Matburger til middag i dag
Ja det er mye god mat i en ordentlig burger se. Noe som ikke alle vet er at burgere kan byttes i tjenester. Det snedige er at dette byttet ser ut å være skattefritt, selv om myndighetene kan legge seg opp i andre ting, som hvilken tjeneste det byttes mot.
Til slutt: I likhet med beff skal burger være rå i midten.
Til slutt: I likhet med beff skal burger være rå i midten.
Redigert 25.07.2019 kl 19:45
Du må logge inn for å svare
HanVann
25.07.2019 kl 20:06
330
Du kan godt være i god tro det er sunn mat i den offentlige burgern men det meste er valgflesk som ender i flammer i møte med rødglødende grillkult
https://www.thesun.co.uk/news/9576939/horrifying-moment-zombie-chicken-breast-comes-back-to-life-and-crawls-off-dining-table-as-diner-screams-in-terror/
TERRIFYING
Chickens have been known to survive and keep moving despite losing their heads – hence the term “headless chicken”.
https://www.thesun.co.uk/news/9576939/horrifying-moment-zombie-chicken-breast-comes-back-to-life-and-crawls-off-dining-table-as-diner-screams-in-terror/
TERRIFYING
Chickens have been known to survive and keep moving despite losing their heads – hence the term “headless chicken”.
Noni
25.07.2019 kl 20:18
321
Ja jeg har sett hodeløse høner fly avgårde etter at de ble halshugget. Regner med
at de ikke kjente noen smerter. Jeg var bare barn da og syntes det var fryktelig morsomt.
at de ikke kjente noen smerter. Jeg var bare barn da og syntes det var fryktelig morsomt.
Noni
25.07.2019 kl 20:32
316
Apropos burger, de har forskjellige burgere nå på Cop, både kjøtt og fiskeburgere, noen er krydret med deilig krydder. Det går under Gode Grillburgere og ligger i en kjøledisk, tror jeg. Har kjøpt flere sorter på tilbud, og de smaker godt.
Noni
25.07.2019 kl 20:35
315
Hvilke tjenester kan de byttes i? Det har jeg aldri hørt om. Jeg liker at ferdigmat er gjennomstekt.
Joika er saker det! Nytes med 60% koskenkorva og poteter.
Dessert: Koskenkorva 60% , joika og poteter.
Dessert: Koskenkorva 60% , joika og poteter.