Med batterikjøretøy velger Audi å ikke være "premium"
Per K
25.06.2019 kl 18:49
1662
Gammel artikkel.
Er du litt misunnelig på alle som kan unne seg en flott bil som audi e tron ?
Er du litt misunnelig på alle som kan unne seg en flott bil som audi e tron ?
Gnomen
25.06.2019 kl 19:43
1625
Audi har vel aldri vært så særlig premium. Eneste verkstedregningene som er premium der.....
Basse
26.06.2019 kl 09:11
1533
"missunnelig" på et kjøretøy som svinger og bremser som drektig ku pga overvekt på linje med den skandaløst ukjørbare Tesla X?
Audi setter ny standard hva gjelder bruk av plastdeksler på e-tron (i et desperat forsøk på å skjule at dette med batteri og el-motor funker ikke i det som skulle forventes å være en premium kjøremaskin). Og plast er ikke et fast materiale, derfor er også e-tron "skjev" med det blåtte øye side vs side.
Rett og slett et skikkelig makkverk av et produkt, bye bye "premium", hello "economy".
Jeg tar en Q8 TDI quattro takk. Nydelig kjøremaskin!
Audi setter ny standard hva gjelder bruk av plastdeksler på e-tron (i et desperat forsøk på å skjule at dette med batteri og el-motor funker ikke i det som skulle forventes å være en premium kjøremaskin). Og plast er ikke et fast materiale, derfor er også e-tron "skjev" med det blåtte øye side vs side.
Rett og slett et skikkelig makkverk av et produkt, bye bye "premium", hello "economy".
Jeg tar en Q8 TDI quattro takk. Nydelig kjøremaskin!
Redigert 26.06.2019 kl 09:14
Du må logge inn for å svare
Gnomen
26.06.2019 kl 18:15
1494
Q8 TDI med en heller ukultivert motor ift dagens standard, treg girkasse når man trenger rask, respons, kronglete multimedia, ikke egnet til hastighet over 30 om man skal passere fartsdumper, og til en pris godt over millionen! Er et ikke-tema!!!!!
norskgulltrd
26.06.2019 kl 18:42
1475
Ingen Elbil fremstår som flott.
Det er subsidierte biler pga en korrupt og hjernedød gjeng politikere som ødelegger det norske samfunnet.
Klimaskremselen er basert på svindel. Dessuten er elbilene mer miljøskadelige enn diesel og bensinbiler, om man tar med alt - og det må man jo. Batteripakkene ryker garantert før tiden, om bilen brukes normalt.
Og denne svindelen betaler det norske folk mye for.
Det er subsidierte biler pga en korrupt og hjernedød gjeng politikere som ødelegger det norske samfunnet.
Klimaskremselen er basert på svindel. Dessuten er elbilene mer miljøskadelige enn diesel og bensinbiler, om man tar med alt - og det må man jo. Batteripakkene ryker garantert før tiden, om bilen brukes normalt.
Og denne svindelen betaler det norske folk mye for.
Fjordgubben
26.06.2019 kl 21:09
1441
Syns E-tron ser ok ut jeg i forhold til andre SUV, men nå er ikke jeg noen tilhenger av disse uansett...
Eneste SUV jeg syns noe om er Range Rover, Land Cruiser og Defender, selv om siste kjører mer som en traktor.
Eneste SUV jeg syns noe om er Range Rover, Land Cruiser og Defender, selv om siste kjører mer som en traktor.