikke bare la BP oppstå på nytt, men lage det i en form at slowschat ? Dvs. alle meldinger blir automatisk slettet etter en viss tid. Det tror jeg ingen av brukerne av BP vil ha noe i mot. Dermed vil man ikke ha noe stort behov for moderatorer.
Hvorfor ikke bare la BP oppstå på nytt, men lage det i en form at slowschat ? Dvs. alle meldinger blir automatisk slettet etter en viss tid. Det tror jeg ingen av brukerne av BP vil ha noe i mot. Dermed vil man ikke ha noe stort behov for moderatorer.
The problem w/ only talk was enough the shit talking.
Larries
15.02.2020 kl 08:56
906
Signeres
Jeg respekterer at enkelte ønsker å diskutere slike ting på internett, på tross av jeg selv kan oppleve dette som unødvendig støy.
Jeg respekterer at enkelte ønsker å diskutere slike ting på internett, på tross av jeg selv kan oppleve dette som unødvendig støy.
Redigert 15.02.2020 kl 09:01
Du må logge inn for å svare
CapitaL
15.02.2020 kl 09:48
889
Hadde vært bedre med enda flere forumsider.. Bare prat, bare muslimhat, bare Oslohat, bare tinnfoliehatter, Trump 4eva, nei til skatt, nei til EU, Oval jord, Jævla Frp, SWFJWO osv...
Evt kan alle ovenstående forslag puttes inn i ett forum som kan kalles Generell misnøye;)
Evt kan alle ovenstående forslag puttes inn i ett forum som kan kalles Generell misnøye;)
CapitaL, det var noe som het politikk her tidligere. Da kunne vi være anonyme, gjester, noe anslagsvis sikkert 90% var.
Tok helt av.
Tok helt av.
- Havfruen -
15.02.2020 kl 12:42
848
Forslaget tilsluttes!
Jeg anser også forslaget om å gi Bare Prat nytt navn til Mat Prat som veldig bra - da dette omfatter hele den aktuelle tematikken fra A-Å. Tenke på mat, planlegge måltider, følge med på klokka, detaljert spiseseddel, sove, detaljert beskrivelse av fordøyelse og dens resultat, og det samme for inntak av fluidum. Faktisk litt underholdende å kikke innom en gang i uka eller så, men her på DT ble det litt mye.
Finansavisen får reklameinntekter av å ha mange lesere på forumet, så jeg regner med Hegnar tar til vettet og separerer BP fra DT før DT er fullstendig dominert av BP tråder. No offence! ;-)))
Jeg anser også forslaget om å gi Bare Prat nytt navn til Mat Prat som veldig bra - da dette omfatter hele den aktuelle tematikken fra A-Å. Tenke på mat, planlegge måltider, følge med på klokka, detaljert spiseseddel, sove, detaljert beskrivelse av fordøyelse og dens resultat, og det samme for inntak av fluidum. Faktisk litt underholdende å kikke innom en gang i uka eller så, men her på DT ble det litt mye.
Finansavisen får reklameinntekter av å ha mange lesere på forumet, så jeg regner med Hegnar tar til vettet og separerer BP fra DT før DT er fullstendig dominert av BP tråder. No offence! ;-)))
Risk-reward1
15.02.2020 kl 12:51
836
Støttes!
Brukte det aldri selv, men ser at det kan ha sine fordeler at en del kan skrive der. Autodelete som 777 foreslår kan være fornuftig for BP. Det er vel i grunnen et forum for kun GPP der og da, og har liten "verdi" senere....?
RR
Brukte det aldri selv, men ser at det kan ha sine fordeler at en del kan skrive der. Autodelete som 777 foreslår kan være fornuftig for BP. Det er vel i grunnen et forum for kun GPP der og da, og har liten "verdi" senere....?
RR
Ja vennligst please open just talk gett
LeifÅndreas
15.02.2020 kl 17:06
796
Takk for mange gode innlegg gett. Det er kjekt at dere respekterer at vi vil ha et subforum for det vi vil diskutere.
pasoc
15.02.2020 kl 19:43
768
Styrtet akkurat en farris full av boblevann med det resultat at jeg prompet uforskammende högt og pompöst gett!
Gleder meg over at det er helg og at en kan slå ut håret, dro akkurat av hårstrikken :)
Gleder meg over at det er helg og at en kan slå ut håret, dro akkurat av hårstrikken :)
pasoc
15.02.2020 kl 20:10
647
Trist at Bare pjatt e borte, det reddet mang en sjel fra å ta sitt liv og det som verre var.
Der fikk en støtte og humor som gav hverdagen litt ekstra krydder slik at en kunne smile før en la seg.
Nå er ALT dette borte og det føles tyngre og det er vanskeligere å få prate ut med folk.
Nå haster de kun med aksjeprat å gribbe te sei paille pænga. Slikt e itte sunt må folket sjønne........
Er sikker på at mange av de som hadde utbytte av dette nå har litt mer å stri med og slikt kan ikke Hegnar bare drite i.
Er han en ufølsom dott som bare ikke bryr seg om de som strever litt mer om dan ?
Her burde han vise sitt hjerterom å knallåpne bare pjatt med brask og dram og rope "DET SKA FEIRAS"!
Jeg føler det ufattelig mye mørkere og mer dystert nå som all pjatten e borte.
Vet ikke åzzn je ska leva gjønnom detta, men det e vel bare å brette opp arma.
Der fikk en støtte og humor som gav hverdagen litt ekstra krydder slik at en kunne smile før en la seg.
Nå er ALT dette borte og det føles tyngre og det er vanskeligere å få prate ut med folk.
Nå haster de kun med aksjeprat å gribbe te sei paille pænga. Slikt e itte sunt må folket sjønne........
Er sikker på at mange av de som hadde utbytte av dette nå har litt mer å stri med og slikt kan ikke Hegnar bare drite i.
Er han en ufølsom dott som bare ikke bryr seg om de som strever litt mer om dan ?
Her burde han vise sitt hjerterom å knallåpne bare pjatt med brask og dram og rope "DET SKA FEIRAS"!
Jeg føler det ufattelig mye mørkere og mer dystert nå som all pjatten e borte.
Vet ikke åzzn je ska leva gjønnom detta, men det e vel bare å brette opp arma.
Redigert 15.02.2020 kl 23:32
Du må logge inn for å svare
børst
15.02.2020 kl 21:39
732
Ikke noe gammel mat ble konsumert i dag, kun nyinnkjøpt frossenpizza, butikkøl og en skvett rødvin fra i går-
*JBJB`
15.02.2020 kl 21:45
724
Hei folkens:))
Og...legendarisk Bare Prat tråd - ingen over, ingen ved siden...ZnageZz....
https://finansavisen.no/forum/thread/26783/view/480913/0
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...legendarisk Bare Prat tråd - ingen over, ingen ved siden...ZnageZz....
https://finansavisen.no/forum/thread/26783/view/480913/0
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Zorin
15.02.2020 kl 21:47
724
børst skrev Max 13,9% rødvin (Jacob's Creek).
Prøv en burgunder neste gang.
LeifÅndreas
15.02.2020 kl 22:00
708
Å jasså ja, zorin prøver å fremstå som stor kæll gett. Hvilken vegenrett matcher du med en burgunder?
Zorin
15.02.2020 kl 22:05
699
LeifÅndreas
15.02.2020 kl 22:10
697
Vegansk "ost" er hverken ost eller mat. Ultraprossesert nesten rent fett. Hvorfor skal dere veganere absolutt lage disse jævla erstatningsproduktene for alt dere ikke kan spise? De er ikke sunne. Er det fordi dere egentlig ikke liker ekte vegansk mat?
*JBJB`
15.02.2020 kl 22:12
692
Hei folkens:))
Og...denne går det fortsatt gjetord om, folkens - gullkorn...ZnageZz....
https://finansavisen.no/forum/thread/26077/view/451731/0
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...denne går det fortsatt gjetord om, folkens - gullkorn...ZnageZz....
https://finansavisen.no/forum/thread/26077/view/451731/0
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Zorin
15.02.2020 kl 22:17
690
Vel, det går jo fint ann å droppe osten hvis man ønsker det. Den blir god likevel.
ArneB 5.0
17.02.2020 kl 23:46
483
Jeg er for, men det er bare dersom tråden utelukkende skal handle om grube-eier Ørnulf Koldal. Det er nemlig en som setter saker og ting i sitt ytterste perspektiv.
https://www.facebook.com/NRKUnderholdning/videos/1806583126061095/
https://www.facebook.com/NRKUnderholdning/videos/1806583126061095/