Selg Schibsted!
Ingen tillit til ledelsen i Schibsted eide VG! Mitt råd: Selg aksjen før verdiene faller. Omdømme tap kan bli dyrt. Etter mitt syn driver de uetisk, har dårlig dømmekraft, har upassende sosiale bindinger til Hadia fløyen i AP. Vil tro at annonsører og lesere velger bort VG
OZZY
28.03.2019 kl 03:41
1057
Gammelmedia er på vei ned med løynhistorier og bandittlignende oppførsel. Ta fra de statsstøtten.
solid1
28.03.2019 kl 09:56
998
Det er tydeligvis liten interesse av denne saken her på forumet,
men for min del er det bedre å la være å kjøpe VG.
Om mange nok ikke kjøper avisen, da svir det. Tydeligvis det eneste styret forstår er tall, ikke ordet "tillit".
Ser at Journalisten tar permisjon, men er det virkelig overraskende at redaktøren har tillit i en ellers lite tillits-vekkende medieverden?
Redaktøren fikk jo en pris her forleden. Mener prisen kom fra alle andre redaktører, og da har jo mistillit fått anerkjennelse.
Tilliten kan kun komme fra styret i VG, for ute i befolkningen antar jeg det er en enorm overvekt av mistillit.
Og, når et styre har tillit til en som har vist seg lite tillitsfull. Da står også styrets tillit for fall.
VG graver litt av "hele Norges media-grav" her, fordi den generelle hukommelsen i slike saker er kort.
Det vet VG. Derfor har journalisten kun perm i et halvt år, så har nok også han "tillit" igjen.
Det styret her glemmer, er at når ingenting gjøres (og hukommelsen hos folk er så kort), så mister alle i media, både journalister og redaktører tillit.
Vi vet at mange politiske journalister(de fleste?) går langt i å skape en egen "sannhet" utifra egen politisk agenda.
Vær Varsom.... Vi risikerer at til og med værmeldingen kan miste tillit når vi ikke kan stole på medier.
solid1
28.03.2019 kl 12:21
975
Tillit til journalistikk????, og hvem får "trøst og omtanke"??
Redaktør Steiro, som fremdeles har "tillit", sto nettopp på TV og fortalte at kollega Skartveit ble satt i en meget uheldig situasjon når hun til NRK tidligere, gjentatte ganger påsto at "sitatene" i Giske-saken var riktig. Skartveit sa ikke at hun ikke visste