NORDNET - ER DET MULIG!

aklm
BBBB 17.06.2019 kl 12:41 32233

Helt utrolig at man kan lage noe så lite brukervennlig i 2019. Hvem nettmegler er best, noen med erfaringer?
Redigert 21.01.2021 kl 09:23 Du må logge inn for å svare
pengex
17.06.2019 kl 13:05 11060

Jeg ,bruk meg. Hva lurer du på?
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
curly
17.06.2019 kl 13:10 11028

Kommer ikke inn!!!
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Bullmaster88
17.06.2019 kl 13:17 11499

Kommer ikke inn her heller. Bare å hive seg på sykkelen for å kontakte "kundeservice"..
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Dividend
17.06.2019 kl 13:23 11454

Nordnet er nede?!
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
pengex
17.06.2019 kl 13:31 11410

Tull, kjøpt mye idag jeg.
Hvilke kurser vil du hvite?
Sdrl i dass, techstep i dass, awilco i dass.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Dividend
17.06.2019 kl 13:32 11402

Bankid problemer
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
pengex
17.06.2019 kl 13:33 11396

Bruk passord.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
macland
17.06.2019 kl 13:41 11371

Nettleser kan ikke opprette sikker forbindelse.Bare kryptiske tegn ved innligging. Har flytta til skandia,men er værre enn nordnet. Bruker den "strømmende" sanntid vi skulle få på nordnet. Men må fysisk trykke for oppdatering. Det som er bedre med nordnet enn skandia er at det er flere ordredybder enn en.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
bellx
17.06.2019 kl 13:48 11337

En kompis ringte meg og sier han kommer ikke inn med bank id,noen andre nå???,jeg selv har byttet megler
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Bullmaster88
17.06.2019 kl 13:55 11297

Tror nordnet har alvorlige sikkerhetsproblemer, forsøker å bestille passord og når jeg legger inn navn kommer kredittkortopplysninger(!) automatisk opp med informasjon om at opplysninger vil deles med Gpay...Bruker aldri be om lagring av kortopplysninger, bare så det er sagt. Har også merket meg at fødsels- og personnummer kommer automatisk inn i innloggingsfeltet for bankid, det også uten at jeg har akseptert at et eller annet script skal lagre disse opplysningene.
Fra før har vi muligheten til å drøye utlogging til intervaller på 4 timer, men det nullstilles hver eneste dag, og den innstillingen må du i tillegg hente fram i gamle nordnet. Herlig rør. Jeg trodde faktisk at nordnet hadde et produkt å tilby, de hadde jo tross alt kunder fra før. Så naiv kan en være.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Dominus
17.06.2019 kl 13:56 11282

Jeg er også skuffet over Nordnetplattformen. Jeg har klaget via svarmuligheten i meldinger og jeg har bedt om å få tilbake Neftonds aksjeplattform med trussel om å flytte min 8mill konto.
Håper alle dere andre vil gjøre det samme!
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
boolean
17.06.2019 kl 14:26 11202

Prøvde å registrere konto for uttak, men fikk stadig feilmelding om at kontonummer ikke kunne registreres.
Forsøkte med flere konti, men nordnet sier NEI til alt (vi passer på din sikkerhet sier de!)
Deretter tilbake til menyen for uttak og der ligger plutselg alle konti til hele familien, de som ikke kunne registreres!!!

For et dårlig program er Infront, bestillte det for flere dager siden og det kommer ikke opp før i dag.
Infront gjentar samme info mange ganger og det meste av hva de viser er total irrelevant og ubrukelig til trading.
Det grafiske grensesnitt er på steinalder stadium, ikke verdt å bruke penger på.
Selg Infront short, bare boss.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
tor_berg
17.06.2019 kl 14:47 11147

Hadde netfonds i 20 år, aldri problemer med innlogging, på dag 3 med nordnet kommer jeg ikke inn.

Blir nok forøvrig gøy å fylle ut selvangivelsen til neste år, hos nordnet har alle aksjepostene mine inngangsverdi 0 kroner.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
macland
17.06.2019 kl 15:01 11116

Jaja,det vil jo si at alle som har aksjer der inkludert meg (venter ennå på flytting til Skandia) er helt forhindret fra å handle. Faan hvor jeg savner netfonds...
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
børst
17.06.2019 kl 15:19 11053

Alle banker jeg etablerer kundeforhold til fordi de gir en flott brukeropplevelse i nettbank og trader, får etter kort tid et helt rævva brukergrensesnitt som bruker minst fem sekunder på å laste kurser og konti. Det gjelder Gjensidige, Sbanken, Nordnet. Det var DNB som startet denne trenden, der alt skal være så svært og fullt av dillemikk som reduserer ytelsen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Cern
17.06.2019 kl 17:10 10916

Lagt merke til det samme, jeg har 8 kontoer i forskjellige foretak, alle er blitt søppel. Rett og slett søppel.

Er det virklig umulig å oppdrive datafolk som faktisk har tradet, eller ihvertfall er mottakelig for informasjon fra de som lever av dette?

Eneste som fungerer sånn litt er IG sin plattform, selv om jeg likte den gamle bedre. I IG kan jeg bla legge inn ordre med SL i kroner, mao tar du en posisjon på 5m kan du si at du vil max tape 50k på den. SL går automatisk. Trailing er enkelt, TS/SL etc kan juteres i chartet, one click to sell, etc. Rart ingen kopierer ideene?
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Skipssjefen
17.06.2019 kl 17:21 10889

Noen som vet hvor lang tid det er i disse dager på utflytting til SBANK ?

SS
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Skipssjefen
17.06.2019 kl 17:23 10858

Jeg hadde direktekontakt med Espen Vestre, han var en av de som vedlikeholdt PrimeTraderen.
Jeg fikk han til å gjøre flere endringer i programmet disse årene, og han gjorde det på 1-2 døgn før det kom update som softwareoppdatering.

Hvor er Espen blitt av? Han kunne dette.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Kvike11
17.06.2019 kl 17:24 10838

Nordnet er ved at grave sin egen grav,
de er heller ikke billige med valuta og handel.
De har haft for travlt med at profilerer deres analyse medarbejder og med at tjene penge, de glemmer kunderne.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Bullmaster88
17.06.2019 kl 17:56 10775

Nå delegeres skylden til tredjepart:

"På grunn av problemer hos en tredjepart opplever vi dessverre problemer med innlogging via BankID. Vennligst benytt brukernavn og passord for å logge inn.
Dersom du ikke har brukernavn og passord tilgjengelig kan du ringe våre meglere for plassering av ordre, eller kundeservice for hjelp med dine kontoer på telefonnummer 23 33 30 23.
Vår samarbeidspartner jobber for å løse problemet så raskt som mulig."

Hvem har skylden for at det tok over 5 timer før det i det hele kom en reaksjon som antydet at de var kjent med problemet?
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
canarias
17.06.2019 kl 20:23 10590

Får vi ikke Netfondsplattformen tilbake er det over og ut hos Nordnet
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Skipssjefen
17.06.2019 kl 20:25 10588

Toppledelsen svarte meg pr mail i går at det under INGEN omstendigheter vil bli gitt PrimeTrader eller nettsidene til Netfonds. Dette kom de ikke til å vurdere å snu på.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
macland
17.06.2019 kl 20:53 10498

Skipssjefen. Bestilte flytting av aksjene til Skandia forrige uke. Det sto da at det kunne ta opptill 10 dager. Aksjene sto fremdeles hos nordnett i dag. For jævlig at dette ble som det ble. Har det noen hensikt at Skipssjefen oppretter en tråd for underskrifter hvor vi lover å gå til det meglerfirmaet som får lagt ut primetrader? Bare en tanke.og sende lista til flere foretak etterpå. Om prime fremdeles er mulig å få på nett da..
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
aklm
17.06.2019 kl 20:55 10493

En ledelse som ikke hører på kundene er jo typisk sveeeensk. Vi får jo bare bruke noen som skjønner at kundene betaler lønna deres. Dette er rett og slett bare møl. Totalt ubrukbart. Bytt megler.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Skipssjefen
17.06.2019 kl 20:56 10495

Ja det stemmer at de har MYE å gjøre. Normalt tok det 1 virkedag å overføre til SBANK.
Nå minst 10 dager sa de forrige uke da jeg snakket med dem, og da hadde dem tredobbla backoffice som dei kalla det.

PrimeTraderen virker, alt vises hos meg enda, men 15 min forsinkelse. Kan ikke brukes til annet enn å se aksjekurser forsinket, men man har det gamle oppsett om ikke annet !

SS
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
macland
17.06.2019 kl 21:05 10459

Skipssjefen. Når jeg starter prime ,så dukker det opp et vindu som sier at netfonds nå er på nordnet og at jeg må logge inn der?

ps. Etter at jeg hadde skrevet det over,så plutselig var den oppe her alikevel :) takker..
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
HP17
17.06.2019 kl 21:06 10444

Nordnet et helt ubrukelig. Design og løsning er helt forferdelig. Savner virkelig netfonds men har opprettet konto hos Pareto og vil bruke Pareto og Nordea som hovedplattformer. Nordnet er på vei helt ut for mitt vedkommende
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
bellx
17.06.2019 kl 21:39 10384

Har ventet noen dager på overføring til pareto,de sier at tregheten med flyttingen ligger hos nordnet. Massiv kundeflukt tenker jeg?
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Skipssjefen
17.06.2019 kl 21:47 10368

Ja der hoper det seg nok opp også ja. Mange som rømmer skuta.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Pick Up
17.06.2019 kl 21:48 10358

Når dette har gått langt nok, har de muligens ikke annet valg enn å restarte PrimeTraderen. Foreløpig har jeg ikke gjort noe og lar alt bero enn så lenge.Har kun Yara og cash.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Skipssjefen
17.06.2019 kl 21:51 10350

Øverste hold har skriftlig i flere mailer sagt at det er et utenkelig scenario. Vil aldri skje, og aldri bli vurdert.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Silberman
17.06.2019 kl 22:12 10291

Er det fler enn meg som nå kan logge seg på Nordnet med bank-id, men da bare får opp en side der man kan REGISTRERE ET NYTT KUNDEFORHOLD?

Blir litt skremt. Skulle gjerne sett aksjene og pengene mine når jeg logget meg på.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
aklm
17.06.2019 kl 22:19 10274

Opplysninger om hvilken nettmegler som fungerer kan legges ut her. Når det er avklart bør vi kollektivt flytte fra denne dritten. Det eneste som mangler er at en eller annen idiot hevder at løsningen er sååååå miljøvennlig. Man får sikker noen til å streike for dette synet. Dette er imidlertid så dårlig at selv ikke David Copperfield ville klare å lage en positiv illusjon.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Skipssjefen
17.06.2019 kl 22:23 10259

Mange her foreslår Pareto. Men de bruker infront webtrader. Og lokketilbudet er kortvarig også der. Etter tilbudet er ferdig kommer piratene fra Pirato og flår deg.

Forstår ikke argumentet med pareto når de som nordnet bruker infront webtrader.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Breikjeften
17.06.2019 kl 22:30 10218

Bank id på mobil "funker nå",er ellers enige med Dere om at Nordnet sine løsninger kontra vårt "kjære" Netfonds, er en skandale!!
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Silberman
17.06.2019 kl 22:35 10198

Takk for svar. Hos meg går det fortsatt ikke med bank-id mobil.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Silberman
17.06.2019 kl 22:40 10178

Er det Rolf Dammann han het? Mannen som startet Netfonds. Lagde en enestående nøktern og bra butikk. Kjempet mot alle de store. Døde i 2017, bare 61 år gammel.

Hadde han visst at sønnen bare to år senere skulle selge og la Nordnet legge den hele greia, hadde det rablet for ham.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Pick Up
17.06.2019 kl 23:28 10081

SS
Kan de svare noet annet nå som de først har sagt A.
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
AdFontes
17.06.2019 kl 23:33 10064

Ved å flytte får man i det minste gitt svenskene 'en på trynet'..
Redigert 21.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare