Har dere sett noe jævligere ?
Ikke noe jeg vil bli transportert i !
https://www.abcnyheter.no/motor/bil/2019/04/06/195568015/jan-erik-er-mannen-bak-norges-dyreste-tesla
https://www.abcnyheter.no/motor/bil/2019/04/06/195568015/jan-erik-er-mannen-bak-norges-dyreste-tesla
Må innrømme at jeg synes de fleste likbiler er like fine som hvite stretch limos. Det vil si kitsch fra helvete. Den dagen det blir min tur så holder det fint at de kjører meg i en varebil.
Tradinator
08.04.2019 kl 07:35
3179
Tesla er ikke pen uansett hvordan du snur og vender på det, men Tesla 3 tar kaka. Ser ut som en badeleke.
norskgulltrd
09.04.2019 kl 11:00
2970
Ligner et veldig stygt insekt.
Hver sin smak. Den som skal bli frakta her bryr seg vel ikke.
Hver sin smak. Den som skal bli frakta her bryr seg vel ikke.
Imama
23.11.2019 kl 07:01
2306
Ja nå har jeg faktisk sett noe jævligere, Tesla har skapt et misfoster uten like.
Tigerberget
23.11.2019 kl 07:56
2249
Haters gonna hate...
Likbiler er jo ikke fine uansett merke.
Dessuten så er den nok kanskje daukjørt.
Likbiler er jo ikke fine uansett merke.
Dessuten så er den nok kanskje daukjørt.
Winston Smith
23.11.2019 kl 10:16
2102
Alle bilene som hittil har kommet fra Tesla har jo vært greie å se på, selv om jeg personlig kun liker utseende på model S. Denne pickupen kommer nok til å se noe annerledes ut når den blir produsert, men herregud dersom den ligner bare litt på dette misfosteret vil den fortsatt være stygg som nøkken.
Og hva med at den har 3 mm tykke stålplater? Den blir vel voldsomt tung da?
Tipper den vil floppe og ikke selge mye. Kjøpere av pickup i USA er jo for det meste konservative folk som garantert ikke ønsker å bli sett i noe slikt, når den i tillegg ikke vil være praktisk er det kjørt.
Og pickups selger jo veldig lite i andre land utenom til folk som trenger disse i jobben, og da er ikke dette misfosteret praktisk nok.
Ergo den vil ikke selge.
Og hva med at den har 3 mm tykke stålplater? Den blir vel voldsomt tung da?
Tipper den vil floppe og ikke selge mye. Kjøpere av pickup i USA er jo for det meste konservative folk som garantert ikke ønsker å bli sett i noe slikt, når den i tillegg ikke vil være praktisk er det kjørt.
Og pickups selger jo veldig lite i andre land utenom til folk som trenger disse i jobben, og da er ikke dette misfosteret praktisk nok.
Ergo den vil ikke selge.
Redigert 23.11.2019 kl 10:19
Du må logge inn for å svare
pengex
23.11.2019 kl 12:15
2003
Tesla prøver å sette en ny std med denne.
Bilen slippes i 2021.Poenget er å overraske konkurrentene.
Bare vent. Snart kommer like proto biler fra VW,Audi,benz,osv.
Og mens andre autoselskaper klør seg i hodet kan Tesla produsere flere SUV modeller og vinne tid.
Bilen slippes i 2021.Poenget er å overraske konkurrentene.
Bare vent. Snart kommer like proto biler fra VW,Audi,benz,osv.
Og mens andre autoselskaper klør seg i hodet kan Tesla produsere flere SUV modeller og vinne tid.
Redigert 23.11.2019 kl 12:19
Påskeharen
23.11.2019 kl 12:18
1991
Utkastet til den nye ku-pick’ en til Tesla må ha blitt tegnet av Kjell Aukrust på LSD etter at han hadde sett Mad Max filmene.
Hva er poenget med å kjøre rundt i en armert « skuddsikker» doning med lasteplan annet enn for å fremstå som en terrorist eller bad-ass ?
Tesla X har jo iløpet av kort tid klart å bli en harrybil i Oslo, og man ser oftere gangstertyper klyve ut av en slik enn av en sort BMW som var deres favorittfremkomstmiddel inntil nylig.
Spent på hvilken spradebass med gull-lenker, fake Rolex og tatoveringer som skal vise seg frem i den nye modellen !
Hva er poenget med å kjøre rundt i en armert « skuddsikker» doning med lasteplan annet enn for å fremstå som en terrorist eller bad-ass ?
Tesla X har jo iløpet av kort tid klart å bli en harrybil i Oslo, og man ser oftere gangstertyper klyve ut av en slik enn av en sort BMW som var deres favorittfremkomstmiddel inntil nylig.
Spent på hvilken spradebass med gull-lenker, fake Rolex og tatoveringer som skal vise seg frem i den nye modellen !
Redigert 23.11.2019 kl 14:01
Imama
28.11.2019 kl 02:15
1676
At den er et misfoster er 1 ting, det er ikke det verste. Elbil-batterier bruker litium-ion-teknologi som krever råstoffet kobolt for å fungere. Rundt 70 prosent av verdens kjente kobolt-reserver finnes i Kongo. Deler av kobolt-industrien i landet er preget av menneskerettighetsbrudd, barnearbeid og dårlig sikkerhet i gruvene.
Amnesty International har kartlagt menneskerettighetsbrudd i kobolt-industrien i rapporten «This is what we die for».
– Minst 20 prosent av all kobolt i Kongo kommer fra såkalte håndverksgruver. Det er uregulerte gruver uten noen form for sikkerhet for arbeiderne. De krabber ned i lange, smale gruveganger 60-70 meter under bakken uten verneutstyr. De er gjerne barbeint med shorts, t-skjorte, caps og hodelykt på. Ingen vernesko, ingen hjelm, ingen munnbind, forteller politisk rådgiver Beate Ekeløve-Slydal
i Amnesty Norge til ABC Nyheter.
Amnesty International har kartlagt menneskerettighetsbrudd i kobolt-industrien i rapporten «This is what we die for».
– Minst 20 prosent av all kobolt i Kongo kommer fra såkalte håndverksgruver. Det er uregulerte gruver uten noen form for sikkerhet for arbeiderne. De krabber ned i lange, smale gruveganger 60-70 meter under bakken uten verneutstyr. De er gjerne barbeint med shorts, t-skjorte, caps og hodelykt på. Ingen vernesko, ingen hjelm, ingen munnbind, forteller politisk rådgiver Beate Ekeløve-Slydal
i Amnesty Norge til ABC Nyheter.
Bjørnson
28.11.2019 kl 06:42
1605
JA, stort sett resten av Teslaene :-) HAHAHA.. ser jo ikke ut de dildobila fra USA :-) Blir nok "kjempe" gromt i 2. hand market NOT! Jeg er også opptatt av miljøet rundt meg og verden for øvrig, da velger man IKKE Tesla eller annen EL bil, bare værhaner med rabatt i blikket som klarer å finne så mye flott å si om denne møkka bilen. Bare det å sette barna i bilen er jo en katastrofe... sett slike brenne??? Om ikke så kan du jo se på en tlf. brenne :-) Bensin, Italiensk og deilig utseende.. eller, så kan man ha et et årskort på buss - fy fa..stygge de bila er....
haraldaa
28.11.2019 kl 06:53
1592
Musk og Tesla er noen tøffinger som tør satse på annet enn beige og tradisjoner. Har Tesla fra før og skulle gjerne hatt denne Cybertrucken og, men den blir for stor til garasjeplassen min :) Er bestilt ca 300 000 Cybertrucks allerede, Tesla 3 er årets bil og en kjempestor suksess, faktisk i enda større grad enn model S og X. Cybertrucken blir en storselger den og til tross for et meget spesielt design. Musk uttalte tidlig at den ikke er for alle. Kult at biler har individuelt design. Ha en fin dag :)
Redigert 28.11.2019 kl 07:17
Bjørnson
28.11.2019 kl 07:16
1564
Beviser nivået på intelektet og hva er forskjellen på en sau og et menneske? haralda, hater ikke Tesla, hater elbilene :-) At du har valgt den absolutt minst estetiske bilen av alle dritt biler kan jo ikke du legge over på oss som leser bøker og har bil som hobby :-) "Teslahatere" HAHAHAHAHAHA...
Redigert 28.11.2019 kl 07:18
Hektar
28.11.2019 kl 07:26
1540
Verdt å huske at "bestilt" i dette tilfellet betyr et refunderbart depositum på $100 dollar og ingen forpliktelse til kjøp
Klodrik
28.11.2019 kl 10:15
1429
Hvis man ikke liker et bilmerke/bilmodell så er det jo bare å la være å kjøpe den. Det er hundrevis av bilmodeller jeg ikke kunne tenke meg å eie, men jeg gidder da ikke å vie livet mitt til å uttrykke mitt hat til hver og en av dem.
mishka
28.11.2019 kl 11:36
1389
Helt enig med Klodrik her. Og jeg tror faktisk Tesla kan treffe ganske godt med denne bilen i USA. Dataspill-gutta som elsker spill med romvåpen og mye bang-bang har nå blitt voksne og har råd til denne. Teslas ide tror jeg er at dette er Hummers arvtaker.
Hei.
Tesla skaper en ny standard/framtid. Om 10 til 20 år er det ingen som reagerer på denne smarte form/løsning. Verden har ingen annen vei å gå enn framover. Jeg er for gammel til å kjøpe en slik bil, men hadde jeg vært 50 år yngre hadde jeg bestilt ved første mulighet. Heldigvis har jeg en sønn som har bestilt med personlig skilt. Ha en fin framtid med Tesla.
Mvh pensjonist
Tesla skaper en ny standard/framtid. Om 10 til 20 år er det ingen som reagerer på denne smarte form/løsning. Verden har ingen annen vei å gå enn framover. Jeg er for gammel til å kjøpe en slik bil, men hadde jeg vært 50 år yngre hadde jeg bestilt ved første mulighet. Heldigvis har jeg en sønn som har bestilt med personlig skilt. Ha en fin framtid med Tesla.
Mvh pensjonist
Brande_n
29.11.2019 kl 20:17
1195
Skuddsikker pickup? Noe for IS antakelig, leveres den med mitraljøse på planet?
Tigerberget
30.11.2019 kl 13:05
1038
Tror du virkelig at hvis koboltindustrien hadde blitt nedlagt at disse arbeiderne hadde ligget på stranda eller sittet på cafe hele dagen?
Mange av dem hadde endt opp som prostituerte. Selv barn.
Det er veldig fokus på elendigheten i gruvene, men ingen nevner elendigheten som eventuelt hadde erstattet gruvene.
Mange av dem hadde endt opp som prostituerte. Selv barn.
Det er veldig fokus på elendigheten i gruvene, men ingen nevner elendigheten som eventuelt hadde erstattet gruvene.