Har Trump tråkket en gang for mye på tærne til kineserne?
Om noen minutter får vi vite om kineserne aksepterer Trumps virrevandring og går inn i Fase 1 deal, eller om de mener nok er nok og enda en gang trekker seg tilbake. Den kinesiske kultur baserer seg på gjensidig respekt - ikke en slik løs kanon som Trump - omgitt i tillegg av en sky av fortløpende lekkasjer fra forhandlingene. De to kulturene kommmuniserer fra to forskjellige kloder.
Det blir nok mye å diskutere her også med relevans for REC så fort pressekonferansen, som nå er litt utsatt, er avholdt...
Det blir nok mye å diskutere her også med relevans for REC så fort pressekonferansen, som nå er litt utsatt, er avholdt...
Redigert 21.01.2021 kl 04:01
Du må logge inn for å svare
milk
13.12.2019 kl 15:48
889
Jeg stoler ikke ett sekund på Donald!!! Ordtaket "rettelse,ny feilmelding kommer" er som skreddersydd for den karen........
Stoler vi egentlig mest på Trump eller kineserne?
https://www.youtube.com/watch?v=bMSmx8pOCaQ&feature=emb_logo
Her er link til pressekonferansen for de som ønsker å følge den. Regner med den er på kinesisk, men at en eller annen på direktechaten videreformidler nyheten rimelig kjapt.
Her er link til pressekonferansen for de som ønsker å følge den. Regner med den er på kinesisk, men at en eller annen på direktechaten videreformidler nyheten rimelig kjapt.
milk
13.12.2019 kl 17:15
677
Jeg er født og oppvokst i Kina,men denne takler jeg ikke :-D