Har prøvd flere ganger å forklare at SSHIP er en steindyr aksje som ikke tjener noe særlig . Og takken for det kan dere lese selv. Jeg kan tenke meg at selskapet vil finne mest søppel å destruere her på HO
bålfreak
29.08.2019 kl 21:45
2103
Det er forventningene som styrer kursen. Potensialet og markedet for Scanshiips produkter er astronomisk. Den landbaserte satsingen er strategisk riktig og vil bringe ordrereservene opp på helt andre nivåer enn i dag.. Miljø,klima og ESG selskaper hører sammen. Dette er en megatrend som Scanship vil ri på i mange år fremover. PE beregninger gir ikke det rette vurderingsgrunnlag for et selskap som Scanship.
Silicon Valley
30.08.2019 kl 11:44
1908
Hallo, båtfreak.
Kan du med noen enkle kalkyler vise litt hvor stor potenrialet er? Har du en ide hvem de kan selge løsninger til og hva de kan ta betalt for det. Jeg skjønner og potentialet, men har ingen forutsetninger til å lage en analyse av det .
Kan du med noen enkle kalkyler vise litt hvor stor potenrialet er? Har du en ide hvem de kan selge løsninger til og hva de kan ta betalt for det. Jeg skjønner og potentialet, men har ingen forutsetninger til å lage en analyse av det .
Silicon Valley
30.08.2019 kl 11:45
1902
Disse der nordea analytikerne mente at ved et positivt scenarie 14 kr var en logisk kurs. Det altsa da uten landbaserte greier
bålfreak
30.08.2019 kl 22:31
1623
Nei, det lar seg vanskelig gjøre å sette opp kalkyler. Men tenk sjøl. Omdanning av søppel til energi inklusive CO2 fangst. Tenk deg hvor mange søppelanlegg i hele Norge, Norden, Europa ja hele verden som kan bruke denne teknologien ( MAP). Scanship har teknologien allerede og har solgt løsninger til cruiseskip. Det er jo bare å oppskalere og bygge større anlegg som kan brukes på land. Forskningsprosjektet vil garantert lykkes. Dette kan jo ikke gå galt. Hvis markedet begynner å ta innover seg hva dette vil bety for Scanship vil vi se helt andre kurser enn idag . Da vil jeg si at the sky is the limit..........
BMW_E30
01.09.2019 kl 14:48
1174
Samme plass som den forgje. Analysen er gjort av nordea markets. Som denne gangen tar med map potensialet på land.