Apcl...Fusion...16%, Nej tak!!

Mrhifi
APCL 20.03.2019 kl 09:58 17788

Katastrofal timing og en Elendig deal er min mening...

2+2 kr kommer ikke til at blive en realitet...

Hvis man mener at Apcl står stærkt juridisk (A1-A4-Sosp-rop) så skal man stemme nej til denne fusion....

Do the math....+1 milliard nye aktier i det nye selskab!!!!

41-5 decision var første sejr og et skridt i den rigtige retning og vores licenser kan have enorme værdier!!!
Vi bliver fuldstændig udvandet i denne deal...+ 1 milliard aktier.....

83.000 NEJ STEMMER FRA MIG.... ELENDIG DEAL...
Redigert 21.01.2021 kl 07:51 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
26.03.2019 kl 20:55 3169

Merci Fluefisker.. smiler venligt og debatten om France sprogkundskaber i apcls Ledelse (2017)....der gik jeg over stregen....det var ikke fair.... Sorry!
Redigert 26.03.2019 kl 21:00 Du må logge inn for å svare
FkL
26.03.2019 kl 20:59 3163

Den kan jeg gjerne svare på da svaret er enkelt. På det tidspunktet så var ingenting endret og vi hadde våre penger i et case vi hadde tro på ut i fra tilgjengelig informasjon.

Nå derimot så har ledelsen valgt å hente inn sikkerhet, tyngde og kapital. Det betyr ikke nødvendigvis at våre saker er svekket, men at vi trenger hjelp for å komme i mål.

Jeg har tillit til at ledelsen har gjort dette for å sikre våre verdier og dersom disse på grunn av en eller annen faktor har blitt usikre så setter jeg pris på at de ikke spiller bingo med dem. Dette da i motsetning til deg som mener at vi står best alene uten å vite hvorfor de går for denne løsningen.
Mrhifi
26.03.2019 kl 21:10 3140

Tak for svar Fkl......Apcl casen og exploration på disse attraktive Licenser i hotspot continues.... heldigvis.
Det bliver på andre betingelser...., men selvfølgelig er jeg stadig med i denne vanvittige spændende case.....Det burde ikke være big surprise guys..
Have No illusions... mig slipper i ikke af med.
Redigert 26.03.2019 kl 21:12 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
26.03.2019 kl 21:21 3115

Jeg Forventer vi får update meget snart fra icsid.....

December 18, 2018
The Claimant files a request for provisional measures.

https://icsid.worldbank.org/en/Pages/cases/casedetail.aspx?CaseNo=ARB%2f18%2f24
Redigert 26.03.2019 kl 21:34 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
26.03.2019 kl 21:39 3079

Flashback og juridiske statements i 2017.....(Gambia)
Conference Call starter cirka 2:58 inde i optagelsen....

https://www.tapeacall.com/e8dfp69cqr

31-12-2018....
Gambia får ikke medhold i 41-5 processen..... Ekstremt vigtigt for Apcl og os investors!!!!
December 31, 2018
The Tribunal issues a decision on the Respondent’s preliminary objections pursuant to ICSID Arbitration Rule 41(5).

https://icsid.worldbank.org/en/Pages/cases/casedetail.aspx?CaseNo=ARB%2f17%2f38
Redigert 26.03.2019 kl 22:19 Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
27.03.2019 kl 00:08 2898

Flott du er med oss Hifi. Her for hver og enhver ta sine egne beslutninger.
Bakåtlutad
27.03.2019 kl 09:11 2733

Mrhifi! Jag respekterar verkligen din åsiktig och är tacksam för de inlägg och bidrag du gör till APCL! Menar att detta är i allas intresse och således mycket nyttigt för debatten!

Såg att du frågade varför folk hade aktier för 2 veckor sedan och den frågan måste jag svara på!
jag har sedan dag 1 haft stort förtroende för APCL och är fortsatt övertygad om att de har en stark sak! .."Have no illusions"
Jag hade suttit kvar och väntat på ev. förlikning för jag tror den kommer!

MEN! Jag kan ju inte påstå att det har känts tryggt att ha den här investeringen i APCL, eftersom allt hänger på en mycket skör tråd! Vi vet hur extremt volatil aktien har varit och jag är rädd att förlikningen ska dra ut för mycket på tiden som gör att investerare försvinner och kursen kollapsar(ytterligare).

Med detta i åtanke kan jag inte se annat än att risken är kraftig reducerad i detta caset med Presskonferens och presentations-dokument som underlag för vad PetroNor genererar för värde för oss APCL-ägare. Och ja, det blir en utspädning och således reducerat potentiell uppsida vid best case outcome. Men nyttan av derisked case vs. minskat potentiell uppsida är i mina ögon mycket mer värt, gett dagens läge. Jag är fortsatt övertygad om att vid en best case outcome kommer bli tillräckligt bra kompenserade!

Här och nu väntar jag bara på den obereonde expert opinion som ska publiceras i samband med kallelse till EGM.

Mrhifi
27.03.2019 kl 18:57 2535

Bakåtlutad, Tak for det....Jeg tror jeg har sagt hvad jeg vil sige vedrørende fusion....jeg er selv investor som du ved og jeg vil bruge min energi på at se fremad.... fusion er en realitet og så tar vi den derfra...... Aktien er DERISKED betydeligt og selvfølgelig er der stadig potentiale i den nye konstruktion.... A1-A4-SOSP er jo særdeles spændende Licenser og det kan stadig blive en rigtig god investering.....
God Aften Bakåtlutad...
tuja
27.03.2019 kl 21:11 2425

Godt at du er "back in business", MrHifi.
Nå må vi få fram verdiene i APCL. Og sammenslåingen med Petronor gir oss både økonomisk trygghet, samt inntekter i ett nytt, solid selskap.
Vi er skikkelig derisket, men har fortsatt en betydelig oppside. Og hvem skulle tro vi ble ett produserende selskap allerede i 2019.

Lykke til :)
Valget
27.03.2019 kl 21:17 2404

Apcl dro fra gambling til noe sikkert! Oppsiden er mindre nå, men er den egentlig det? på langsiktig, som de fleste hevder.
Blir mye spennende i nye selskapet. Hadde ikke de 9 lisenser på gang?
Redigert 27.03.2019 kl 21:18 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
04.04.2019 kl 21:31 2073

der er nok en grund til at lille petronor ikke har budt på A1-A4 licenser i Gambias salgsproces....det er ikke RAKETVIDENSKAB...de vil aldrig komme i betragtning...FACT

Gambia opens bids for oil exploration....
http://thepoint.gm/africa/gambia/article/gambia-opens-bids-for-oil-exploration-1

Africa Oil & Gas: Gambia Govt stalls oil tender process to seek end risky arbitration...

https://www.google.com/amp/s/mozambiqueminingpost.com/2018/04/07/africa-oil-gas-gambia-govt-stalls-oil-tender-process-to-seek-end-risky-arbitration/amp/
Redigert 04.04.2019 kl 21:33 Du må logge inn for å svare