Setter strek her. I alle fall for en stund.

Chorizo
BBBB 15.12.2019 kl 22:08 1940

Jeg blir et dårligere menneske av å oppholde meg her. Det er tidvis moro og fascinerende å beskue galskapen, men hatet, dette frådende hatet, er ubehagelig. Og det blir verre og verre.

Nå går jeg inn i en periode med julefred og sprengjobbing.

Haterne kan dra til helvete. De få normale her ønsker jeg en riktig god jul.

Det var deilig! :)
*JBJB`
15.12.2019 kl 22:13 1228

Hei benekte/folkens:))

Og...hehehe - du får hilse personalet på Dikemark god tradisjonsfeiring, benekte - det er i motbakke det går oppover, vettu:))...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Fjordgubben
15.12.2019 kl 22:28 1213

Håper du får skikk på hatet ditt pølsa, usunt å gå rundt med hatt kroppen, kan utvikle seg til kreft og slikt.
Bert-Adolf
15.12.2019 kl 22:30 1202

Promp promp promp anal!
- Havfruen -
15.12.2019 kl 22:35 1191

Reality check: "julefred og sprengjobbing"... 🤔🙄😂
ladaen7,30
15.12.2019 kl 22:50 1171

Å sitte her inne fra tidlig morgen til sent kveld hver dag, tror nok "arbeidet" har hopet seg opp ja, hva nå det er.
Sotah
15.12.2019 kl 22:50 1166

Dette er ikke helt bra. Jeg har også trappet ned for å beholde litt av troen på det gode i menneskene nå i jula. Vi risikerer at hjorden blir overlatt til seg selv. Og vi veit hva det betyr. Da må Jens gå, alle skal ut og noe må gjøres. Og Lysende Sol blir president. Jaja. Nasjonen overlever nok denne jula også. God og grønn jul til alle.
HanVann
15.12.2019 kl 22:52 1161

Håper du kommer innom og erter iblant. På forhånd takk.
Bert-Adolf
15.12.2019 kl 22:59 1151

Trump er verdens minst korrupte president og alle liker han se.
convert
15.12.2019 kl 23:00 1147

Vi som har sett B en stund, kjenner igjen mønsteret. Han skrur stadig opp til nye høyder emosjonelt, og det ender alltid med at han må annonsere time-out. Vi ser trolig en psykiatrisk ‘episode’. Han er tilbake om to, tre uker. God bedring!
Fine Greier
15.12.2019 kl 23:03 1138

Jepp. Hen gikk i svart.Nok en gang. Zven er litt bakpå også,det merkes.Og jabbe ryker vel ut på en sykemelding også.
Blir en fin jul dette her!
Fine Greier
15.12.2019 kl 23:06 1132

Fysakken,er sprøyte gal.
Hva blir det neste nicket?
Men er jo artig å bivåne at hen ryker på den smellen etter den andre
;=)
HanVann
15.12.2019 kl 23:07 1129

Jeg forstår godt at Admin mistet besinnelsen med B den Chorizo. Pølsesprekken ble for vulgær. Jeg skal prøve å glemme oppførselen hvis han blir bedre mennneske og så kan han starte på A igjen etter valget av Trump IGJEN.
-------
Fikk kjeft, gitt.
Chorizo 03.12.2019 kl 15:14 251
Admin reagerte på et svar jeg gav
Spill
15.12.2019 kl 23:12 1119

Nok en høytidelig abdisering fra forumet fra hateren som tar mannen og ikke ballen og hvor skjellsord preger
det som skrives.Syltynn retorikk.
Kos deg med hatet og den arrogante holdningen over folk med andre meninger og erfaringer enn deg selv!
siko1
15.12.2019 kl 23:17 1106

På meg virker det som bekte er den største hateren her inne. Du går tidvis fullstendig av skaftet - og i ditt hat til oss går du ikke av veien for 70 - 80 innlegg pr dag hvor din agenda er det samme hver gang; å få øst ut eder og galle til folk som tidvis erter deg eller mener noe annet enn deg.
Hvorfor er du slik?

Mot deg selv.
Redigert 15.12.2019 kl 23:18 Du må logge inn for å svare
Hr.Suhr
15.12.2019 kl 23:17 1106

God Jul, Chorizo.
Antar ambassaden har formidlet meldingen til det Hvite Hus.
Tenker det er en over there som pustet lettet ut nå.
Imama
16.12.2019 kl 00:08 1077

Det lyder kjent, men hils så meget til Doktor Gorgon, hører det er hektisk nu i disse Juletider ;-)
.777.
16.12.2019 kl 03:26 1044

Jeg ønsker å nominere denne trådstarten til årets tristeste trådstart 2019.

TS brant dessverre lyset sitt i begge ender. Det tar på å være forumets mest maniske bruker over tid.

Jeg ønsker samtidig å takke TS for innsatsen, han har lagd mye ablegøyer her og han har skapt liv og røre og engasjement, og ikke minst ønsker jeg å takke han for å ha avlastet forumets andre maniske brukere i perioden han har vært her, slik at de har fått tatt seg en velfortjent hvileperiode, og jeg håper at de nå har fått ladet batteriene og oljet tastaturene slik at de er klare til å brette opp ermene igjen for å gjøre en ny innsats på forumet.

Så takk igjen for innsatsen Chorizo, håper du får en fin jul med familien, og at du kommer tilbake til forumet med ny glød og fulladede batterier etter at du har fått hvilt deg litt.
Bert-Adolf
16.12.2019 kl 06:51 1016

Bert-Adolf skrev Promp promp promp anal!
Denne tråden ruler. Gøy å se at det er en gjentagende trend av A den bekte dette her, går amok i månedsvis med alvorlig surhet og straffing av alle forumdeltagere, klarer ikke å la én tråd stå ubesvart. Må inn å «ta» alle! Og det varer jo selvsagt ikke i lengden.

Det er klart du ikke blir et bedre menneske av å oppholde deg her, men det er skikkelig kjekt da.
Spill
16.12.2019 kl 07:26 1010

Det MÅ ta på å frivillig bruke så mange timer i døgnet på et forum hvor ‘’alle’’
angivelig er idioter og rasister!
Jeg ville aldri giddet å kommentere folk med slike holdninger!
jabbadabbato
16.12.2019 kl 07:29 1011

"Jeg ville aldri giddet å kommentere folk med slike holdninger!"

Har jo skjønt at du trives best i et ekkokammer.
Pappsatan78
16.12.2019 kl 07:37 1000

Årets julegave kom tidlig i år...
jabbadabbato
16.12.2019 kl 07:39 994

Du ønsker også et forum der alle er enige om alt?
Bert-Adolf
16.12.2019 kl 07:56 975

Dette er jo ikke et ekkokammer, jabba.

Sotah, zorin, nuka, fluefiskeren, chorizo og til dels du kommer jo inn å korrigerer alle som ikke har rette ultra-liberale holdninger til innvandring.
Det er faktisk ulovlig i deres øyne å ha bruker på finansavisen sitt forum og bedrive noe som helst kritikk av for eksempel islam, for da «vet» dere at det er en hvit, middelaldrende rasistisk mann som stemmer FRP som har ytret kritikken. Og da skal vedkommende liksom tas. Dere legger ingenting i mellom.
Ufattelig underholdende, men det er jo rene galskapen fra deres side. Ikke motargumenter, men ren hets får man tilbake på dette debattforumet om man forsøker å si noe om klima og islam. De to hellige tema ifølge dere.
.777.
16.12.2019 kl 07:58 971

Jabba er på ballen, veldig bra!

Men hvor i hÆlsike er HanVann??? Synes han har blitt så rolig og avbalansert og snusfornuftig i det siste, nesten ingen utblåsninger lenger, og plutselig forlatt Sylvi FrP til fordel for Trygve SP, hva skjer liksom???

Ær det min egen skyld som har foret han med meditasjonsteknikker og avslappende panfløytemusikk og dermed bidratt til å balansere yin og yangen hans? Han har jo nærmest utviklet sei sel til en ugjennomtrengelig mur av snusfornuft...

Edit: I så fall tar jeg selvkritikk for det, intensjonen med Den Store Mindfullness tråden var bare å få roet litt ned etter de vÆrste utbruddene når det hadde tatt helt av, det var aldri min hensikt å påvirke brukerne i så stor grad at de skulle ende opp som lykkelige avbalanserte mennesker som har funnet selve meningen med livet.
Redigert 16.12.2019 kl 08:14 Du må logge inn for å svare
jabbadabbato
16.12.2019 kl 08:31 944

"Dette er jo ikke et ekkokammer, jabba."

De jeg svarte ønsker tydligvis dette og måten du formulerer deg på tyder på at du er nesten i samme gate.
jabbadabbato
16.12.2019 kl 08:33 939

Alle, utenom Sotah, hetser nok i større eller mindre grad våre meningsmotstandere.
.777.
16.12.2019 kl 08:38 927

Ja, Sotah har et forbedringspotensial der. Han burde også vært litt mer manisk.
Fjordgubben
16.12.2019 kl 08:52 929

Forstår godt at pølsa og soten tar en pause.

Det er klart at det er slitsomt å spille rollen som nyttig idiot, så en ferie er nødvendig.
cinet
16.12.2019 kl 08:54 921

Enda en innholdsløst "tråd" fra spekepølsen. Ikke la dere lure av denne patetiske nye tråden. Gutten dukker nok opp igjen snart.
Hvis dere skumleser jabba/spekepølsen patetiske forsøk på manipulerende fake news/DT-hat ( som de hjelpeløse trådene de oppretter hver dag)

Husk : Klassekampen har leiet inn noen historieløse/kunnskapsløse marxist leninistiske hatefulle spammere . De sprer om seg med manipulerende fake news helt uten substans . De er inne i en dyp tung ureversibel psykose . Alt utviklet av et grenseløst Hat , og trolig også litt panikk . Deres liv er fult av HAT HAT HAT. Mindreverdighetskompleksene er sterkt fremtrende. Spekepølsen dukker nok opp med et nytt nick.

Keep america Great !
Slettet bruker
16.12.2019 kl 09:36 896

Folkens. Hvor vanskelig er det å hoppe over sjikanerende ordbruk? Trekke pusten og svare på det saken handler om.
En debatt må gjerne inneholde provoserende uttalelser, men det må være en hensikt utover å bare provosere.

Her på forumet ender veldig mange debatter i verbale angrep og ren krangling. Saken man debatterte blir glemt og mønsteret gjentar seg. Kjedsommelig og forutsigbart.

Man er mer ute etter å ta hverandre enn å diskutere sak. Man akter å vinne "kranglene" med nærmest alle midler.

Jeg oppfatter situasjonen veldig betent mellom flere av deltagerne her på forumet. Nærmest uopprettelig betent. Dermed er man i angrepsposisjon i en hver passier. Det er et dårlig utgangspunkt for saklig debatt.

Har ingen problemer med innslag av ironi og sarkasme. Men det trenger ikke besvares med hets og sjikane. Det er å gå rett i fella.

Det kreves en del innsats for holde et saklig og konstruktiv nivå.

Hva er poenget med debattforumet? Slå ned meningsmotstandere eller skape en bredere forståelse av meningsforskjellene?
Load
16.12.2019 kl 10:12 873

Chorizo
Du får ha en god tradisjonsfeiring, slappe av og lade opp til 2020 og kampen videre for islamisering av Norge (ja og vesten generelt selvfølgelig).

God tradisjonsfeiring og godt nyttår!
Risk-reward1
16.12.2019 kl 10:34 852

Du vet,.......... når du er lystløgner så glipper ofte logikken og man ender som den selvmotsigelsen Pølsa er :D

Og det er jo ikke bare den du påpeker i ts`en til pølsa..
"Haterne kan dra til helvete"

Ønske noen til helvete fordi man er uenig med dem, og dermed stemple oss som hatere, er ikke hat? :D:D:D

Mossingen er dum som et brød!

RR
Pappsatan78
16.12.2019 kl 10:54 838

Var det valget i England som fikk det til å tippe slik at han ble innlagt igjen?
cinet
16.12.2019 kl 11:05 827

DT hatet hadde resultert i en dyp ureversibel deppresiv psykose. Valget i UK avslørte den eneste ideologiske vennen han hadde, nemlig sabotøren/marxist-leninisten Corbyn . Da gikk lyset fullstendig. Ser at klassekampens redaskjon fremdeles er aktive med sitt manipulistiske fake news hat.
HanVann
16.12.2019 kl 11:36 796

Enkelte heldige blir bare bedre og bedre mennesker av å være på HO.
Det er vanskelig å forstå men de var værre før, særlig du.
Hvor bra kan det bli før det braker løs igjen?
Fluefiskeren
16.12.2019 kl 11:44 791

Dette burde vært unødvendig dersom forumet hadde en moderator som gjorde jobben sin slik han burde gjøre. Hatske personangrep blir neglisjert dessverre og andres innlegg blir strøket for langt mindre. Det er heller ikke bra når moderator er en deltaker på forumet på lik linje med alle andre.
Risk-reward1
16.12.2019 kl 12:12 775

Pølsa hadde vært stengt på livstid i så fall. Andre setning opplever jeg som sutring, og tredje som konspirasjon

RR