Hvor går det multikulturelle Vesten?

franzgreger
BBBB 28.07.2018 kl 14:16 864

Knivstikking i Tyskland, opptøyer i Frankrike, syreangrep i England, masseskyting i Canada – hvor går det multikulturelle Vesten?

Hvis noen forteller deg at toget går forover, men du tydelig ser det går bakover – da vil man ikke stole på den personen mer.

Så hvorfor stoler vi og hører på våre politikere og myndigheter i dag? De lyver så det renner av dem!

De forteller oss at samfunnet er tryggere – de lyver

De forteller oss at migrantene er flyktninger og behøver beskyttelse – de lyver

De forteller oss at et flerkulturelt samfunn er nødvendig – de lyver

De forteller oss at innvandrerne vil redde Norge økonomisk – de lyver

De forteller oss at masseinnvandring og miljøpolitikk er forenlig og bærekraftig – de lyver

De forteller oss at islam er en fredelig religion og er lik vår egen kristendom – de lyver

De forteller oss at en større stat, flere reguleringer og flere lover er nødvendig – de lyver

Dette er bare noen få eksempler på hvordan våre politikere og myndigheter lyver til oss – uten å blunke.

De lyver.

Den siste tiden har vi i Norge hatt drap, drapsforsøk, gateran, overfall, masseslagsmål og bruk av kniver og macheter på gaten. Alle med flerkulturell bakgrunn hos de involverte.

I England blir mennesker daglig drept på gatene i kriminelle gjengoppgjør og en treårig gutt fikk nylig kastet syre i ansiktet av tre innvandrere.

I Frankrike har man hatt ukeslange opptøyer og enorme skader på butikker, biler, busser og gater. Mennesker har blitt overfalt og seksuelt misbrukt på gatene og rasistiske angrep på etniske franskmenn etter VM-seieren har blitt rapportert.

I Tyskland gikk en iransk mann amok med kniv på en fullsatt buss med familier. Dusinvis ble skadet, flere alvorlig.

I Toronto, Canada gikk en mann amok med våpen i et tettbefolket restaurant-distrikt. 14 skadet og minst en drept. Byen sliter med enorme gjengproblemer, skyting og høy kriminalitet i flerkulturelle nabolag.

Det går helt tydelig IKKE forover, men bakover i relativt stor fart. Så hvis noen skulle fortelle deg noe annet, så er det sannsynligvis en politiker eller rødgrønt stemmekveg.

https://www.frieord.no/debatt/knivstikking-i-tyskland-opptoyer-i-frankrike-syreangrep-i-england-masseskyting-i-canada-hvor-gar-det-multikulturelle-vesten/
Sotah
28.07.2018 kl 14:30 859

Det fortsetter. Lev med det.
littsur
28.07.2018 kl 14:52 849

Islam i Europa er et politikerskapt helvete, humanismen deres er i realiteten pur ondskap.

Slik går det når lederskapet består av ekstremister som hater vestlig sivilisasjon.
Redigert 28.07.2018 kl 14:54 Du må logge inn for å svare
franzgreger
28.07.2018 kl 15:08 837

Kanskje det hadde vært en ide å synliggjøre dem på dette bordet som støtter disse ekstremistene, og oute dem med navn? Da vil nye medlemmer vite hvem som er hvem, siden dette emnet opptar så mange.
Sotah
28.07.2018 kl 15:52 826

Outing er fint, Franz. Da forsvinner du ut i glemselen. Det hadde igrunnen vært greit for meg.
franzgreger
28.07.2018 kl 18:59 799

Sotah I dag kl 15:52

Klart det hadde vært greit for deg, du ønsker deg bare ja-mennesker å snakke med, mennesker du kan fyre opp, eller mennesker du kan trakassere til stillhet. Mitt spørsmål til deg tidligere, har du ikke svart på:
franzgreger 26.07.2018 kl 20:35

"En annen ting er at mange her på forumet fyrte denne stakkaren opp hele tiden, og til slutt gikk det galt. Har de som gjorde dette tatt ansvar for hva de gjorde? Har du Sotah????????"

https://forum.hegnar.no/thread/7687/view
Sotah
28.07.2018 kl 19:04 793

Jeg kan ikke huske å ha vært i noen samtaler med fyren, men det kan selvfølgelig tenkes. Hvis han tilta av at jeg er sosialdemokrat så er det sørgelig, men jeg tror ikke noe på det.
franzgreger
28.07.2018 kl 19:26 784

Det er ikke at du er sosialdemokrat som er problemet, vi er glade i alle partiene i Norge, men det er hva DU forfekter vi ikke er glad i. Slik du provoserer noen her på bordet vil kunne få et sykt menneske til å tilte, og da er jo du endel av problemet.

Men jeg skjønner at dette ligger for høyt for deg, ta en banan i varmen du, du trenger det sikkert så dårlig som du sover for tiden.
Sotah
28.07.2018 kl 19:34 779

Folk som tar til orde for henrettelser og etnisk rensing skal ha motstand, Franz. Enten det er deg eller andre. Sånn er det bare.
littsur
28.07.2018 kl 19:45 771

For alt Sothen vet er franzneger, for noe som blir stadig vanligere er at ikke-hvite ser hva som er i ferd med å skje og reagerer menneskelig.

Er noe robotaktig over Sothen i det siste, mangler bare noen beep-beep lyder fra munnen innimellom alt babbelet.

Kan hende det er du som tar feil vettu, og har rotet deg bort på feil side av historien.

Forrige gang var det jøder og fortrinnsvis hvite menn som skulle myrdes.

Ser ut som om dette er noe som Sothen gjerne ser gjentar seg, eller hva?

Bemerkelsesverdig er det ofte gjort et stort nummer av at kritikerne liksom er tapere, siden når ble det allright igjen å værra hatefull og fulle av forakt overfor tapera?

Ska slå oppover, aldri nedover.

Mange anser kritikerne av muslimimporten som psykiatriske case og da er det plutselig greit igjen å bekjempe slike, eller hva?
Redigert 28.07.2018 kl 19:57 Du må logge inn for å svare
Sotah
28.07.2018 kl 19:55 763

Å tillegge folk motiver de ikke har er det eldste knepet i boka, sur.
littsur
28.07.2018 kl 19:58 757

Motiva dine er sikkert edle nok dem, det samme sa nok nazistene også.

De hadde jo også media og akademia på sin side, veit du, hele apparatet til sin fulle disposisjon, som idag.

Jaja, men føles det rektig det du heier på og du har bestemt deg, er det vanskelig å få deg ut av sekta.

Jeg aner ikke hvem eller hva du skal kunne skylde på i ettertid, det blir en lei og kinkig situasjon, der du sitter på et fjell av hvite hodeskaller.

Ja, nå har jeg det kanskje, dem sku' ha underkasta seg, kan du forsøke.

For dette handler akkurat som sist bare om litt uenighet oss imellom.

Samt disrespekt for meningsmotstand og hva du gjerne vil eller føler deg tvunget til å gjørra for å skape "fred" og et samlet Europa, hvor absolutt alle heiler dine helter.

Om dette er verdt å bekjempe psykiatriske nut cases for, aner jeg ikke, det er egentlig litt opp til deg å bedømme.

Nå, fikk du kuppelhue og henger med geipen over doskåla?

Skukke'ru lissom holde med rem'svake'a?

Du veit, ofrene for din politikk.

Nei, tenkte meg det, store løgner er de beste.
Redigert 28.07.2018 kl 20:23 Du må logge inn for å svare
littsur
28.07.2018 kl 20:43 746

Ønsker meg at Sothen redegjør for omtrent hvordan verdighetshierarkiet er satt sammen, hvordan man i venstresidens verdensbilde av idag sorterer ulike grupper. Som vi allerede veit er hvite menn rangert på bånn, med jøder, det vil si dem som er igjen, vakende like over oss.

Ta for deg resten, er du snill.

Trenger Sothen hjÆlp med ulikeverdspyramiden sin?

Fant faktisk en gruppe til under oss fÆle hvite menna, og det er de aborterte, der de deler sisteplassen med rikfolk.

Trodde du var opptatt av identitetspolitikk, og visste alt om alle dissa ut- og inngrupper.

Redigert 28.07.2018 kl 21:04 Du må logge inn for å svare
Sotah
28.07.2018 kl 21:03 736

Lett. Øverst står allrighte folk. Så kommer mindre allrighte folk. Nederst kommer ikke allrighte folk.
littsur
28.07.2018 kl 21:07 731

Ja, riktig, flott at du er åpen og ærlig, det liker jeg.

Greit, da vet vi at dem du er uenig med ikke har livets rett etter dine bestemmer uimotsagt, akkurat som om vi ikke kunne tenke oss det.

Beklager den veldig stokkete setningen, men du tok sikkert essensen.

Skuffet over at ikke-allrighte farvede skal henrettes, det blir ganske mange.

Tar riktignok tid å først kvitte seg med omlag 2% av verdens befolkning, som er hvite og menn.

Til slutt ser pyramiden rett så vakker ut fra et white supremacy-ståsted, med 1% allrighte hvite menn i ledende stillinger, som styrer verden.

Under seg har de 97%, kanskje 98% brune mennesker og et harem bestående av hvite sexslaver.
Redigert 28.07.2018 kl 21:18 Du må logge inn for å svare
Sotah
28.07.2018 kl 21:15 725

Kanskje du skal få noen til å lese korrektur for deg, sur. Du ser bokstaver som ikke er der.
littsur
28.07.2018 kl 21:20 721

Jeg spør hva du legger i verbet bekjempe.

Slik jeg leser det, betyr bekjempe at det blir mange lik.

Som a'Alexandra Ortega Cortés nylig lovte sine tilhengere, vil kapitalismen snart forsvinne.

Det var ambisiøst sagt, enten du tror valgflesket bare betyr frivillig omvendelse til sosialismen uten elver av blod eller avviser dette som en ren forsnakkelse.

Tror du det blir nok mat til sultne med sosialisme, eller kanskje mer viktig for deg, produsert tilstrekkelig med øl?
Redigert 28.07.2018 kl 21:34 Du må logge inn for å svare