NEL Etter Q4 2017

Lucky
NEL 19.02.2018 kl 11:59 2832

NEL har lagt frem Q4 tallene for 2017.
Etter min meining er dette gode tall for et selskap i vekstfasen. Markedet tar dette med delte meninger ser det ut til. Kortsiktighet er nok den dominerende faktoren. Potensialet for dette selskapet er stort, det er det ingen tvil om. Blant annet en stor H2v kontrakt ligger i luften, men likevel er det mange som vil selge på dette nivået. Noe dagstrading er det også. Det har vært lett å trade i NEL for de som har gjort det i det siste. Kursutviklingen har vært rimelig lett å forutse.
Jeg vil også få sagt at det er mye fjas og tull på enkelte NEL tråder i det siste. Unødvendig hausing og også "drit" snakk fra enkelte. Har dere tapt mye penger fordi dere har solgt NEL på feil tidspunkt, er dette noe dere får ta på egen kappe. Dere trenger ikke skrive nedlatende om selskapet. Jeg håper dere kan skjerpe dere, regner med dere er voksne personer og ikke går i barnehagen.
Håper fokuset blir konstruktive innlegg heretter.
Jeg begynner å bli lei av all drit slengingen.
Slettet bruker
19.02.2018 kl 12:07 2780

Støtter deg 100% Lucky!
Lucky
19.02.2018 kl 12:15 2746

Takk Jonas ?
Slettet bruker
19.02.2018 kl 12:22 2717

Resultatet är en katastrof, men inte sämre än förväntat. Det tråkiga år att testerna med rotolyzer har gått så dåligt att man nu strukit 2018 ur rapporten. Kursen är tillbaka till nivån innan rapport och klar för en djupdykning.
Slettet bruker
19.02.2018 kl 12:23 2713

Du er også en katastrofe, Larsson. Kan ikke skjønne at du gidder dette. Den eneste grunnen må være at noen betaler deg for å spre møkk
JALLA
19.02.2018 kl 12:31 2683

Larsson er like seriøs som svorsken han skriver. Hadde han vært svensk så burde han jo i det minste vite hvordan man staver svenske ord. Sannsynlig sitter han med lego klosser og pøver å virke eldre og mere voksen en han er.
Lucky
19.02.2018 kl 13:29 2587

Et hypotetisk spørsmål til Larsson.
Hvis melding om Rotolyzeren kom idag og denne er en braksuksess. Hadde du da blitt mer positiv eller har du funnet noe annet å trakke ned på NEL på?
Sats på batterier du Larsson... så sover du bedre..
Slettet bruker
19.02.2018 kl 13:33 2580

det var då et veldans hypotetiskt spörsmål. NEL sier ju selv at de funnit massa problem vid testerna og så har de fjernet lansering 2018 fra rapporten.

Men hypotetsikt, en maskin som fungerar, og som er lite mindre enn vad som finns idag, ja, varför ikke. Kanske en bra ide.
Lucky
19.02.2018 kl 13:48 2541

Rotolyzeren kommer. Det er bare et tidsspørsmål før denne revolusjonen innen hydrogenproduksjon blir lansert. Dette er forholdsvis ny teknologi og selskapet må få teste ut produktet slik at totalpakken blir 100% funksjonabel. Det er ofte at det blir et steg tilbake for deretter noen steg frem i en utviklingsfase av et produkt. Det som er sikkert er at rotolyzeren vil bli lansert og bestillinger vil stå i kø etter det. Jeg er ikke i det minste i tvil om at den etterhvert blir en suksess. For de med Fysikk og kjemi interesse og har kjennskap om produksjon av hydrogen forstår at dette er en nyvinning som vil fungere.
The broker
19.02.2018 kl 14:56 2435

Ja Lucky..du er spot on. Støtter ditt innlegh 100%.
Det kommer til å bli en vill kursfest i NEL når Rotolyzeren blir lansert ? Jeg gleder meg ??