Kursmål kr 47
Analyse oppdatert 14:19
30. nov. 2019
Signal: Kjøp
Kursmål: 42 / 47
Stop loss: 35,75
Antatt tidshorisont: 2 -75 dager
Norwegian Air Shuttle har falt tilbake den senere tid og nærmer seg klassisk horisontal støtte på 37-37,50-nivået. Aksjen er samtidig kortsiktig oversolgt. Våre modeller tilsier at kjøp ned mot 37-37,50-nivået gir god risk/reward.
30. nov. 2019
Signal: Kjøp
Kursmål: 42 / 47
Stop loss: 35,75
Antatt tidshorisont: 2 -75 dager
Norwegian Air Shuttle har falt tilbake den senere tid og nærmer seg klassisk horisontal støtte på 37-37,50-nivået. Aksjen er samtidig kortsiktig oversolgt. Våre modeller tilsier at kjøp ned mot 37-37,50-nivået gir god risk/reward.
Redigert 21.01.2021 kl 09:30
Du må logge inn for å svare
Hammers
02.12.2019 kl 17:29
3836
Det korte bildet i NAS:
https://www.tradingview.com/x/wm7XlMDI/
- Til tross for gladnyhetene om slots verdt "MILLIARDER - ref div forumdeltakere" - stanget NAS hue i 10 dg fallende snitt - og RETURNERTE.
- Returen brøt "NESTEN" gjennom horisontal støtte på 38,65. Dvs, bruddet ER der, men SÅ LANGT ikke kraftig nok. Følg med!
- Himmelen er visst ikke så blå som enkelte blåøyde vil ha den til å være!
Hilsen Hammers
https://www.tradingview.com/x/wm7XlMDI/
- Til tross for gladnyhetene om slots verdt "MILLIARDER - ref div forumdeltakere" - stanget NAS hue i 10 dg fallende snitt - og RETURNERTE.
- Returen brøt "NESTEN" gjennom horisontal støtte på 38,65. Dvs, bruddet ER der, men SÅ LANGT ikke kraftig nok. Følg med!
- Himmelen er visst ikke så blå som enkelte blåøyde vil ha den til å være!
Hilsen Hammers
Redigert 02.12.2019 kl 17:34
Du må logge inn for å svare
Epona
02.12.2019 kl 19:28
3527
Det er sterke finansielle interessekonflikter det er snakk om hvor det trekkes i hver sin ende. Spørsmålet er ikke hvem som her er sterkest av disse; det er meldinger som måtte komme fra NAS som kan røske opp og sørge for full fart i aksjekursen. Derfor er det ikke diagrammer og chart - you name it - som forteller hvor det bærer hen - det er bare stillestående veiskilt og er ikke noe som gir speed til kursen, noe som bare en motorisert drivkraft fra NAS kan gi.
Restplassno
02.12.2019 kl 23:04
3327
Ikke vanskelig å si at trenden er ned fordi denne har gått ned de siste par ukene. Sentimentet snur imidlertid raskt. Om ett år vil vi ha hatt et hav av opp -og nedturer. Til syvende og sist, på ett-to års siktvil Norwegian enten ha snudd driften eller ikke. Det betyr vel mer enn at noen få aksjonærer har akseptert en noe billigere salgspris de siste ukene.
EliotS
03.12.2019 kl 06:13
3136
Nordnet kunder er glade for Norwegian:
https://news.cision.com/no/nordnet/r/jacob-schram-er-ny-sjef-i-norwegian---nordnets-kunder-er-pa-kjopern,c2976339
https://news.cision.com/no/nordnet/r/jacob-schram-er-ny-sjef-i-norwegian---nordnets-kunder-er-pa-kjopern,c2976339
Epona
03.12.2019 kl 10:58
2845
Anbefalingen står ved lag og det er ingen grunn til panikk selv om aksjen faller i dag pga nye aksjer fra emisjonen som er i omløp.
Torsdag den 5., altså førstkommende, - vil stake ut veien videre, uavhengig kursbevegelser fram til da.
Torsdag den 5., altså førstkommende, - vil stake ut veien videre, uavhengig kursbevegelser fram til da.
verdensmester
03.12.2019 kl 11:12
2778
Dette var jo store tunge aktører som kjøpte alt de kunne få for noen uker siden for kr 40,-, hvorfor i alle dager kaster de det ut på 37-38 kroner. Den skjønner jeg bare ikke
Gork
03.12.2019 kl 14:47
2348
Reiste med NAS Oslo Bangkok, forrige uke. Turen gikk Stockholm, Baltiske landene, nord i Ukraina, deretter rett inn i RUSSLAND, sør for byen Volgograd, deretter Kaspiske hav, XXXXXstan landene, Afghanistan etc. Har reist denne ruten mange ganger men alltid fløyet over Svartehavet, deretter direkte mot BKK. Har Norwegian fått tillatelse til å fly over Russland????
tickerlover
03.12.2019 kl 18:01
1986
Norwegian har lov til å fly den sørlige korridoren over Russland.
Men det er den nordlige korridoren som er mest spennende og som Norwegian jobber for å få tilgang til.
Men det er den nordlige korridoren som er mest spennende og som Norwegian jobber for å få tilgang til.
Det har lite for seg å tolke dag-til-dag endringene i aksjekursen. Uten fundamentale nyheter er det alltid kortsiktige interesser som styrer. De er å oppfatte som støy, og har liten eller ingen relevans i det lange bildet. Jeg tror det er kan være fornuftig å distansere seg fra denne støyen og heller utnytte mulighetene som oppstår som følge av en viss volatilitet.
Restplassno
04.12.2019 kl 10:39
1474
Trafikktall i morgen, regner med markedet reagerer positivt ved rask-økning mellom 5-8%