- Som kvinne føler jeg meg tryggere i Ungarn
Svenskene flykter landet sitt.
Merkelig at dette er å lese i Expressen
https://www.expressen.se/nyheter/som-kvinna-kanner-jag-mig-tryggare-i-ungern/
Merkelig at dette er å lese i Expressen
https://www.expressen.se/nyheter/som-kvinna-kanner-jag-mig-tryggare-i-ungern/
Redigert 24.05.2019 kl 19:44
Du må logge inn for å svare
polemiker
24.05.2019 kl 21:58
239
Har vel nevnt det samme ved noen aledninger nå de siste par årene, men det er jo gledelig å se at noen journalister våkner opp av Tornerose søvnen sin. Jeg tok for meg en oppdatering fra det svenske statistikkbyrået BRÅ her for noen måneder siden, og der kan hvem som helst se at det for første gan siden slutten av 1800 tallet og begynnelsen av 1900 er en netto utvandring av etniske svensker.
Under normale media forhold og i tiden hvor man hadde ordentelige journalister ville slikt medført krigstyper og en stor offentlig debatt om hvilke tiltak som kunne settes inn. Men i Sverige blir dette knapt nok nevnt. Expressen forteller om en enkelthistorie, men evner altså ikke å sette dette i perspektiv eller spørre seg hvorfor. De antyder at det har med den økende kriminaliteten å gjøre og nevner sågar at det kan ha noe med innvandringen å gjøre.
Det er altså ikke bare lave fødselstall som bidrar til at svenskene blir utradert fra sitt eget land, men også den stadig økende utvandringen. Dette er dårlig nytt for Norge. Det å få et dysfunksjonelt muslimsk uland til nabo kan være krevende.
Under normale media forhold og i tiden hvor man hadde ordentelige journalister ville slikt medført krigstyper og en stor offentlig debatt om hvilke tiltak som kunne settes inn. Men i Sverige blir dette knapt nok nevnt. Expressen forteller om en enkelthistorie, men evner altså ikke å sette dette i perspektiv eller spørre seg hvorfor. De antyder at det har med den økende kriminaliteten å gjøre og nevner sågar at det kan ha noe med innvandringen å gjøre.
Det er altså ikke bare lave fødselstall som bidrar til at svenskene blir utradert fra sitt eget land, men også den stadig økende utvandringen. Dette er dårlig nytt for Norge. Det å få et dysfunksjonelt muslimsk uland til nabo kan være krevende.