Formel 1 - 2 fremtidige verdens mestere?
Verstappen og Leclerc hadde en strålende dag på jobb idag. Begge to er 21 år og er blant verdens beste sjåfører, synes jeg. Hva synes dere om dagens Formel 1 løp?
Apop
30.06.2019 kl 21:13
2721
Meget underholdende løp, blir en spennende fremtid med Leclerc/Verstappen/Norris og evt Ocon/Russel :)
Tror uansett dessverre at årets mesterskap er avgjort
Tror uansett dessverre at årets mesterskap er avgjort
Frodon
30.06.2019 kl 21:39
2708
Helt enig, får satse på mer underholdning når spenningen i mesterskapet er over ;)
Ocon inn for Gasly?
Hva med Dennis Hauger? Kommer han opp til formel 2/3 snart?
http://m.bilnorge.no/artikkel.php?aid=51817
Ocon inn for Gasly?
Hva med Dennis Hauger? Kommer han opp til formel 2/3 snart?
http://m.bilnorge.no/artikkel.php?aid=51817
Redigert 30.06.2019 kl 21:40
Du må logge inn for å svare
Apop
30.06.2019 kl 23:56
2646
At Gasly er over en runde bak vinnende Verstappen burde være siste spiker i kista for han dels. Max kjemper om å vinne og Gasly er bak og slåss imot Alfa og Mclaren.. Spørsmålet er om de har et bedre alternativ? Ocon er sterkt tilknyttet mercedes så tviler på at de lar han gå til RB. Så er mulig Gasly blir sittende ut sesongen
Hauger er jo inne i red bulls junior-program så så lenge han fortsetter å levere så er det jo ikke umulig å se han i F1 en gang :) men nå er jo og red bull ganske "nådeløse" når de evt slutter å levere og da
Hauger er jo inne i red bulls junior-program så så lenge han fortsetter å levere så er det jo ikke umulig å se han i F1 en gang :) men nå er jo og red bull ganske "nådeløse" når de evt slutter å levere og da
fiskekroken
30.06.2019 kl 23:58
2645
Alfa og Alfa... Riktignok heter laget Alfa Romeo osv i dag, men det er kun navnet som er kjøpt for sesongen. Laget er fremdeles Sauber.
Frodon
01.07.2019 kl 18:03
2558
Det reagerte jeg også på, 1 runde bak med samme bil! Gasly prøver som regel å kjøre forbi på utsiden og kommer sjelden forbi. Verstappen kaster seg på innsiden og kommer som regel forbi ;) Hadde håpet at Gasly skulle bli bedre, men han henger bare lengre bak :(
Tror du ikke Ocon bytter til Red bull hvis han får sjansen der vs å sitte på tribunen med Mercedes caps? Tror du Mercedes slipper Ocon inn et sted neste år?
Er det noen kanaler som sender F4? Håper han kommer til F2/F3 snart, de viser løpene på Viasat.
Hvem heier du på?
Tror du ikke Ocon bytter til Red bull hvis han får sjansen der vs å sitte på tribunen med Mercedes caps? Tror du Mercedes slipper Ocon inn et sted neste år?
Er det noen kanaler som sender F4? Håper han kommer til F2/F3 snart, de viser løpene på Viasat.
Hvem heier du på?
Jomma123
01.07.2019 kl 22:12
2511
De har en lysende fremtid begge de to der. Løpet var ett av de bedre på lange tider. Tette fighter og sånt er morro.
Det som er leit er at motorsport blir mer og mer avgjort av alle duppedittene av elektronisk art.
Det kreves stadig mindre og mindre ferdigheter av sjåførene. Det er F1 og motoGP gode eksemper på.
Savner den tiden der det var sjåføren som styrte gassen. Nå er det bare og bremse før svingen og gi jernet så tar elektronikken hånd om de spinner eller sladder.
Se gutta når de kontrollerte sladden med gassen om det var på 2 eller 4 hjul var gutter som håndterte doningen sånn den skal.
MotoGP har dessverre blitt på samme måte. Savner når de lå på breisladd styrt med gassen. Duppeditter burde vært forbudt innen motorsport. Vel det er min mening. :)
Det som er leit er at motorsport blir mer og mer avgjort av alle duppedittene av elektronisk art.
Det kreves stadig mindre og mindre ferdigheter av sjåførene. Det er F1 og motoGP gode eksemper på.
Savner den tiden der det var sjåføren som styrte gassen. Nå er det bare og bremse før svingen og gi jernet så tar elektronikken hånd om de spinner eller sladder.
Se gutta når de kontrollerte sladden med gassen om det var på 2 eller 4 hjul var gutter som håndterte doningen sånn den skal.
MotoGP har dessverre blitt på samme måte. Savner når de lå på breisladd styrt med gassen. Duppeditter burde vært forbudt innen motorsport. Vel det er min mening. :)
Frodon
01.07.2019 kl 22:18
2504
Hehe, det høres kjent ut dessverre ;) Jeg synes denne sparing av dekkene har blitt en uting. De som er flinkest til å spare dekk vinner?! Burde vært større forskjell på hver av de 3 dekkene, så det hadde vært mulig å brukt flere strategier som kanskje hadde økt spenningen noe.
Ser dere på formel 2 og/eller 3? Til tider er det mer spennende enn formel 1, utrolig nok. Mer racing og situasjoner der. De gjør mer feil også, som minner om formel 1 tidligere ;)
Ser dere på formel 2 og/eller 3? Til tider er det mer spennende enn formel 1, utrolig nok. Mer racing og situasjoner der. De gjør mer feil også, som minner om formel 1 tidligere ;)
Basse
02.07.2019 kl 16:53
2433
Det var svært varmt i Østerrike og åpenbart varmere enn Mercedes er designet for å takle. Derfor måtte Mercedes-førerne slå av på farten og slippe de nest beste frem til å kjemoe om seieren. Red Bull er helt klart "snillest" på dekkene, noe som er en svakhet på mer normale baneforhold da de dermed ikke får det beste ut av dekkene.
Jeg synes nok det var merkelig at Verstappen ikke fikk en 5 sek tillegg da han svingte utover og dermed brøt reglene for Leclercs rett til rom på banen i slike situasjoner. Samme i-racing-ulovlige manøver gjorde Vettel i Canada, men den gang hadde faktisk Vettel et godt argument for å gjøre det, han kom rett fra gress og jobbet med å takle dekkenes retur fra no grip til fullt mekanisk grep. Men etter regelverket måtte han få straff.
Ingen tvil om at Verstappen gjorde en flott jobb med å utnytte fordelen fra dekkene på Red Bullen, men det virker nok som dommerne lot hans manøver passere mest fordi de har fått så mye kritikk etter at Vettel fikk straffen og dermed ga etter for et "politisk" press som lot Verstappen slippe tidsstraff. Et regelverket skulle Verstaffen hatt 5 sek tilagt tiden sin.
Jeg mener det beste var om ikke reglene var som de var og at verken Vettel eller Verstappen skulle være "bad guys" for å race hardt hjul mot hjul, men siden reglene er som de er så må jeg snu tommelen ned for formel 1 i Østerrike. Når man ikke klarer å håndheve sine egne (dustete) regler konsekvent, ja da er det idiotfølelse å være tilskuer.
Neste løp vil ikke gå i samme ekstreme temperaturer og da vinner Mercedes lett igjen. Deres bil er på et annet nivå når det gjelder utnyttelse av dekk, det ser man på svinghastigheten deres, de øvrige lagene kommer ikke til å klare å hente inn forspranget Mercedes has i sitt chassis i løpet av sesongen.
F1 is boring. Jeg håper Hamilton legger opp ette denne sesongen og at DRS, HALO, turtallsperre og batteri-hybridssystemet forsvinner ut av sporten fortere en svint!
Jeg synes nok det var merkelig at Verstappen ikke fikk en 5 sek tillegg da han svingte utover og dermed brøt reglene for Leclercs rett til rom på banen i slike situasjoner. Samme i-racing-ulovlige manøver gjorde Vettel i Canada, men den gang hadde faktisk Vettel et godt argument for å gjøre det, han kom rett fra gress og jobbet med å takle dekkenes retur fra no grip til fullt mekanisk grep. Men etter regelverket måtte han få straff.
Ingen tvil om at Verstappen gjorde en flott jobb med å utnytte fordelen fra dekkene på Red Bullen, men det virker nok som dommerne lot hans manøver passere mest fordi de har fått så mye kritikk etter at Vettel fikk straffen og dermed ga etter for et "politisk" press som lot Verstappen slippe tidsstraff. Et regelverket skulle Verstaffen hatt 5 sek tilagt tiden sin.
Jeg mener det beste var om ikke reglene var som de var og at verken Vettel eller Verstappen skulle være "bad guys" for å race hardt hjul mot hjul, men siden reglene er som de er så må jeg snu tommelen ned for formel 1 i Østerrike. Når man ikke klarer å håndheve sine egne (dustete) regler konsekvent, ja da er det idiotfølelse å være tilskuer.
Neste løp vil ikke gå i samme ekstreme temperaturer og da vinner Mercedes lett igjen. Deres bil er på et annet nivå når det gjelder utnyttelse av dekk, det ser man på svinghastigheten deres, de øvrige lagene kommer ikke til å klare å hente inn forspranget Mercedes has i sitt chassis i løpet av sesongen.
F1 is boring. Jeg håper Hamilton legger opp ette denne sesongen og at DRS, HALO, turtallsperre og batteri-hybridssystemet forsvinner ut av sporten fortere en svint!
Redigert 02.07.2019 kl 17:01
Du må logge inn for å svare
Frodon
02.07.2019 kl 17:27
2417
På en av sendingene viste de at luftinntaket ved siden av motor var endret på bilene. Ferrari og Redbull hadde ca like, Mercedes hadde samme konsept, men et annet design. Kan det ha vært nok til at Mercedes motor ble mer opphetet enn de 2 andre?
Jeg synes det skal være mindre regler og straffer og mer racing. Altfor mye straffer for å bytte deler, til og med når du krasjer bilen på trening! Why? Men enig at hvis de først straffer en fører for en feil, må de straffe andre førere for samme feil ;)
Dommerne tilkalte Verstappen og Leclerc til dommer rommet etter løpet før de tok beslutningen. Ble det enighet mellom sjåførene når de så video?
Enig med deg i resten, kan like gjerne se kvalik og de første 3 rundene + siste 2 rundene.
Jeg synes noe burde gjøres med dekk. Eks større forskjell på de 3 dekktypene. Hva tenker dere om det?
Jeg synes det skal være mindre regler og straffer og mer racing. Altfor mye straffer for å bytte deler, til og med når du krasjer bilen på trening! Why? Men enig at hvis de først straffer en fører for en feil, må de straffe andre førere for samme feil ;)
Dommerne tilkalte Verstappen og Leclerc til dommer rommet etter løpet før de tok beslutningen. Ble det enighet mellom sjåførene når de så video?
Enig med deg i resten, kan like gjerne se kvalik og de første 3 rundene + siste 2 rundene.
Jeg synes noe burde gjøres med dekk. Eks større forskjell på de 3 dekktypene. Hva tenker dere om det?
Basse
02.07.2019 kl 22:26
2384
Det spiller ingen rolle om man endrer dekkenes spesifikasjon. Teamene med mest ressurser lager chassis som er bedre til å utnytte dekkene enn de øvrige lagene så du får aldri samlet eller stokket opp feltet eller hindret noen få team å dominere kun ved å endre på dekk.
Da er det faktisk bedre om man har 2 eller fler dekkprodusenter som konkurrerer i et friere dekkregime slik som før i tiden. Akkurat som det gjaldt å ha den raskeste(mest turtall) motoren som kunne tåle hele løpet uten å eksplodere.
F1 var faktiskmye bedre og mer interessant å studere før da det var mer fritt frem og mindre kunstige finurligheter
det er såvidt jeg vet omtrent INGEN som gidder å studere utvikling på hybrid-delen av dagens biler, det er ekstremt uinteressant teknikk, likevel...i dag utgjør dette kjipe som ingen bryr seg om en svært vesentlig del av et konkurransedyktig bil, det er ikke rart f1 sliter med å holde på fansen når de gjør motsatt av det publikum ønsker mht f1-som konsept over and over. "Power-unit" er et skammens uttrykk for hvor dårlig det står til med forholdet mellom fans og de som lager spillereglene i F1. What the fuck er "power unit"?? EN f1 fans snakker MOTOR og motorens hestekrefter og lyd er det som fenger.
Jeg er 100% sikker på at de kommende regelendringene fra 2021 IKKE vil gjøre F1 bedre, bare øke avstanden fra sportens ledere til fans. 18 tommers hjul vil ødelegge siste rest av f1 slik vi kjenner det historisk, helt nye typer hjuloppheng vil bli nødvendig og aerodynamikken vil dermed måtte endres vesentlig i samme slengen. SÅ det blir noe nytt og det blir garantert RART og MISSLIKT av fansen
Nå man samtidig ikke har tenkt å gi fansen de drivlinjer som de foretrekker så blir det ikke mulig å se hva f1 skal ha for fremtid. Det går mot slutten for sporten. Alle vet at det er ikke noe enten eller for f1, det koster for mye penger å drive på, baner og biler koster ekstremt, så hvis ikke fansen finner veien tilbake så forsvinner pengene som holder det hele gående.
Da er det faktisk bedre om man har 2 eller fler dekkprodusenter som konkurrerer i et friere dekkregime slik som før i tiden. Akkurat som det gjaldt å ha den raskeste(mest turtall) motoren som kunne tåle hele løpet uten å eksplodere.
F1 var faktiskmye bedre og mer interessant å studere før da det var mer fritt frem og mindre kunstige finurligheter
det er såvidt jeg vet omtrent INGEN som gidder å studere utvikling på hybrid-delen av dagens biler, det er ekstremt uinteressant teknikk, likevel...i dag utgjør dette kjipe som ingen bryr seg om en svært vesentlig del av et konkurransedyktig bil, det er ikke rart f1 sliter med å holde på fansen når de gjør motsatt av det publikum ønsker mht f1-som konsept over and over. "Power-unit" er et skammens uttrykk for hvor dårlig det står til med forholdet mellom fans og de som lager spillereglene i F1. What the fuck er "power unit"?? EN f1 fans snakker MOTOR og motorens hestekrefter og lyd er det som fenger.
Jeg er 100% sikker på at de kommende regelendringene fra 2021 IKKE vil gjøre F1 bedre, bare øke avstanden fra sportens ledere til fans. 18 tommers hjul vil ødelegge siste rest av f1 slik vi kjenner det historisk, helt nye typer hjuloppheng vil bli nødvendig og aerodynamikken vil dermed måtte endres vesentlig i samme slengen. SÅ det blir noe nytt og det blir garantert RART og MISSLIKT av fansen
Nå man samtidig ikke har tenkt å gi fansen de drivlinjer som de foretrekker så blir det ikke mulig å se hva f1 skal ha for fremtid. Det går mot slutten for sporten. Alle vet at det er ikke noe enten eller for f1, det koster for mye penger å drive på, baner og biler koster ekstremt, så hvis ikke fansen finner veien tilbake så forsvinner pengene som holder det hele gående.
Redigert 02.07.2019 kl 22:37
Du må logge inn for å svare
Frodon
02.07.2019 kl 22:38
2379
Uff, det er en trist utvikling, dessverre. Hva tenker du kan endre sporten, så det blir gøy å følge med igjen? Har du sett formel 1 live? Har du noen andre bil race å anbefale?
Basse
02.07.2019 kl 22:49
2371
Ja jeg har vært på flere f1 løp
for det første så MÅ man ha LYD på en racerbane, og i f1 forventer man den heftigste lyden simpelthen
jeg minnes da jeg gikk gjennom parken rundt Monza banen og hørte lyden av V10ere som ble fyrt opp i depo og deretter hvordan den samme lyden skar gjennom skogen mens bilene kjørte rundt for å stille opp på startplata. FOR en forventningsorgasme for en motorsportfan det var!!
f1 overdøvet helikopterne som fløy over banen! Det SVEI i øret da bilene raste forbi, det smalt så det dundret hver gang de skiftet gir!
F1 ga oss publikum gledestårer og ståpels KUN basert på lydopplevelsen den gang. Og det var ingen HALO, førernes hjelm og bevegelser i cockpit var synlige, de var rodeoryttere på skrikende villhester med motorer ingen andre biler i verden kunne vise maken til
F1 vil aldri bli bra igjen så lenge det er politisk korrekthet som skal føre det tekniske regelverket. Det sier ganske mye om hvor tragisk det er i dag når han tosken på Viasport sier at han ikke bryr seg om hva slags motorer som sitter i f1 bilene, men forbikjøringsknapp-"racing" vil han liksom ha, og har altså ikke skjønt en pøkk av hva MOTORracing handler om. Fytte jeg spyr av de norske kommentatorene der!
I dag er det bare en motorsport som er verdt å se live, det er Moto GP. Motorene er fortsatt frie og sinnsyke, førerne får fortsatt lov til å slå seg når de driter seg ut!
for det første så MÅ man ha LYD på en racerbane, og i f1 forventer man den heftigste lyden simpelthen
jeg minnes da jeg gikk gjennom parken rundt Monza banen og hørte lyden av V10ere som ble fyrt opp i depo og deretter hvordan den samme lyden skar gjennom skogen mens bilene kjørte rundt for å stille opp på startplata. FOR en forventningsorgasme for en motorsportfan det var!!
f1 overdøvet helikopterne som fløy over banen! Det SVEI i øret da bilene raste forbi, det smalt så det dundret hver gang de skiftet gir!
F1 ga oss publikum gledestårer og ståpels KUN basert på lydopplevelsen den gang. Og det var ingen HALO, førernes hjelm og bevegelser i cockpit var synlige, de var rodeoryttere på skrikende villhester med motorer ingen andre biler i verden kunne vise maken til
F1 vil aldri bli bra igjen så lenge det er politisk korrekthet som skal føre det tekniske regelverket. Det sier ganske mye om hvor tragisk det er i dag når han tosken på Viasport sier at han ikke bryr seg om hva slags motorer som sitter i f1 bilene, men forbikjøringsknapp-"racing" vil han liksom ha, og har altså ikke skjønt en pøkk av hva MOTORracing handler om. Fytte jeg spyr av de norske kommentatorene der!
I dag er det bare en motorsport som er verdt å se live, det er Moto GP. Motorene er fortsatt frie og sinnsyke, førerne får fortsatt lov til å slå seg når de driter seg ut!
Redigert 02.07.2019 kl 22:57
Du må logge inn for å svare
Frodon
02.07.2019 kl 23:03
2360
Herlig, love it 🤩 Da er ikke formel E noe for deg 😂😂😂 jeg har sett eks dragrace topfuel live, kan det sammenlignes? Rally ute i skogene på vinteren er også å anbefale, men da er det ikke pga motorlyden 🧐 Har du kjørt noen «ekstrem» biler selv?
Hvem av formel 1 løpene har du likt best som du har vært på og hvorfor? Bor du på hotell rett ved banen eller er det mye reising tur/retur til disse banene?
Var det Atle som sa det? Jeg liker Atle som kommentator, de andre er veeeldig trege i forhold 😜
Hvem av formel 1 løpene har du likt best som du har vært på og hvorfor? Bor du på hotell rett ved banen eller er det mye reising tur/retur til disse banene?
Var det Atle som sa det? Jeg liker Atle som kommentator, de andre er veeeldig trege i forhold 😜
Basse
03.07.2019 kl 00:20
2333
Formel Eeeeeeeeehh? Utgangspunktet for drivlinjen ligger i nattbordskuffen til dama di og hun er utro med den så fort du snur ryggen til... nei jeg kan forsikre deg om at Formel dildoE verken er racing eller sport i min verden.
Topfuel dragracing kan ikke på noen måte sammenlignes med f1, men det er fine motoropplevelser i dragracing! Synes traktor-pulling er fenomenalt moro å se på live også. Faktisk tror jeg traktor-pulling MÅ sees live for at man skal synes det er interessant.
Var år etter år på Lyngås og så EM -runden i rallycross. Trist vi nå er i den siste sesongen med rallycross. Men men.. sannheten er at bilene i dag er for kjedelige og like, før var det helt vilt, med prototypene som ble forbudt i rally tok det helt av.
Jeg likte gamle Hockenheim best, det var så deilig å følge formel 1 biler som fikk tømme motorene fullstendig til bristepunktet med minimalt med vinge på bilene. Spesielt V12erne til Ferrari var helt hinsides tøffe på gamle Hockenheim. Etter Hockenheim er det Monza som er min favoritt, men ikke med dagens høyre-sjikane etter start-mål-langsiden. Den gamle venstre-sjikanen var mye bedre, de raskeste førerne tok den helt ekstremt, spesielt Schumacher, han gikk gjerne på gassen med sladd etter å ha "hoppet" gjennom den sjikanen. Det var slik man satte beste rundetider på Monza før, ekstrem agressivitet.
Atle liker dildobiler, det klarer han å få frem hver eneste løpshelg. Det er klart at Atle er svært opptatt av sine personlige meninger om F1 og hva som etter hans meninge er interessant med "racing", hva alle foran TV måtte mene er han likegyldig til. Var det opp til meg ville jeg sendt Atle til å kommentere Formel E og erstattet ham med en ekte motorinteressert kommentator. Det trengs folk med respekt for SJELEN i bilsport, en med forbrenningsmotor i ryggmargen, i den tv ruta til Viasat. Ellers tror jeg Atle sikkert kunne gjort det greit som selger av både støvsugere og Nissan Leaf. Når du slår Atle sammen med den andre besserwisseren Schie i kommentatorboksen, da slår jeg av lyden!
Hva gjelder fremtidige verdensmestere så bestemmes det av hvem som overtar Mercedesen til Hamilton så snart han legger opp. Mercedes`ledelse vil da ta en beslutning om det er Bottas eller den nye føreren som skal få lagordrene i sin favør og dermed lov til å bli verdensmester i F1. Det er mao en kontrakt som bestemmer hvem som blir verdensmester i 2019 og 2020. Det er også svært sannsynlig at Mercedes med sine overlegne ressurser raskest vil tilpasse seg 2021 reglene også.
Hvem er fremtidens verdensmestere i F1? Spør de som sitter rundt bordet i styrerommet hos Mercedes, de bestemmer.
Topfuel dragracing kan ikke på noen måte sammenlignes med f1, men det er fine motoropplevelser i dragracing! Synes traktor-pulling er fenomenalt moro å se på live også. Faktisk tror jeg traktor-pulling MÅ sees live for at man skal synes det er interessant.
Var år etter år på Lyngås og så EM -runden i rallycross. Trist vi nå er i den siste sesongen med rallycross. Men men.. sannheten er at bilene i dag er for kjedelige og like, før var det helt vilt, med prototypene som ble forbudt i rally tok det helt av.
Jeg likte gamle Hockenheim best, det var så deilig å følge formel 1 biler som fikk tømme motorene fullstendig til bristepunktet med minimalt med vinge på bilene. Spesielt V12erne til Ferrari var helt hinsides tøffe på gamle Hockenheim. Etter Hockenheim er det Monza som er min favoritt, men ikke med dagens høyre-sjikane etter start-mål-langsiden. Den gamle venstre-sjikanen var mye bedre, de raskeste førerne tok den helt ekstremt, spesielt Schumacher, han gikk gjerne på gassen med sladd etter å ha "hoppet" gjennom den sjikanen. Det var slik man satte beste rundetider på Monza før, ekstrem agressivitet.
Atle liker dildobiler, det klarer han å få frem hver eneste løpshelg. Det er klart at Atle er svært opptatt av sine personlige meninger om F1 og hva som etter hans meninge er interessant med "racing", hva alle foran TV måtte mene er han likegyldig til. Var det opp til meg ville jeg sendt Atle til å kommentere Formel E og erstattet ham med en ekte motorinteressert kommentator. Det trengs folk med respekt for SJELEN i bilsport, en med forbrenningsmotor i ryggmargen, i den tv ruta til Viasat. Ellers tror jeg Atle sikkert kunne gjort det greit som selger av både støvsugere og Nissan Leaf. Når du slår Atle sammen med den andre besserwisseren Schie i kommentatorboksen, da slår jeg av lyden!
Hva gjelder fremtidige verdensmestere så bestemmes det av hvem som overtar Mercedesen til Hamilton så snart han legger opp. Mercedes`ledelse vil da ta en beslutning om det er Bottas eller den nye føreren som skal få lagordrene i sin favør og dermed lov til å bli verdensmester i F1. Det er mao en kontrakt som bestemmer hvem som blir verdensmester i 2019 og 2020. Det er også svært sannsynlig at Mercedes med sine overlegne ressurser raskest vil tilpasse seg 2021 reglene også.
Hvem er fremtidens verdensmestere i F1? Spør de som sitter rundt bordet i styrerommet hos Mercedes, de bestemmer.
Redigert 05.07.2019 kl 11:06
Du må logge inn for å svare
Pitti
14.07.2019 kl 20:39
2123
Nei, for min del blir det slutt på å følger formel 1 hvis de ikke slutter å styre alt ifra kommandostasjoner. dritt kjedelig når bare mercedes vinner.
Basse
15.07.2019 kl 13:31
2054
Frodon skrev Hva synes dere om helgens formel 1 løp?
Jeg fulgte kvalifiseringen og så at alt var som det pleier. Dermed droppet jeg å se løpet på søndagen, ingen grunn til å bruke en fin sommerdag på å se overlegne Mercedeser tusle fra start til mål uten konkurranse.
La Hamilton bytte plass med Kubica. Sannheten om forskjellen mellom Mercedes F1 og resten av lagene er brutal.
La Hamilton bytte plass med Kubica. Sannheten om forskjellen mellom Mercedes F1 og resten av lagene er brutal.
Frodon
31.08.2019 kl 18:50
1551
Stygg ulykke i Formel 2 idag. Får håpe det går bra med sjåførene. Det er ikke sluppet informasjon om tilstanden dems, det lover ikke bra
https://youtu.be/HFRNjntJpCQ
https://youtu.be/HFRNjntJpCQ
Redigert 31.08.2019 kl 18:50
Du må logge inn for å svare
Frodon
31.08.2019 kl 19:38
1527
Han ene omkom ulykken, tragisk utfall :(
Formula 2: Anthoine Hubert killed in Belgium crash
https://www.google.no/amp/s/www.bbc.co.uk/sport/amp/motorsport/49537761
Formula 2: Anthoine Hubert killed in Belgium crash
https://www.google.no/amp/s/www.bbc.co.uk/sport/amp/motorsport/49537761
Frodon
07.09.2019 kl 12:26
1376