----Breaking đłïž news-----
Utgjort! Like etter at'n Torvald hadde satt inn stĂžpselet til reaktorene borte pĂ„ ML, sĂ„ forlenget like godt Kina tollen med ett Ă„r. đ€„
Torvald, nappet slukĂžret ut stĂžpselet igjen og pakket snippsekken Ă„ satte seg inn i privatjet'n. đ„âïž
BlĂŠk Monday tomollow. ăœïžđŽââ ïž
Torvald, nappet slukĂžret ut stĂžpselet igjen og pakket snippsekken Ă„ satte seg inn i privatjet'n. đ„âïž
BlĂŠk Monday tomollow. ăœïžđŽââ ïž
Redigert 20.01.2021 kl 13:03
Du mÄ logge inn for Ä svare
Blekkndekker
20.01.2020 kl 17:01
2298
Hvordan gikk det med Tompengpung i dag? Ble det snittet ned, eller ble det snitter til lunch?
Celsius
20.01.2020 kl 17:06
2257
real@tompengpung !
Jeg skal ikke frata deg lystlĂžgnen din, i dag đ
Jeg skal ikke frata deg lystlĂžgnen din, i dag đ
Celsius
20.01.2020 kl 17:13
2206
Men gÄr du tom for knekkebrÞd nÄ real@tompengpung, anbefaler jeg en "fortausrestaurant" med ytterst begrenset utvalg av fattigmann og goro
Rennesteinen der er bedekket for deg
Rennesteinen der er bedekket for deg
Redigert 20.01.2020 kl 17:14
Du mÄ logge inn for Ä svare
Hvor mange hundre tusen hadde du i verditap i dag Celsius?
Celsius
20.01.2020 kl 19:45
1821
Nei....???
Ihvertfall fint Ä se du nÄ er dedikert og inni REC da, Methusalem.
I farthen har jeg helt glemt hva du kalte REC... (pÄ din trÄd Trist som f)..... Hva var det nÄ igjen...?
Ihvertfall fint Ä se du nÄ er dedikert og inni REC da, Methusalem.
I farthen har jeg helt glemt hva du kalte REC... (pÄ din trÄd Trist som f)..... Hva var det nÄ igjen...?
Celsius
20.01.2020 kl 21:35
1606
real@tompengpung
NÄ har du jo nydet smuler fra de rikes bord. Og fÄtt smaken pÄ bÄde fattigmann og goro.
Meth trenger bistand, og med ny nÊring i hjernecellen din kan du vel bistÄ han ettersom han ikke husker hva han karakteriserte REC - som han nÄ er inni.....
NÄ har du jo nydet smuler fra de rikes bord. Og fÄtt smaken pÄ bÄde fattigmann og goro.
Meth trenger bistand, og med ny nÊring i hjernecellen din kan du vel bistÄ han ettersom han ikke husker hva han karakteriserte REC - som han nÄ er inni.....
Blekkndekker
20.01.2020 kl 21:54
1512
Tompengpung, istedet for Ä svare deg selv, sÄ kan du nÄ likegodt gÄ Ä legge deg. Ny dag og nye muligheter i morgen!
For du vil vel ikke forsove deg til bĂžrs Ă„pningen đ€
đčăœïž / đđ
For du vil vel ikke forsove deg til bĂžrs Ă„pningen đ€
đčăœïž / đđ
Celsius
20.01.2020 kl 21:57
1493
JĂžss
Raksjonshastighet som 2 hjerneceller dette, real@tompengpung
Smakte det med smulene av fattigmann og goro, fra bedekket bord ?
Raksjonshastighet som 2 hjerneceller dette, real@tompengpung
Smakte det med smulene av fattigmann og goro, fra bedekket bord ?
Blekkndekker
21.01.2020 kl 16:25
1213
Tompengpung, fikk du snittet deg ned i dag, eller venter du pĂ„ bedre kjĂžp utover i uka? đłïžđđ„
Celsius
21.01.2020 kl 16:29
1178
Blir du ikke mett av smuler fra bedekket bord...?
Dine antatte 2 celler er nok likevel bare 1 = AmĂžbe