--- MDG vil bestemme hvor du skal feriere, vil doble prisene

Slettet bruker
MDG-ML 20.11.2019 kl 18:12 579

Vil tro at AP med Jonas og Keiser Raymond logrende støtter dette. Men vil Grünerløkka godta dette tro, bare 6 venninneturer i året er for lite.

MDGs flysjokk - prisene kan dobles
MDG ønsker en helt ny flyseteavgift. For en familie på fire vil sydenturen bli minst 4800 kroner dyrere. De kan heller feriere nærmere Norge - uten å fly, sier MDG.

https://www.dagbladet.no/nyheter/mdgs-flysjokk---prisene-kan-dobles/71837657

nima
20.11.2019 kl 20:05 546

Dette passer bra, MDG = MED DE GALE og AP = AVGIFTS PARTET. For en verden det skal bli, her er det bare å se etter hus i syden så for de gale styre her på berget, fy fan for noe sammenblanding det skal bli..
PSI- Investor
20.11.2019 kl 22:41 490

Tja, sammenblanding, ap har jo ikke noen egen politikk lenger, det er ikke noe de ønsker eller prøver å få til. Men de har en del velgere som sikkert alltid har stemt på dem.
Et styre med mdg vil domineres av dem uansett hvor få de blir, og sp er eneste motvekt.
Personlig er jeg temmelig skuffa over det borgerlige styret også med stadig økende utbytteskatt og egentlig fremdeles forverrede forhold for oss som prøver å skape arbeidsplasser.
Jeg håper høyre kan få sp over på sin side og sammen med frp kunne de da faktisk fått til noe bra

Mdg’s tilhengere er ofte i en kategori hvor de innstrammingene som hittil har vært de har ikke rammet dem selv. Kjører man ikke bil uansett så høres det kanskje fint ut at bilistene skal betale for sykkelstier og vei til bussen?
Å virkelig hindre folk i å spise kjøtt har de hittil ikke greid, så det har ikke jaget noen velgere.
Men å ta fra folk flyreisene deres det tror jeg de kommer til å tape velgere på
Redigert 20.11.2019 kl 22:47 Du må logge inn for å svare