Et mer realistisk reisebrev fra Sverige enn det Sotah leverte!
Vi leste naturligvis alle dette koslige reisebrevet da Sotah kom seg ut av sofaen og hadde en ekspedisjon til Sverige. Han kunne gledesstrålende formidle at at var lugn og fint og at vi "brunskjorter" har tatt feil. Sverige er et mulikulturelt paradis hvor alle lever i fred og fordraglighet.
Det er nok noen som kjenner til denne journalisten Joakim Lamotte fra før. Han er blitt kjent for å være en uredd kar som drar rundt for å snakke med folk. Denne gangen dro han til Gøteborg for å snakke med folk i Kronogården. Her er en uredigert video fra den seansen.
https://www.youtube.com/watch?v=iblP2nf_XtY1
Dette burde vært sendt på Dagsrevyen og vært førsteside oppslag for alle aviser i hele skandinavia, men det er det naturligvis ikke. Hvor er Löfven, Erna, Merkel ? Hvordan løser man slikt? Bør man importere ennå flere? Te, vaffler, ungdomsklubber, mer politi?
Det er nok noen som kjenner til denne journalisten Joakim Lamotte fra før. Han er blitt kjent for å være en uredd kar som drar rundt for å snakke med folk. Denne gangen dro han til Gøteborg for å snakke med folk i Kronogården. Her er en uredigert video fra den seansen.
https://www.youtube.com/watch?v=iblP2nf_XtY1
Dette burde vært sendt på Dagsrevyen og vært førsteside oppslag for alle aviser i hele skandinavia, men det er det naturligvis ikke. Hvor er Löfven, Erna, Merkel ? Hvordan løser man slikt? Bør man importere ennå flere? Te, vaffler, ungdomsklubber, mer politi?
-
«
- 1
- 2 »
polemiker
14.12.2019 kl 22:07
1082
Denne filmen har allerede fått over 500 kommentarer, og jeg synes denne oppsummerer det greit.
- Jag hoppas innerligt att Lamotte inte blir skadad under någon av hans hjälteinsatser för Sverige. Helt fantastiskt civilkurage..
Det är hög tid att konstatera att det är upp till var och en att börja fundera över sin egen säkerhet, alliera sig och vidta åtgärder för sitt liv..
De fleste er fly forbanna på sosialistpolisen som duller med disse muslimske guttene, men det er vel egentlig politikerne de burde rette sitt sinne mot. Svenskene har stemt på disse sosialistene som på rekordtid har ødelagt landet for omtrent all fremtid. Selv innvandrere stemmer på SD nå.
Norge følger etter, og det var vel et oppslag i Dagsrevyen denne uken om forholdene på Mortensrud og Loftsrød skole. Det at sosialistlærere går ut i media og roper om hjelp sitter nok langt inne, men hun skjønner at hun snar blir voldtatt eller drept av sine elever.
- Jag hoppas innerligt att Lamotte inte blir skadad under någon av hans hjälteinsatser för Sverige. Helt fantastiskt civilkurage..
Det är hög tid att konstatera att det är upp till var och en att börja fundera över sin egen säkerhet, alliera sig och vidta åtgärder för sitt liv..
De fleste er fly forbanna på sosialistpolisen som duller med disse muslimske guttene, men det er vel egentlig politikerne de burde rette sitt sinne mot. Svenskene har stemt på disse sosialistene som på rekordtid har ødelagt landet for omtrent all fremtid. Selv innvandrere stemmer på SD nå.
Norge følger etter, og det var vel et oppslag i Dagsrevyen denne uken om forholdene på Mortensrud og Loftsrød skole. Det at sosialistlærere går ut i media og roper om hjelp sitter nok langt inne, men hun skjønner at hun snar blir voldtatt eller drept av sine elever.
*JBJB`
14.12.2019 kl 22:10
1069
Hei folkens:))
Og...pole for President...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...pole for President...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
MERLOT
14.12.2019 kl 22:29
1042
Polisens insats i Vänersborg drog igång vid 22.30 på fredagskvällen. Upp mot trettio ungdomar sköt då bland annat raketer mot polisen och krossade rutor på en Coop-butik i området Torpa.
– Det är ungefär samma typ av händelse som i Kronogården tidigare i veckan. Man har skjutit raketer hej vilt, slagit sönder en del fönsterrutor och kastat föremål mot polisen, säger Morten Gunneng.
I nuläget är ingen gripen misstänkt för brott.
https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsverige/polisen-attackerad-med-raketer-i-v%C3%A4nersborg-1.21558033?fbclid=IwAR3l5y9l9-_HR2Rg8mLfFTZHhsliMXb4C6IneuQu9557m4clqtS7Em8eDNM
– Det är ungefär samma typ av händelse som i Kronogården tidigare i veckan. Man har skjutit raketer hej vilt, slagit sönder en del fönsterrutor och kastat föremål mot polisen, säger Morten Gunneng.
I nuläget är ingen gripen misstänkt för brott.
https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsverige/polisen-attackerad-med-raketer-i-v%C3%A4nersborg-1.21558033?fbclid=IwAR3l5y9l9-_HR2Rg8mLfFTZHhsliMXb4C6IneuQu9557m4clqtS7Em8eDNM
MERLOT
14.12.2019 kl 22:38
1070
polemiker
14.12.2019 kl 22:59
1053
Lamotte er en utrolig modig fyr og når jeg blir President, vil han få en fredspris :-). Det er ingen, ingen andre svenske journalister som tør å rapportere fra den virkelige verden som han gjør.
Vi hadde vel faktiskt en svært velartikulerende svensk innvandrer som gikk i klinsj med Robert Asberg også som lagde noen svært kritiske reportasjer om innvandring. Den veltrente fyren døde av hjerteattak noen timer senrere og ble i følge ønske fra han muslimske familie spadd ned så fort det lot seg gjøre.
Det jobbes på høygir nå i Sverige for å forby ytringsfrihet, og der er svært nære å lykkes. Mange titalls nettsteder er blitt bannet, tusenvis av Youtube videoer er slettet osv. Hvordan kan sosialdemokrater forsvare dette?
Vi hadde vel faktiskt en svært velartikulerende svensk innvandrer som gikk i klinsj med Robert Asberg også som lagde noen svært kritiske reportasjer om innvandring. Den veltrente fyren døde av hjerteattak noen timer senrere og ble i følge ønske fra han muslimske familie spadd ned så fort det lot seg gjøre.
Det jobbes på høygir nå i Sverige for å forby ytringsfrihet, og der er svært nære å lykkes. Mange titalls nettsteder er blitt bannet, tusenvis av Youtube videoer er slettet osv. Hvordan kan sosialdemokrater forsvare dette?
Redigert 14.12.2019 kl 23:02
Du må logge inn for å svare
Bert-Adolf
15.12.2019 kl 05:57
1023
Hahaha for noen elendige dritt-innvandrere. Hvorfor er de så elendige dritter de som henger rundt på disse svenske torgene? Bare en gjeng med rasister som hater svensker og annekterer et område, og deretter forsøker å kaste ut alle svensker. Herregud så stakkarslig.
MERLOT
15.12.2019 kl 08:45
997
VOLKOSOBY.....
Om gutta til Putin hadde fått lov til å tre støttende til som trening eller av andre årsaker, ville 10-15 av disse gjennomtrente voffsene med fører fått gjetet bort de skrikende bavianene som de plages med i Malmø og Gøteborg på få dager.
https://www.youtube.com/watch?v=wRutNZY2FWY
Om gutta til Putin hadde fått lov til å tre støttende til som trening eller av andre årsaker, ville 10-15 av disse gjennomtrente voffsene med fører fått gjetet bort de skrikende bavianene som de plages med i Malmø og Gøteborg på få dager.
https://www.youtube.com/watch?v=wRutNZY2FWY
Risk-reward1
15.12.2019 kl 10:04
970
Lamotte har mer baller enn de fleste, meg inkludert, men heldigvis finnes noen slike!
nedSotah kan ta seg en tilsvarende tur og legge ut filmen, i stedet for harryhandel til Nordby-senteret
RR
nedSotah kan ta seg en tilsvarende tur og legge ut filmen, i stedet for harryhandel til Nordby-senteret
RR
Sotah
15.12.2019 kl 10:19
955
Det samfunnet du ønsker deg ser ikke spesielt sjarmerende ut, Merlot. Militærdiktatur har nokså mange negative sider, viser historien. Snakk med fagfolk og finn ut hvor hatet ditt egentlig kommer fra, Du vil muligens bli overraska.
Chorizo
15.12.2019 kl 10:47
937
Hvordan vet ts at youtubeklippet beskriver Sverige korrekt? Fordi det passer din agenda?
MERLOT
15.12.2019 kl 10:48
931
❤ Voffelivoff...😁😁
Ja, jeg vet godt at det miljøet ditt med litt marrrokansk shit ikke er så kjempebegeistret for våre pelskledde venner med skarp luktesans.
─▄▄█────────▄▄█
─▀▀█▄▄▄▄▄▄▀─▀▀█▄▄▄▄▄▄▀
───██████─────██████
──▄█───▄█────▄█───▄█
Ja, jeg vet godt at det miljøet ditt med litt marrrokansk shit ikke er så kjempebegeistret for våre pelskledde venner med skarp luktesans.
─▄▄█────────▄▄█
─▀▀█▄▄▄▄▄▄▀─▀▀█▄▄▄▄▄▄▀
───██████─────██████
──▄█───▄█────▄█───▄█
Load
15.12.2019 kl 10:48
930
Dette er den utviklingen Sotha og hans likesinnede ønsker seg også i Norge.
I deres kamp for det varmere, multikulturelle samfunnet, skal alle tenkelige unnskyldninger og beskyldninger brukes mot de som ikke ønsker seg midt-østen i Europa.
Sothas reisebrev fra Ullared er selvfølgelig null verdt, virkeligheten for mange svensker er en helt annen enn den som rapporteres fra det holdet.
Det er bare tragisk å se og jeg syntes virkelig synd på de stakkars Svenssons som må la sine barn vokse opp i dette kaoset.
I deres kamp for det varmere, multikulturelle samfunnet, skal alle tenkelige unnskyldninger og beskyldninger brukes mot de som ikke ønsker seg midt-østen i Europa.
Sothas reisebrev fra Ullared er selvfølgelig null verdt, virkeligheten for mange svensker er en helt annen enn den som rapporteres fra det holdet.
Det er bare tragisk å se og jeg syntes virkelig synd på de stakkars Svenssons som må la sine barn vokse opp i dette kaoset.
Redigert 15.12.2019 kl 11:03
Sotah
15.12.2019 kl 12:58
906
Jeg kan tenke meg ishockeylaget, fotballaget, musikerne, forfatterne, filmskaperne, ingeniørene, Greta Thunberg, Jämtland og Härjedalen og endel bygninger fra Stockholm. Hvis vi først skal importere noe derfra. Men det skal vi jo ikke. Jeg overlater lett Sverige til svenskene, de kommer til å klare seg utmerket. Så blir det kanskje et nytt reisebrev om ikke så lenge.
Bert-Adolf
15.12.2019 kl 13:05
897
Hva vil du med Greta Thunberg..? Hun skader jo klimasaken ved å opptre slik hun gjør. Står å hyler at folk har stjålet barndommen hennes i et av verdens mest privilegerte land, samtidig som 200 millioner unger holder på sulte ihjel.
Fy faen så kvalmt.
Fy faen så kvalmt.
*JBJB`
15.12.2019 kl 13:09
892
Og...hehehe - Zoten nekter som vanlig å godta realitetene og situasjonen på bakken - han utviser null empati for de opprinnelige Svenskene som er pådyttet balkanizeringen uten konsekvensanalyser og utredninger - zånn har bagatelliseringen pågått siden HOs barndom...ZnageZz....
https://finansavisen.no/forum/thread/14820/view
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...hehehe - Zoten nekter som vanlig å godta realitetene og situasjonen på bakken - han utviser null empati for de opprinnelige Svenskene som er pådyttet balkanizeringen uten konsekvensanalyser og utredninger - zånn har bagatelliseringen pågått siden HOs barndom...ZnageZz....
https://finansavisen.no/forum/thread/14820/view
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Fine Greier
15.12.2019 kl 13:18
887
Lurer på hvorfor zven,er så ondskapsfull overfor svenskene,hvorfor dette hatet?
Har han vert på ferietur og blitt banket opp der borte,kanskje.
voffvoff,zven
Har han vert på ferietur og blitt banket opp der borte,kanskje.
voffvoff,zven
Lurulf
15.12.2019 kl 13:56
860
Disse feige svina oppfører seg om mulig enda verre enn i de shithole landene de kommer fra...og disse landene ligger i ruiner.
Risk-reward1
15.12.2019 kl 14:02
856
Lese innleggene til Dunning-kruger Pølsa og nedSotah er like morsomt som å se de like dumme engelske taperne i gatene i England om dagen :DD
Skriker og hetser med anti-fascist plakater mot et demokratisk valgresultat. De er de virkelige fascistene, men for dumme til å skjønne det!
Eller som en postet for å forsøke å forklare hvor dumme disse reelle fascistene egentlig er;
- Jeg har holdt meg i 3 timer og holder på å pisse i buksa. Så jeg slepper kuken ut og pisser lenge og deilig i Themsen. Når jeg er ferdig og snur meg, ser alle teksten å T-skjorta mi - JEG HATER ALLE SOM PISSER I THEMSEN! -
Skal vedde på at nedSotah og Pølsa ikke har sett videoen engang. SÅ dumme er de fatktisk!
RR
Skriker og hetser med anti-fascist plakater mot et demokratisk valgresultat. De er de virkelige fascistene, men for dumme til å skjønne det!
Eller som en postet for å forsøke å forklare hvor dumme disse reelle fascistene egentlig er;
- Jeg har holdt meg i 3 timer og holder på å pisse i buksa. Så jeg slepper kuken ut og pisser lenge og deilig i Themsen. Når jeg er ferdig og snur meg, ser alle teksten å T-skjorta mi - JEG HATER ALLE SOM PISSER I THEMSEN! -
Skal vedde på at nedSotah og Pølsa ikke har sett videoen engang. SÅ dumme er de fatktisk!
RR
Load
15.12.2019 kl 17:21
826
Enig der, jeg ville også gjerne overlatt Sverige til svenskene igjen og latt subben ta med seg midt-østen dit den hører hjemme.
Sotah
15.12.2019 kl 17:32
814
Jeg har så mye annet å styre med for tida. Men en skinhead drar inn med kamera og provoserer frem raseri hos noen som er mørke i luggen, har jeg skjønt essensen da?
Sotah
15.12.2019 kl 17:34
814
Du har ikke skjønt Dunning-Kruger heller, RR. Ikke overrasket over det, selvfølgelig.
*JBJB`
15.12.2019 kl 17:41
807
Og...hehehe - Zoten fremstår mer og mer som Komiske Ali - jihad opptøyene i Trollhættan har pågått over lang tid, men Zoten prøver å mørklegge og skylde på personen bak video dokumentaren - Anders Magnus sin video var nok også fremprovosert av en skinhead - zånn går no dagan...ZnageZz....
https://www.nettavisen.no/na24/propaganda/anders-magnus-angrepet-med-stein-under-opptak-til-dagsrevyen/3423221261.html
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...hehehe - Zoten fremstår mer og mer som Komiske Ali - jihad opptøyene i Trollhættan har pågått over lang tid, men Zoten prøver å mørklegge og skylde på personen bak video dokumentaren - Anders Magnus sin video var nok også fremprovosert av en skinhead - zånn går no dagan...ZnageZz....
https://www.nettavisen.no/na24/propaganda/anders-magnus-angrepet-med-stein-under-opptak-til-dagsrevyen/3423221261.html
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
dirken
15.12.2019 kl 17:48
800
Dunning-kruger handler vel om at man overvurderer egne intellektuelle og sosiale evner?
Passer jo i så fall r-r det.
Passer jo i så fall r-r det.
Risk-reward1
15.12.2019 kl 18:51
763
Joda, jeg har skjønt hva dunning-kruger er veldig godt, og ditt 17:32 innlegg viser at du lider av samme bias som Pølsa
For å mate deg med teskje;
"Dunning-Kruger-effekten er en kognitiv bias (tankefeil eller forutinntatthet), hvor personer som mangler kunnskaper og har dårlige ferdigheter på sosiale eller intellektuelle områder, feilaktig overvurderer disse egenskapene og evnene hos seg selv."
wikipedia
For mer tegnserie forklaring om du ikke klarte å forstå teksten, så kan du søke youtube
RR
For å mate deg med teskje;
"Dunning-Kruger-effekten er en kognitiv bias (tankefeil eller forutinntatthet), hvor personer som mangler kunnskaper og har dårlige ferdigheter på sosiale eller intellektuelle områder, feilaktig overvurderer disse egenskapene og evnene hos seg selv."
wikipedia
For mer tegnserie forklaring om du ikke klarte å forstå teksten, så kan du søke youtube
RR
Risk-reward1
15.12.2019 kl 18:55
752
Chorizo skrev Hetser? Klarer du å komme med et konkret eksempel?
Selvsagt! Klarer du å se hele videoen da, pølsa?
blob:https://web.telegram.org/dc6b85b3-270c-4043-926d-37106902fd55
RR
RR
Brutal realitet fra et land med en politisk ledelse som her står uten klær.
Tino Sanandaji
Det är bara en myt att Sverige är sämst i EU, vi är bara NÄST SÄMST! Visserligen ser det mörkade 2020 och 2021 då prognosen är att Sverige hamnar sist två år i rad. Men det är löst bara man är för korkad att förstå vad tillväxt betyder och motbevisar det med att Sverige fortfarande är ett rikt land.
2017: Näst sämst av 28 länder
2018: Delad femte sämst av 28 länder
2019: Delad näst sämst av 28 länder
2020: Sämst av 28 länder
2021: Sämst av 28 länder
Detta är samtidigt bara prognoser, det kan sluta med att Sverige bara är näst sämst igen och ger olyckskorparna fel!
Det blåser otäcka vindar, det är viktig i dessa tider att vara på sin vakt, ta på sig folliehatten och misstro all statistik som svartmålar Sverigebilden. När någon visar er fakta måste ni först åsnelikt förneka det så länge ni kan som en imbecill, och när ni är överbevisade anklagande fråga ”vad är din lösning då?
https://www.facebook.com/tino.sanandaji
Tino Sanandaji
Det är bara en myt att Sverige är sämst i EU, vi är bara NÄST SÄMST! Visserligen ser det mörkade 2020 och 2021 då prognosen är att Sverige hamnar sist två år i rad. Men det är löst bara man är för korkad att förstå vad tillväxt betyder och motbevisar det med att Sverige fortfarande är ett rikt land.
2017: Näst sämst av 28 länder
2018: Delad femte sämst av 28 länder
2019: Delad näst sämst av 28 länder
2020: Sämst av 28 länder
2021: Sämst av 28 länder
Detta är samtidigt bara prognoser, det kan sluta med att Sverige bara är näst sämst igen och ger olyckskorparna fel!
Det blåser otäcka vindar, det är viktig i dessa tider att vara på sin vakt, ta på sig folliehatten och misstro all statistik som svartmålar Sverigebilden. När någon visar er fakta måste ni först åsnelikt förneka det så länge ni kan som en imbecill, och när ni är överbevisade anklagande fråga ”vad är din lösning då?
Risk-reward1
15.12.2019 kl 20:21
712
Tino skriver og bidrar med veldig mye fakta de hodeløse hønsene ikke klarer å ta inn over seg
RR
RR
Risk-reward1
15.12.2019 kl 20:26
704
Chorizo skrev Hvilke eksempler har du? Du er jo en stygg hetser selv.
Første setning
Du klarte altså ikke engang se innlegget jeg svarte deg og ga deg en link til en video som viser hetsen........
Beklager at jeg overdrev dine evner når jeg spurte om du klarte å se hele videoen. Skulle spurt om du klarte å lese innlegget
Andre setning
Du påpeker at andre hetser.... :D:D:D
https://finansavisen.no/forum/thread/63869/view/1247300/0
Har du noen eksempler på min hetsing som er stygg?
RR
Du klarte altså ikke engang se innlegget jeg svarte deg og ga deg en link til en video som viser hetsen........
Beklager at jeg overdrev dine evner når jeg spurte om du klarte å se hele videoen. Skulle spurt om du klarte å lese innlegget
Andre setning
Du påpeker at andre hetser.... :D:D:D
https://finansavisen.no/forum/thread/63869/view/1247300/0
Har du noen eksempler på min hetsing som er stygg?
RR
Denne Tino liker tall og fakta.
Tidene forandrer seg, han følges nå av ca 100.000 daglig på Facebook.
Mangedobling på måneder.
Tall er fortsatt noe som er vanskelig å bruke tårer og andre hersketeknikker mot.
Litt fra i dag.
I Brås senaste årsstatistik ligger anmäld och självrapporterat brott högst respektive näst högst någonsin, vilket även gäller grövre brott som dödsskjutningar och sprängningar.
Andra har en annan bild. Morgan Johansson brukade twittra Aftonbladets musikrecensent Fredrik Virtanen om kriminalstatistik, och delade senast Expressens musikrecensent Lars Lindström utsaga att färre utsätts för brott.
Det är oklart varför regeringen förlitar sig på gymnasialt utbildade musikskribenter över officiell statistik, men dagens rubriker visar varför justitieministern är så bekymmersfri:
• Man i 60-årsåldern slogs ihjäl på restaurang
• Misstänkt mord i Norrköping – tre anhållna
• Man knivskuren vid grannbråk i Skogås
• Vänersborg: Maskerade ungdomar sköt raketer mot polis
• Angered: Räddningstjänsten besköts med raketer
• Man skadad vid rånförsök i centrala Göteborg
• Eskilstuna: Stort bråk i natt – en förd till sjukhus
• 18-åringar ska ha knivrånats i Kungsbacka
• Tonårig pojke knivrånad av ungdomsgäng
• Rån mot Willys-butik i Örebro
• Butik i Eslöv utsatt för väpnat rån
• Ung man knivskars vid rån i Bromma
• Skjutningen är den 20:e skottlossningen hittills i år i Uppsala
• Uppsala: Rånades på jacka för femte gången
• Uppsala Åklagare: Polisen hinner inte utreda rånen
• Efter den senaste tidens oroligheter i Trollhättan slutar ordningsvakter och väktare att patrullera i Kronogården. Situationen bedöms vara för farlig.
Tidene forandrer seg, han følges nå av ca 100.000 daglig på Facebook.
Mangedobling på måneder.
Tall er fortsatt noe som er vanskelig å bruke tårer og andre hersketeknikker mot.
Litt fra i dag.
I Brås senaste årsstatistik ligger anmäld och självrapporterat brott högst respektive näst högst någonsin, vilket även gäller grövre brott som dödsskjutningar och sprängningar.
Andra har en annan bild. Morgan Johansson brukade twittra Aftonbladets musikrecensent Fredrik Virtanen om kriminalstatistik, och delade senast Expressens musikrecensent Lars Lindström utsaga att färre utsätts för brott.
Det är oklart varför regeringen förlitar sig på gymnasialt utbildade musikskribenter över officiell statistik, men dagens rubriker visar varför justitieministern är så bekymmersfri:
• Man i 60-årsåldern slogs ihjäl på restaurang
• Misstänkt mord i Norrköping – tre anhållna
• Man knivskuren vid grannbråk i Skogås
• Vänersborg: Maskerade ungdomar sköt raketer mot polis
• Angered: Räddningstjänsten besköts med raketer
• Man skadad vid rånförsök i centrala Göteborg
• Eskilstuna: Stort bråk i natt – en förd till sjukhus
• 18-åringar ska ha knivrånats i Kungsbacka
• Tonårig pojke knivrånad av ungdomsgäng
• Rån mot Willys-butik i Örebro
• Butik i Eslöv utsatt för väpnat rån
• Ung man knivskars vid rån i Bromma
• Skjutningen är den 20:e skottlossningen hittills i år i Uppsala
• Uppsala: Rånades på jacka för femte gången
• Uppsala Åklagare: Polisen hinner inte utreda rånen
• Efter den senaste tidens oroligheter i Trollhättan slutar ordningsvakter och väktare att patrullera i Kronogården. Situationen bedöms vara för farlig.
Risk-reward1
15.12.2019 kl 20:34
685
Chorizo skrev Det er noe feil med hukommelsen din.
Her har du innlegget en gang til, dunning-kruger!
Klarer du både å se innlegget og videoen denne gangen?
Eller må du nok en gang spørre om hvilken hets, og så mene at det er min hukommelse det er noe feil med?
Risk-reward1
I dag kl 18:55
64
Chorizo skrev
Hetser? Klarer du å komme med et konkret eksempel?
RR
Klarer du både å se innlegget og videoen denne gangen?
Eller må du nok en gang spørre om hvilken hets, og så mene at det er min hukommelse det er noe feil med?
Risk-reward1
I dag kl 18:55
64
Chorizo skrev
Hetser? Klarer du å komme med et konkret eksempel?
RR
Redigert 15.12.2019 kl 20:35
-
«
- 1
- 2 »