Norwegian Air Shuttle annonserer årsrapport i dag.
Hvis de leverer etter stengetid kunne de vel kanskje heller annonsert for i morgen?
Eller strever de med maipulering av tallene i siste liten for å levere kl.16.00?
Hvis jeg reklamert med 90% rabatt på en onsdag og holdt døren stengt ville jeg nok ikke se glade kunder på torsdag, hvis noen i det hele tatt.
Eller strever de med maipulering av tallene i siste liten for å levere kl.16.00?
Hvis jeg reklamert med 90% rabatt på en onsdag og holdt døren stengt ville jeg nok ikke se glade kunder på torsdag, hvis noen i det hele tatt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Skal det komme noe nyttig informasjon fra årsrapport? Vi har jo fått kvarterrapport fra Q1+Q4 allerede. Noe jeg ikke forstår her?
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
wwbwb
10.04.2019 kl 14:14
2112
Nei, ikke nødvendigvis, men greit nok å se helheten og overføringer.
P.S.
Det hadde også vært positivt at de levert pr.dato, spesielt nå i den svært vanskelige situasjonen de lever under.
Vel ca. 2 timer igjen av børsdagen og 9 1/2 time igjen av døgnet så de kan nå det, men uansett ikke bra.
P.S.
Det hadde også vært positivt at de levert pr.dato, spesielt nå i den svært vanskelige situasjonen de lever under.
Vel ca. 2 timer igjen av børsdagen og 9 1/2 time igjen av døgnet så de kan nå det, men uansett ikke bra.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Jeg trodde årsrapport burde egentlig levert kl.08:00 i morges. Forstår ikke de meste kjent tall fra 2018 ville ha stor betydning i dagens situasjon. Vi er i Q2 2019 og så mye ting pågår hver dag.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
wwbwb
10.04.2019 kl 14:49
2011
consul
Kanskje noen handelsboder lever fra mnd. til mnd., men et selskap som NAS har litt lengre levetid normalt. Ergo å lese en årsrapport kan gi signaler rundt utviklingen. Jeg er helt enig med deg jeg syns også en årsrapport skulle vært lever før børsåpning den dagen den er annonsert for levering. Slikt skaper tvil og tanker i retning mot manipulering.
Kanskje noen handelsboder lever fra mnd. til mnd., men et selskap som NAS har litt lengre levetid normalt. Ergo å lese en årsrapport kan gi signaler rundt utviklingen. Jeg er helt enig med deg jeg syns også en årsrapport skulle vært lever før børsåpning den dagen den er annonsert for levering. Slikt skaper tvil og tanker i retning mot manipulering.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Handlarn
10.04.2019 kl 15:17
1948
Tänker mig att den kommer efter stägningstid tillsammans med en blodröd guiding för 2019
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
wwbwb
10.04.2019 kl 15:21
1934
Slik som denne kl.15.04 i dag?
For øvrig skriver Nordea Markets i en oppdatering onsdag at det fortsatt er et utfordrende driftsmiljø for Norwegian Air Shuttle og at de venter høyere kostnader for selskapet relatert til at 737 Max-flyene midlertidig er satt på bakken. Meglerhuset nedjusterer sine anslag og forventer en inntjening pr aksje i 2019, 2020 og 2021 på henholdsvis -8,03, 2,08 og 4,03 kroner.
Meglerhuset opererer med en hold-anbefaling og en multippelbasert "fair value" på 35 kroner pr aksje.
Hovedindeksen på Oslo Børs er opp 0,38 prosent til 884,68 poeng, omsatt for 2.251 millioner kroner.
bendik.storen@tdn.no
NS, finans@tdn.no
TDN Direkt, +47 21 95 60 70
For øvrig skriver Nordea Markets i en oppdatering onsdag at det fortsatt er et utfordrende driftsmiljø for Norwegian Air Shuttle og at de venter høyere kostnader for selskapet relatert til at 737 Max-flyene midlertidig er satt på bakken. Meglerhuset nedjusterer sine anslag og forventer en inntjening pr aksje i 2019, 2020 og 2021 på henholdsvis -8,03, 2,08 og 4,03 kroner.
Meglerhuset opererer med en hold-anbefaling og en multippelbasert "fair value" på 35 kroner pr aksje.
Hovedindeksen på Oslo Børs er opp 0,38 prosent til 884,68 poeng, omsatt for 2.251 millioner kroner.
bendik.storen@tdn.no
NS, finans@tdn.no
TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Handlarn
10.04.2019 kl 15:25
1919
Något sånt ja. Tror dock att den ska närmare 20,- innan det vänder. Finns inte mycket som talar för att de ska kunna omställa sig så pass raskt att de gör positivt resultat i 2020.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
wwbwb
10.04.2019 kl 15:34
1892
Det er for meg helt utrolig at NAS kan falle til et slikt nivå 70 - 80% ned på et års tid?
Dette må da Boeing delevis stå til ansvar for?
Dette må da Boeing delevis stå til ansvar for?
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
BackCliff
10.04.2019 kl 16:43
1771
utsettelse av flylevering da NAS ikke har pæng LOL
fortsatt ingen årsrapport? mmm kanskje kjosern prøver å skaffe lån for å dekke "margin call"
AS: NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA - POSTPONEMENT OF DELIVERY OF AIRBUS AIRCRAFT
16:35
Arctic Aviation Assets DAC, a subsidiary of Norwegian Air Shuttle ASA (the
Company), is pleased to announce that it has reached an agreement with Airbus
S.A.S. for the rescheduling of part of the order book, including both A320neos
and A321LRs.
The rescheduling is a result of a dialogue between the Company and Airbus the
past months. The postponement is expected to reduce the Companys capital
expenditure commitments by approximately USD 570 million in total for 2019 and
2020.
The postponements are in line with the Companys strategy of capitalizing on the
scale built up over the last few years and the changed focus from growth to
profitability. This announcement is an extension of the information provided in
the stock exchange announcement Norwegian strengthens its balance sheet through
a fully underwritten rights issue of NOK 3 billion on 29 January, where
postponement of aircraft deliveries was highlighted as a measure to reduce
capital expenditures, in addition to aircraft divestments.
For more information, please contact:
Geir Karlsen, Chief Financial Officer, phone: +47 916 08 332
Stine Klund, Investor Relations Officer, phone: +47 986 99 259
Source Url: https://newsweb.oslobors.no/message/474202
fortsatt ingen årsrapport? mmm kanskje kjosern prøver å skaffe lån for å dekke "margin call"
AS: NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA - POSTPONEMENT OF DELIVERY OF AIRBUS AIRCRAFT
16:35
Arctic Aviation Assets DAC, a subsidiary of Norwegian Air Shuttle ASA (the
Company), is pleased to announce that it has reached an agreement with Airbus
S.A.S. for the rescheduling of part of the order book, including both A320neos
and A321LRs.
The rescheduling is a result of a dialogue between the Company and Airbus the
past months. The postponement is expected to reduce the Companys capital
expenditure commitments by approximately USD 570 million in total for 2019 and
2020.
The postponements are in line with the Companys strategy of capitalizing on the
scale built up over the last few years and the changed focus from growth to
profitability. This announcement is an extension of the information provided in
the stock exchange announcement Norwegian strengthens its balance sheet through
a fully underwritten rights issue of NOK 3 billion on 29 January, where
postponement of aircraft deliveries was highlighted as a measure to reduce
capital expenditures, in addition to aircraft divestments.
For more information, please contact:
Geir Karlsen, Chief Financial Officer, phone: +47 916 08 332
Stine Klund, Investor Relations Officer, phone: +47 986 99 259
Source Url: https://newsweb.oslobors.no/message/474202
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare