Idioter kjøper på 10 +
Ikke tjener selskapet penger enda
Ikke utbytte
Hensides idiot prising 12 mrd ....
At de fra 3 + og opp har tjent penger er bra
De som kjøper nå på denne kursen må jo være idioter.
Ikke utbytte
Hensides idiot prising 12 mrd ....
At de fra 3 + og opp har tjent penger er bra
De som kjøper nå på denne kursen må jo være idioter.
Redigert 20.01.2021 kl 18:18
Du må logge inn for å svare
Skalleknarp
21.01.2020 kl 06:04
3482
Du får ramme dette debattinnlegget inn og henge på veggen. Om et år får du kanskje rett, eller det er du som er idioten som ikke kjøpte NEL i januar 2020 på 10+.
maimunek
21.01.2020 kl 06:30
3379
Man bør se hva som erframtiden for NEL og ordrene som er fakta, dete som er igang nå erat folk positionirer seg for framtiden. Første stop blir mellom 12kr og 13kr
Dummeste innleggene er som regel fra folk som ikke eier en aksje.
De har gode råd til alle andre.
TS er en av disse.
De har gode råd til alle andre.
TS er en av disse.
fortjent på toppen av taper listen.
sinnssykt overpriset
sinnssykt overpriset
hillclimber
21.01.2020 kl 09:33
2543
La oss si at du er leder av et oljeselskap som flyter over av penger, men ønsker å satse grønt, dvs. på hydrogen - hvor vil du investere ?
rogneveien
21.01.2020 kl 13:16
2077
Frac.
Krangla med kjærringa nå igjen, så går det utover oss stakkars NEL aksjonærer som bare sitter rolig og tjener penger. Vi gjør ikke en flue fortred. Ber bare om ro slik at vi kan håve inn i ro og fred, det holder for oss.
Løkke til.
Krangla med kjærringa nå igjen, så går det utover oss stakkars NEL aksjonærer som bare sitter rolig og tjener penger. Vi gjør ikke en flue fortred. Ber bare om ro slik at vi kan håve inn i ro og fred, det holder for oss.
Løkke til.
omans
21.01.2020 kl 13:20
2043
Er nok bare en som sitter stuck i QEC, og er deprimert over sin investering som har forvitret.
Redigert 21.01.2020 kl 13:21
Du må logge inn for å svare
laazarus
21.01.2020 kl 17:02
1633
Jeg har sittet fra 2,06 og opp til nå med noen titalls tusen aksjer, og jeg også må si det er teit av småsparere å kjøpe på disse nivåene. Selv 8 kr virker som en svært høy verdsettelse når vi ikke engang vet verdien på Nikola-kontrakten. Jeg er veldig fornøyd med den flaksen vi har hatt, og at dette har vært slik en eventyrlig aksje å sitte i de siste fire årene, men det er lov å være nøktern og erkjenne at vi trader på irrasjonelle nivåer inntil vi har mer håndfaste nyheter
Er det feil av meg å si at dette er positivt?
Hvem kjøper?
Det er jo kjempespennende!!!
Tyskerne overtar hele selskapet snart?
Equinor kjøper?
Store konsern?
Dette er ett selskap som MÅ vokse.
Så har de vel en sukkerbit på lur?
Nikola kommer snart.
Korea?
Tyskland?
Selges disse uten giga-rabatt tror jeg vi ser ett nytt NEL snart!
Hvem kjøper?
Det er jo kjempespennende!!!
Tyskerne overtar hele selskapet snart?
Equinor kjøper?
Store konsern?
Dette er ett selskap som MÅ vokse.
Så har de vel en sukkerbit på lur?
Nikola kommer snart.
Korea?
Tyskland?
Selges disse uten giga-rabatt tror jeg vi ser ett nytt NEL snart!
Skipssjefen
21.01.2020 kl 17:38
1401
Hurra TS, du og SS er en av få på HO som forstår hvor elendig NEL er.
SS
SS
kentove
21.01.2020 kl 18:18
1228
siden Nel er så dårlig, kan du tipse meg om en aksje som gjør det bedre enn 5dobling, hvorav ca 60% er gevinstsikret og satt i shipping, som også er 3sifret % opp? må være surt å ikke ha vært long og tradet i denne, slik de fleste av oss andre har tjent veldig gode penger på