Rett opp Nel Nikola/Iveco løfter Nel
Wowhh. Dette imponerende. Nå har Nel fått den annerkjennelse som skal til for å løfte kursen 🍏👌🍏Bravo. And....we're live! https://t.co/Jdjchc5eRp #UnlocktheNextLevel #NikolaMotorCompany #IVECO @IVECOUK
Redigert 21.01.2021 kl 09:40
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
johnsen50
04.12.2019 kl 07:34
1159
Tipper ordren i dag er starten på flere og større ordrer til Nel framover, 2020 blir starten på H2 eventyret fir Nel. Stay loooong
roerho
04.12.2019 kl 08:23
1073
De som ennå ikke har forstått at hydrogen er framtiden,hør på Travor Milton.Når han sier Nikola 3 høres tallet tre ut som norsk.
Det er nettopp det som var tanken.
Fra tidligere:
«Nikola Tre har fått sitt navn fra den norske ordboken, og skal testes først i Norge. (Ill.: Nikola Motor Company)
Det amerikanske selskapet Nikola Corparation har utviklet en helt nydesignet hydrogentrekkvogn for det europeiske markedet. Med et slående design har Nikola allerede skapt store ringvirkninger i tungbilbransjen, og den nye modellen er intet unntak. Dette blir en designvinner som vil kunne snu opp ned på lastebilbransjen i Norge.
Masseproduksjon skal starte i 2022-2023, men testingen starter i Norge, angivelig i tett samarbeid med NEL, allerede i 2020. Modellen får et norskklingende navn; Tre, som den tredje i rekken etter One og Two, som begge er myntet på det amerikanske markedet.»
Kilde: Norsk hydrogenforum
Fra tidligere:
«Nikola Tre har fått sitt navn fra den norske ordboken, og skal testes først i Norge. (Ill.: Nikola Motor Company)
Det amerikanske selskapet Nikola Corparation har utviklet en helt nydesignet hydrogentrekkvogn for det europeiske markedet. Med et slående design har Nikola allerede skapt store ringvirkninger i tungbilbransjen, og den nye modellen er intet unntak. Dette blir en designvinner som vil kunne snu opp ned på lastebilbransjen i Norge.
Masseproduksjon skal starte i 2022-2023, men testingen starter i Norge, angivelig i tett samarbeid med NEL, allerede i 2020. Modellen får et norskklingende navn; Tre, som den tredje i rekken etter One og Two, som begge er myntet på det amerikanske markedet.»
Kilde: Norsk hydrogenforum
-
«
- 1
- 2 »