APCL - Har alle gitt opp APCL nå?
0.95 og rett til bunns på taperlisten for 2 dag på rad.
Nå må aksjen stå på egne ben (uten warrants). Det kan se ut som mange nå ønsker seg ut for enhver pris, hva er det som skjer egentlig?
Nå må aksjen stå på egne ben (uten warrants). Det kan se ut som mange nå ønsker seg ut for enhver pris, hva er det som skjer egentlig?
Redigert 21.01.2021 kl 09:00
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
thief
26.04.2019 kl 14:50
5060
Er jo pga av at aksjene nå handles uten warrents?Selvfølgelig går kursen ned da,ikke akkurat vanskelig matematikk!Tydeligvis ikke alle som følger med på hva de investerer i.
tatoiine
26.04.2019 kl 14:45
5080
Selv AkerBP er ned 5%. Fallet skyldes kombinasjon av svakere oljepris samt flere som selger etter å ha sikret seg warrants.
Redigert 26.04.2019 kl 14:50
Du må logge inn for å svare
Enig Thalassa, det er jo store tall, men regner med at det vil snu, og da er det kjekt å være inne.
Thalassa
26.04.2019 kl 14:22
5154
Mener det er stor grunn til å være urolig når aksjen har mister over 20 prosent av verdien den siste uken. Mine tall er blodrøde ihvertfall.
thief
26.04.2019 kl 14:15
5188
Er jo nå ting begynner.De har ikke kunnet gjøre noe før fusjonen var i boks, nå er det fritt frem?Og er vel ganske mye info og hendelser som bekrefter forholdet mellom en av eierene i petronor(45%) og Senegal.Og apcl har sagt dette utallige ganger nå,at kontaktene til petronor vil ha stor betydning for å komme frem til et forlik.Og når petronor velger å fusjonere med apcl,når det var 4-5 andre selskap inne i bildet,skal det vel ikke store fantasien til at de har fått gode signaler fra Senegal.Veldig god følelse på at sosp langt på vei er i boks allerede .Da har vi lett en dobling fra dagens kurs,så ikke veldig urolig over de som selger nå?Og de som tror forlik kommer dagen etter fusjon må tenke seg litt om.Vil tro den er i boks i løpet av de neste 2-3 månedene,men kan jo komme før?
Normalt i Small Caps at små-tradere driver kursen.
Slike aksjer må ha rykter og meldinger for å bevege seg.
Men obs: Det er et minimalt volum aksjer som omsettes. Her må en derfor se langt forbi dagens kurs.
Tar nok litt tid før vi er blitt "kjent" med det nye selskapet. Mange føler nok på usikkerhet, siden dette er en ny aktør både for meg, og mange andre.¨
Eierne selger ikke. Det er alltid viktigst for meg. Hadde de vært store poster på millioner av aksjer, så hadde jeg blitt nervøs. Slik er det ikke.
Går nok noen dager før det formeller på plass vedr endring. Gjelder både voldgiften, børsen og mye annet. Det har jo bare gått et par dager.
Slike aksjer må ha rykter og meldinger for å bevege seg.
Men obs: Det er et minimalt volum aksjer som omsettes. Her må en derfor se langt forbi dagens kurs.
Tar nok litt tid før vi er blitt "kjent" med det nye selskapet. Mange føler nok på usikkerhet, siden dette er en ny aktør både for meg, og mange andre.¨
Eierne selger ikke. Det er alltid viktigst for meg. Hadde de vært store poster på millioner av aksjer, så hadde jeg blitt nervøs. Slik er det ikke.
Går nok noen dager før det formeller på plass vedr endring. Gjelder både voldgiften, børsen og mye annet. Det har jo bare gått et par dager.
SeddelPressa
26.04.2019 kl 13:39
5293
hehe , tror folk det kommer nyheter umiddelbart etter EGM ? Gi det i den minste en uke eller to :)
Her gir folk bort aksjenesine :P
Her gir folk bort aksjenesine :P
-
«
- 1
- 2 »