Kursutvikling og andre ting
Tenkte det var like greit å lage en tråd der man kan snakke om det man vil. Så, jeg lurer først og fremst på hva hvemansen tror om kursutviklingen fremover.
Om vi ser tilbake til tiden før CE så var det først etter jul at det virkelig eksploderte, dette var da < 1 måned til utgivelse. For oss blir dette etter påske nå frem mot CE. Hva tror dere skjer frem til da? Om Funcom blir å følge trenden så blir det bare variasjoner mellom nivåene vi allerede har sett frem til dette.
Personlig tror jeg det kan komme en liten eksplosjon når som helst, så det er ikke lurt å være helt ute av aksjen på noe tidspunkt. Å gamble på at det kommer en ny bunn som i går er risky business, men det er jo så klart greit å ha kapital i bakhånd i tilfelle.
Her er utviklingen fra 1,5 måneder ut, altså ca der vi er nå (Tar uker siden det er mer oversiktlig):
Uke 5 … 60 %
Uke 4 … -18 %
Uke 3 … 25 %
Uke 2 … 24 %
Uke 1 … 44 %
Uke 52 … -1 %
Uke 51 … -5 %
Total oppgang for perioden...178%
Det var selvfølgelig mye variasjon innad i ukene også, og største variasjonen intradag var 31.01 på hele 4,75 kr (altså 95 øre på den tiden).
Om vi ser tilbake til tiden før CE så var det først etter jul at det virkelig eksploderte, dette var da < 1 måned til utgivelse. For oss blir dette etter påske nå frem mot CE. Hva tror dere skjer frem til da? Om Funcom blir å følge trenden så blir det bare variasjoner mellom nivåene vi allerede har sett frem til dette.
Personlig tror jeg det kan komme en liten eksplosjon når som helst, så det er ikke lurt å være helt ute av aksjen på noe tidspunkt. Å gamble på at det kommer en ny bunn som i går er risky business, men det er jo så klart greit å ha kapital i bakhånd i tilfelle.
Her er utviklingen fra 1,5 måneder ut, altså ca der vi er nå (Tar uker siden det er mer oversiktlig):
Uke 5 … 60 %
Uke 4 … -18 %
Uke 3 … 25 %
Uke 2 … 24 %
Uke 1 … 44 %
Uke 52 … -1 %
Uke 51 … -5 %
Total oppgang for perioden...178%
Det var selvfølgelig mye variasjon innad i ukene også, og største variasjonen intradag var 31.01 på hele 4,75 kr (altså 95 øre på den tiden).
Redigert 21.01.2021 kl 04:06
Du må logge inn for å svare
Hektar
02.04.2018 kl 19:48
7484
Nei, Funcom lever ikke sitt eget liv separat fra det store markedet. Mange aksjer trosser trend når det er store ting i gjære som i Funcom nå, men aksjen er likevel påvirket av frykt i markedet akkurat som alle andre aksjer. Hvorfor tryna den plutselig under 17 helt uten noen som helst utvikling av nyhetsbildet for selskapet dagen etter USA falt tungt? Bare tilfeldig? Hvorfor falt den også onsdag etter kraftig fall i USA dagen før?
Å stikke fingra i ørene og knipe igjen øynene er nå helt og holdent ditt valg, men å påstå at aksjen er i sin egen lille verden er helt, helt feil. Jeg håper det er mange nok som fatter interesse nå siste måneden før lansering til at påvirkningen blir minimal, men er fortsatt klar om det skulle bli trøblete.
Å stikke fingra i ørene og knipe igjen øynene er nå helt og holdent ditt valg, men å påstå at aksjen er i sin egen lille verden er helt, helt feil. Jeg håper det er mange nok som fatter interesse nå siste måneden før lansering til at påvirkningen blir minimal, men er fortsatt klar om det skulle bli trøblete.
Hektar
02.04.2018 kl 20:58
7420
Ja, markedet hentet seg inn igjen. Poenget er at med dager som dette i USA (Nasdaq i skrivende stund ned 3,5%) så er det helt vanlig at aksjer her hjemme får seg en skrell. Med et såpass kraftig fall utløser det bare mer frykt og aksjer som Funcom er sårbare for dette. Om ikke lansering var nærstående så hadde nok Funcom reagert mye kraftigere. Med andre ord: Kjøpsmuligheter.
Funcom har forøvrig ikke hentet seg inn igjen til toppen på rundt 19,70, noe som gjerne kunne skjedd med mer stabile markeder.
Funcom har forøvrig ikke hentet seg inn igjen til toppen på rundt 19,70, noe som gjerne kunne skjedd med mer stabile markeder.
Redigert 02.04.2018 kl 20:59
Hektar
03.04.2018 kl 09:22
7265
Åpner sterkt på tross av trøbbelet ute i den vide verden. Lavt volum men det kan tyde på at det ikke er så veldig interessant for mange å selge på bid. Spennende å se hvordan dette tiltar utover uka og om vi får mer omtale som artiklene vi har sett over fra PcGamer og mmorpg.com. Håper virkelig på litt dekning av norsk presse som kan skape interesse for aksjen. En oppsummeringsartikkel på e24 eller noe som viser til tendenser før lansering i Funcom kunne skapt et voldsomt kjøpspress nå.
Vestjyden
03.04.2018 kl 09:41
7238
Som enhver god sportsjounalist.
Før en kamp kommer journalisten med en masse gode årsager til, hvorfor netop
det ene hold bør vinde og efter kampen kommer med en hel del gode grunde til,
hvorfor de alligevel tabte.
Fakta tæller mest
Før en kamp kommer journalisten med en masse gode årsager til, hvorfor netop
det ene hold bør vinde og efter kampen kommer med en hel del gode grunde til,
hvorfor de alligevel tabte.
Fakta tæller mest
Hektar
03.04.2018 kl 09:48
7231
Det gjelder vel alle som noensinne har hatt en mening om noe som helst som ikke inntraff? Værmelding, lotto tall, verdens undergang i 2012, absolutt alt. Om man ikke tar seg tid til å se på årsaken til at ting ikke skjer akkurat som man tror så lærer man aldri noe og er dømt til å gjøre samme feil igjen og igjen.
Hektar
04.04.2018 kl 12:36
7102
I dag tror jeg poenget fra i går er direkte bevist. Funcom er ikke immun mot markedsbevegelser. USA i førhandelen er nå ned 2% og ingenting tilsa direkte at Funcom skulle tryne i dag. Men, frykt hos et par store er nok da interessen er såpass lav at det er kun enkeltordre som ligger og tar imot hele veien ned. Om dette bildet skulle bedre seg før åpning i USA så burde vi se Funcom over 18 ila dagen. Om det fortsetter like stygt så må man bare forberede seg på at frykten tiltar og enda flere vil velge å trekke seg ut av aksjemarkedet.
Likevel, etter den minikrasjen på 17,40 så vi raskt ordre bygge seg opp så jeg tror definitivt kjøperviljen er til stede, og vil øke jo lenger ut i april vi kommer dersom trend fra hver eneste Funcom-lansering følges. Markedsro er likevel viktig.
Likevel, etter den minikrasjen på 17,40 så vi raskt ordre bygge seg opp så jeg tror definitivt kjøperviljen er til stede, og vil øke jo lenger ut i april vi kommer dersom trend fra hver eneste Funcom-lansering følges. Markedsro er likevel viktig.
Vestjyden
04.04.2018 kl 12:52
7604
Med den lave omsætning vi ser, kan det næppe være fordi investorene trækker sig.
Nok nærmere et forsøg på at udløse stop loss og skrabe aktier hjem til billige penge.
Måske enkelte benytter handelskrigen til at skabe frygt i Funcomaktien.
Nok nærmere et forsøg på at udløse stop loss og skrabe aktier hjem til billige penge.
Måske enkelte benytter handelskrigen til at skabe frygt i Funcomaktien.
Redigert 21.01.2021 kl 02:07
Krafer
04.04.2018 kl 12:55
6471
Mye "ulogiske" sammenhenger i aksjemarkedet :)
Ellers blir det jo litt spennende å se hvordan spillertallene utvikler seg for SWL de neste dagene med nytt content. Ikke ute enda men skal jo komme i dag. Har ingen kjempeforventinger men en god del stigning bør det jo bli med content tørke der en god stund.
Conan Exiles fortsetter å miste spillere, og nede på 34k spilte timer i går. Ikke så rart det går nedover da det vel ikke er stort som har skjedd der heller siden januar nå. Alle de siste oppdateringene har vel vært på Testlive har det ikke?
Men her er det jo 8. mai spenningen utløses :)
Ellers blir det jo litt spennende å se hvordan spillertallene utvikler seg for SWL de neste dagene med nytt content. Ikke ute enda men skal jo komme i dag. Har ingen kjempeforventinger men en god del stigning bør det jo bli med content tørke der en god stund.
Conan Exiles fortsetter å miste spillere, og nede på 34k spilte timer i går. Ikke så rart det går nedover da det vel ikke er stort som har skjedd der heller siden januar nå. Alle de siste oppdateringene har vel vært på Testlive har det ikke?
Men her er det jo 8. mai spenningen utløses :)
raven12
04.04.2018 kl 13:34
6446
Slutter over 18
Hektar
04.04.2018 kl 16:15
6401
Kampsystemet er fortsatt på testlive ja, er ikke helt sikker på om det kommer på liveservere i midten av april eller om de venter til lansering. Jeg skulle tro dette vil gi en durabelig oppsving i antall interesserte, men godt mulig mange avventer til lansering.
Ellers så ja, hva skal man si? Kjøpte ytterligere i dag, men la fiskeordrene for lavt. Har vært flink til å bomme på småbunner i Funcom i det siste. Men nå håper jeg virkelig at trompeten roer seg, evt at noen klasker litt vett inn i skallen på idioten, og vi kan bare lene oss tilbake og følge med mens aksjen drar seg til mot 8. mai. Hadde vel vært for godt til å være sant men.
Ellers så ja, hva skal man si? Kjøpte ytterligere i dag, men la fiskeordrene for lavt. Har vært flink til å bomme på småbunner i Funcom i det siste. Men nå håper jeg virkelig at trompeten roer seg, evt at noen klasker litt vett inn i skallen på idioten, og vi kan bare lene oss tilbake og følge med mens aksjen drar seg til mot 8. mai. Hadde vel vært for godt til å være sant men.
Hektar
04.04.2018 kl 17:21
6364
Ser forresten ut til at utvidelsen er oppe og går på steam nå, slår peak samtidige fra i går klokken 17:20 og vanligvis er disse tallene rundt 19:00-20:00. Spennende å se hvordan det utarter seg.
https://steamdb.info/app/215280/graphs/
https://steamdb.info/app/215280/graphs/
Krafer
04.04.2018 kl 21:08
6280
Ser ut som toppen ble 1120 samtidige brukere (dog mulighet for mer enda). Ny årsbeste i det minste. Siste innholdoppdatering var vel i oktober. Toppen i oktober var på 1680. Siden dette er helt nytt innhold som nok mange TSW-veteranene vil prøve seg på synes jeg man burde kunne forvente en pen økning til helgen.
Ser noen veteraner som digget TSW er skuffet over SWL. En fyr ved brukernavn Ram Battery skrevet en negativ anmeldelse. Det morsomme er egentlig at fyren har klokket inn 4942,5 timer på TSW/SWL. Det tilsvarer 205 døgn og i jobbsammenheng ville det blitt betraktet som mellom 2,5 og 2,8 årsverk (brukes litt forskjellige tall).
Han påpeker dog at det er skrevet før denne oppdateringen har kommet og at han er åpen for å endre anmeldelsen. Må nesten følge med på om denne superveteranen endrer mening :)
Legger ved link til hans anmeldelser:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197994223063/recommended/
Ser noen veteraner som digget TSW er skuffet over SWL. En fyr ved brukernavn Ram Battery skrevet en negativ anmeldelse. Det morsomme er egentlig at fyren har klokket inn 4942,5 timer på TSW/SWL. Det tilsvarer 205 døgn og i jobbsammenheng ville det blitt betraktet som mellom 2,5 og 2,8 årsverk (brukes litt forskjellige tall).
Han påpeker dog at det er skrevet før denne oppdateringen har kommet og at han er åpen for å endre anmeldelsen. Må nesten følge med på om denne superveteranen endrer mening :)
Legger ved link til hans anmeldelser:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197994223063/recommended/
Hektar
04.04.2018 kl 21:23
6267
Imponerende spilletid for å si det minste.
Ser på steamforumet at det er en del som virker irritert over droprates og cash shop men herregud, det er et f2p spill. Finnes langt, langt verre. Uhorvelig mye verre. Synes FC har lagd en ganske rettferdig modell, all things considered... Men du har nok rett, det er tallene i helga som blir rett så viktige.
På den mer humoristiske siden så regner jeg med det kvekker folk til med prosentregning på spillertall i nærmeste fremtid. Det høres jo så mye flottere ut :-)
Ser på steamforumet at det er en del som virker irritert over droprates og cash shop men herregud, det er et f2p spill. Finnes langt, langt verre. Uhorvelig mye verre. Synes FC har lagd en ganske rettferdig modell, all things considered... Men du har nok rett, det er tallene i helga som blir rett så viktige.
På den mer humoristiske siden så regner jeg med det kvekker folk til med prosentregning på spillertall i nærmeste fremtid. Det høres jo så mye flottere ut :-)
Hektar
05.04.2018 kl 11:09
6159
Der kom meldingen:
First free expansion for Secret World Legends is now available
In today's press release Funcom announces that the first free expansion for
Secret World Legends launched yesterday 4 April 2018.
To read the full press release, please visit the "News Section" of the Funcom
website: http://pr.funcom.com/latest_news
Badhoevedorp, The Netherlands, 5 April 2018
Funcom N.V.
Kjenner jeg er litt smånervøs mtp hvordan den har reagert på SWL meldinger før. Jau jau, får nå se om det skjer noe eller ikke.
First free expansion for Secret World Legends is now available
In today's press release Funcom announces that the first free expansion for
Secret World Legends launched yesterday 4 April 2018.
To read the full press release, please visit the "News Section" of the Funcom
website: http://pr.funcom.com/latest_news
Badhoevedorp, The Netherlands, 5 April 2018
Funcom N.V.
Kjenner jeg er litt smånervøs mtp hvordan den har reagert på SWL meldinger før. Jau jau, får nå se om det skjer noe eller ikke.
100 Bagger
05.04.2018 kl 11:31
6145
Enkelte er permasmånervøs.
Andre bare liker å tjene penger og lar ikke lure egenutnevnte hjelpere ødelegge for heftige gevinster.
Andre bare liker å tjene penger og lar ikke lure egenutnevnte hjelpere ødelegge for heftige gevinster.
raven12
05.04.2018 kl 13:10
6090
Forventings rally er nok noen uker unna enda
Hektar
05.04.2018 kl 15:14
6033
Det er under 5 uker til slipp så altfor mange uker unna kan det vel ikke være.
Og det er forøvrig riktig det du sier bugge, vi har helt forskjellig investeringsstrategier. Din oppfattelse av smart investering er å gå all in, sitte hardt i minus i flere år, skrike etter rally ved hver eneste bevegelse og forsøke å lure andre til å kjøpe så du selv skal tjene på det. Jeg derimot foretrekker å lage en investeringsplan basert på begivenheter jeg vet vil finne sted, samt passe på å alltid ha ledig kapital til å utnytte meg av uforutsette svingninger og gjerne spre risiko over flere selskaper, markeder og produkter.
Hver til sitt.
Og det er forøvrig riktig det du sier bugge, vi har helt forskjellig investeringsstrategier. Din oppfattelse av smart investering er å gå all in, sitte hardt i minus i flere år, skrike etter rally ved hver eneste bevegelse og forsøke å lure andre til å kjøpe så du selv skal tjene på det. Jeg derimot foretrekker å lage en investeringsplan basert på begivenheter jeg vet vil finne sted, samt passe på å alltid ha ledig kapital til å utnytte meg av uforutsette svingninger og gjerne spre risiko over flere selskaper, markeder og produkter.
Hver til sitt.
Krafer
05.04.2018 kl 21:55
5951
Litt skuffet over spilte timer for SWL i dag. 862 samtidige kl 21 i dag mot 1120 i går. Funcom sendte ut mail om oppdateringen også i dag og tenkte kanskje det kunne gi en liten boost. Mulig en del venter til helgen med å sjekke det ut?
Vi får se hva helgen bringer :)
Vi får se hva helgen bringer :)
Hektar
05.04.2018 kl 22:29
5922
Siste 2 uker nede på 13k også. Ikke sikker på når det oppdateres men bør være høyere nå.
Men, det var vel ytterst få med litt mellom øra som forventet noe særlig av dette uansett. Skulle gjerne sett 2k samtidige igjen da.
Håper uansett dette SWL prosjektet er ferdig nå. I spillutvikling handler det ikke om å berge en knapp fortjeneste, men å legge ressursene der du får maksimal avkastning. Og sånn er det i alle markeder med ekstremt inntjeningspotensiale. Hvor mye er det Blizzard, Bethesda, CDPR osv ikke gjør selv om de garantert hadde tjent penger på det?
På tide å legge tiden med MMO-flopping bak seg og la det bare sakte dø bort.
Men, det var vel ytterst få med litt mellom øra som forventet noe særlig av dette uansett. Skulle gjerne sett 2k samtidige igjen da.
Håper uansett dette SWL prosjektet er ferdig nå. I spillutvikling handler det ikke om å berge en knapp fortjeneste, men å legge ressursene der du får maksimal avkastning. Og sånn er det i alle markeder med ekstremt inntjeningspotensiale. Hvor mye er det Blizzard, Bethesda, CDPR osv ikke gjør selv om de garantert hadde tjent penger på det?
På tide å legge tiden med MMO-flopping bak seg og la det bare sakte dø bort.
Krafer
06.04.2018 kl 07:17
5832
Kan ikke skjønne annet enn at Siste 2 uker også har noe etterslep. Henger ikke helt på greip at den bare skal være helt marginalt høyere enn dagen før og langt lavere enn for 2 dager siden. Vil tro den justerer seg opp de kommende dagene.
Steamcharts registrerte 874 som topp i går. Ikke noe godt tegn og er vel ikke så mye som tyder på at 2k skal brytes igjen foreløpig. Åpen for å bli positivt overrasket da.
Enig i at innsatsen i SWL nok bør skalleres ned ja. Tipper dette ble siste helt nye story men de har vel en del gamle fra TSW de sikkert med relativt lav innsats kan porte over og holde liv i det uten for stor innsats.
Steamcharts registrerte 874 som topp i går. Ikke noe godt tegn og er vel ikke så mye som tyder på at 2k skal brytes igjen foreløpig. Åpen for å bli positivt overrasket da.
Enig i at innsatsen i SWL nok bør skalleres ned ja. Tipper dette ble siste helt nye story men de har vel en del gamle fra TSW de sikkert med relativt lav innsats kan porte over og holde liv i det uten for stor innsats.
Hektar
06.04.2018 kl 08:01
5805
Alt TSW-content skal vel være med allerede tror jeg? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?
AksjeRik
06.04.2018 kl 08:48
5766
Som postet før :
"Secret World-spillet ble sluppet 26. juni 2017, og har ifølge selskapet selv overgått dets forventninger. ;)))
Funcom annonserte også i fjor at Johnny Depps produksjonsfirma Infinitum Nihil har fått rettighetene til å produsere et TV-program basert på The Secret World.". ;)
Swl er et spill som får bra med intekter men det over tid, dere må være mer tolmodige med Swl (!)
Swl er en bra bi-inntekt.
Og Funcom gjør spillet mer klart for markedet rundt Johnny Depps tv serie.
"Secret World-spillet ble sluppet 26. juni 2017, og har ifølge selskapet selv overgått dets forventninger. ;)))
Funcom annonserte også i fjor at Johnny Depps produksjonsfirma Infinitum Nihil har fått rettighetene til å produsere et TV-program basert på The Secret World.". ;)
Swl er et spill som får bra med intekter men det over tid, dere må være mer tolmodige med Swl (!)
Swl er en bra bi-inntekt.
Og Funcom gjør spillet mer klart for markedet rundt Johnny Depps tv serie.
Krafer
06.04.2018 kl 08:55
5751
re Hektar
Er nok godt mulig du har rett i at alt gammelt allerede er med. I så fall spørs det vel hvor mye nytt det er verdt å lage etter dette.
Er nok godt mulig du har rett i at alt gammelt allerede er med. I så fall spørs det vel hvor mye nytt det er verdt å lage etter dette.
Krafer
06.04.2018 kl 09:09
5735
re Aksjerik
Hvor store inntekter fra SWL mener du de hadde i Q1 og hvilken størrelsesorden på inntektene forventer du fremover da?
Når man ser veksten for nye spillere (tilsynelatende fraværende) og nivået på spilte timer så virker det ikke på meg som dette spillet vil gi "bra med inntekter over tid". Ga pent tilskudd den første tiden etter launch men jeg tror ikke SWL-bidraget fremover vil være noe stort å rope hurra for så spørs om Funcom i det heletatt er tjent med å lageså mye nytt fremover.
Kan fort være bedre å bruke utviklerne til å lage helt nye spill. Så får man plukke opp hansken igjen hvis tv-serien skulle øke interessen og man ser en mulighet til å tjene på det.
Hvor store inntekter fra SWL mener du de hadde i Q1 og hvilken størrelsesorden på inntektene forventer du fremover da?
Når man ser veksten for nye spillere (tilsynelatende fraværende) og nivået på spilte timer så virker det ikke på meg som dette spillet vil gi "bra med inntekter over tid". Ga pent tilskudd den første tiden etter launch men jeg tror ikke SWL-bidraget fremover vil være noe stort å rope hurra for så spørs om Funcom i det heletatt er tjent med å lageså mye nytt fremover.
Kan fort være bedre å bruke utviklerne til å lage helt nye spill. Så får man plukke opp hansken igjen hvis tv-serien skulle øke interessen og man ser en mulighet til å tjene på det.
Redigert 21.01.2021 kl 02:06
Hektar
06.04.2018 kl 09:19
5722
Er jo bare tøys så klart, spillet har vært ute siden 2012 og var aldri en schläger da, og blir garantert ikke en schläger nå heller. At det trenger tid til å vokse er selvfølgelig ikke riktig, tallene har ikke annet enn krympet siden det først ble sluppet på ny. Det er en ok bi-inntekt så lenge de ikke har andre ting å sette teamet på. Har de det så ser jeg ikke hvorfor de skulle bruke mer tid på SWL mtp de spillertallene vi ser.
AksjeRik
06.04.2018 kl 09:29
5712
Du, jeg tror nok Funcom vet bedre enn dere !
Hektar
06.04.2018 kl 09:33
5707
Hadde Funcom visst bedre enn alle så hadde de ikke levert 3 megaflopper på rad. Så beklager om vi stiller spørsmål ved Funcom's handlinger iblant, kan hende det faktisk er nødvendig?
Å sette på seg skylappene og stole blindt på alt går som hakka møkk er du sjelden tjent med i aksjemarkedet.
Å sette på seg skylappene og stole blindt på alt går som hakka møkk er du sjelden tjent med i aksjemarkedet.
Krafer
06.04.2018 kl 09:37
5697
AksjeRik skrev Du, jeg tror nok Funcom vet bedre enn dere !
re AksjeRik
Funcom kommer nok til å ta en vurdering når de ser hva den siste oppdateringen har generert av inntekter. Skal nok ikke se bort fra at de havner på en spareblussløsning for SWL fremover de også.
Å legge det helt dødt kan også være litt farlig da det kan bli en "ikke start på et nytt Funcomspill for de legger det bare ned snart uansett" stemning.
Funcom kommer nok til å ta en vurdering når de ser hva den siste oppdateringen har generert av inntekter. Skal nok ikke se bort fra at de havner på en spareblussløsning for SWL fremover de også.
Å legge det helt dødt kan også være litt farlig da det kan bli en "ikke start på et nytt Funcomspill for de legger det bare ned snart uansett" stemning.
Hektar
06.04.2018 kl 09:49
5685
At det legges ned tror jeg ikke, se på Age of Conan. Det putrer fortsatt av gårde men alle som spiller (altså begge to) er fullt klar over at det ikke kommer noe nytt innhold. Det medfører ikke noe PR-mareritt å gjøre det samme med SWL, bare drifte servere og fikse noen bugs iblant, litt balansering. Er ikke mange dagsverkene det koster i det store og hele.
Men sånn jeg forstår det nå har Funcom ikke lovt spillerne noe mer etter denne siste store oppdateringen og de er derfor ikke nødt til å gjøre noe mer med spillet dersom det ikke er lønnsomt, eller lønnsomt nok til å prioriteres fremfor andre ting.
Men sånn jeg forstår det nå har Funcom ikke lovt spillerne noe mer etter denne siste store oppdateringen og de er derfor ikke nødt til å gjøre noe mer med spillet dersom det ikke er lønnsomt, eller lønnsomt nok til å prioriteres fremfor andre ting.
AksjeRik
06.04.2018 kl 09:50
5685
Så du forutså alle disse "floppene" ??? eller hvem gjorde det ???
Lett å si slikt i ettertid hektar.
Hektar
06.04.2018 kl 09:59
5679
Ja, det har jo veldig mye med poenget å gjøre.
Tool
06.04.2018 kl 10:05
5673
Ja folkens nå må dere høre, ekspertisen i det anerkjente Crowley Game Studios har tyngden som trengs for å avgjøre hva som bør og ikke bør gjøres i spillmarkedet : )
AksjeRik
06.04.2018 kl 10:11
5666
Hektar skrev Ja, det har jo veldig mye med poenget å gjøre.
Ja det har det ! for dere kan tro dere vet alt i ettertid men nå vet dere ikke nok for å si slikt.
"Secret World-spillet ble sluppet 26. juni 2017, og har ifølge selskapet selv overgått dets forventninger." Eh, hvorfor skulle Fun si noe slikt ???
"Secret World-spillet ble sluppet 26. juni 2017, og har ifølge selskapet selv overgått dets forventninger." Eh, hvorfor skulle Fun si noe slikt ???
Hektar
06.04.2018 kl 10:14
5666
Ja, det er en hard nøtt å knekke. Hvorfor det tro...
Hva var forventningene deres forresten?
Hva var forventningene deres forresten?
Krafer
06.04.2018 kl 10:17
5666
re AksjeRik
Hva har den setningen med situasjonen nå å gjøre?
Funcom har forresten vært veldig flink til å sette veldig lave forventninger de siste årene og brukt den setningen på flere ting. The Park overgikk også de interne forventingene ved launch nesten uten å selge noe.
Hva har den setningen med situasjonen nå å gjøre?
Funcom har forresten vært veldig flink til å sette veldig lave forventninger de siste årene og brukt den setningen på flere ting. The Park overgikk også de interne forventingene ved launch nesten uten å selge noe.
AksjeRik
06.04.2018 kl 10:18
5665
Og i tillegg hvorfor fortsetter de med Swl ?? Logikk
AksjeRik
06.04.2018 kl 10:20
5667
Så dere mener Fun er så idioter at de liker å tape penger ?