Fakenews: Tesla-video på VG
https://www.vgtv.no/video/172999/kjoerer-tesla-paa-motorveien-saa-skjer-dette
Anonym sjåfør
pling-plong,,autopilot slått av manuelt
--- får retning autovern ---
plong-pling,,autopilot slått på igjen
jaja,,mange i bilbransjen og ellers som vil skade Tesla,,men dette var lavmål
Anonym sjåfør
pling-plong,,autopilot slått av manuelt
--- får retning autovern ---
plong-pling,,autopilot slått på igjen
jaja,,mange i bilbransjen og ellers som vil skade Tesla,,men dette var lavmål
Redigert 12.03.2019 kl 23:57
Du må logge inn for å svare
Mr Big
13.03.2019 kl 09:17
1209
Det er stor konkuranse i bil bransjen. Tesla kommer til å bli den nye folkebilen og kommer til å slå ut GOLF fra tronen. Tenk dere hvor mye Møller kommer til å tape og hvor mye de må sette ned prisene på sine biler når Tesla kommer ut med billige model 3. Ingen kjøper e-golf når du kan få Tesla model 3 med større rekkevide til samme pris. Lurer faktisk på om model 3 er billigere.
janljoen
13.03.2019 kl 09:48
1181
Her ble førerassistenten lurt av at veibana så ut til å gå til venstre, pling plongen er pga at føreren overstyrer.
Har også erfart noen rare ting med førerassistent på, men alle som kjører Tesla vet dette og lar være å sitte å sove uten å holde i rattet.
Selv med sånne ting som dette så er Tesla fremdeles best av de bilene som det er mulig å kjøpe i øyeblikket.
Har også erfart noen rare ting med førerassistent på, men alle som kjører Tesla vet dette og lar være å sitte å sove uten å holde i rattet.
Selv med sånne ting som dette så er Tesla fremdeles best av de bilene som det er mulig å kjøpe i øyeblikket.
mishka
13.03.2019 kl 09:59
1157
Vel, nå er det snart VW ID som gjelder. Om prisen blir lavere enn Tesla, så er det kanskje denne som blir bestselgeren. Om prisen blir lik er jeg ikke et sekund i tvil om at jeg hadde gått for Teslaen, om jeg skulle ha elbil da. Vi vielfahrere venter fortsatt på 400 km. rekkevidde etter 10 min. lading og inntil vi er der så er det vanlig bil som gjelder. De som liker å følge med bør kjøpe Autobilde nr. 10 som straks er i handelen i Norge. Der er det et stort intervju med Prof. Dr. Martin Winter som er tysklands fremste batteriforsker. Han er ganske optimistisk.
Mr Big
13.03.2019 kl 10:16
1143
Bra med konkuranse! Blir VW ID billigere så er jeg neste sikker på at Tesla setter ned prisen. Spennende tider.
Hektar
13.03.2019 kl 10:41
1113
Tesla blir glatt utdanket av både tyske og japanske modeller et par år i fremtiden og ender opp som alle andre amerikanske bilmerker. La de som kan bil, lage bil.
Men, det er jo flott at de fikk et spark i baken og tok opp konkurransen. Det betyr langt bedre biler. Dette begynner å strømme ut fra BMW og andre, med en kvalitet som Tesla kan bare drømme om, uten at eierne må vente et år på ett nytt speil. Venter og kjøper en ordentlig bil, ikke en fillete lekebrum.
Men, det er jo flott at de fikk et spark i baken og tok opp konkurransen. Det betyr langt bedre biler. Dette begynner å strømme ut fra BMW og andre, med en kvalitet som Tesla kan bare drømme om, uten at eierne må vente et år på ett nytt speil. Venter og kjøper en ordentlig bil, ikke en fillete lekebrum.
KentaH
13.03.2019 kl 10:49
1104
den våte drømmen til mange menn,,er at tesla setter ned prisene til jalla-skoda pris.
Man må la bilen jobbe,,kan ikke overstyre ved minste avvik,,ser ut som AP ble slått av
Man må la bilen jobbe,,kan ikke overstyre ved minste avvik,,ser ut som AP ble slått av
JosefK
13.03.2019 kl 10:52
1101
KentaH skrev Rart ingen reagerer,,men alle hater Tesla
Tesla er helt OK hadde det ikke vært for meningsløse idioter som henger i skjørtene på musk.
Mr Big
13.03.2019 kl 12:05
1057
Jeg er ingen Tesla tilhenger men jeg synes det Tesla gjør er bra og det skaper konkuranse i markedet. Jeg er på jakt etter ny bil. Kjører en Golf 1,9 TDI som har sett sine bedre dager. Sitter og tenker som sikkert mange andre hva slags bil skal jeg kjøpe meg.Hybrid/El..
Liker BMW 330e men leser på forumer at det er en del problemmer med den også .Hybrid er også bare midlertidig løsning til el biler med lengre rekkevidde.Så leser jeg også at mange BMW eiere går over til Tesla. El biler er fremtiden på godt og vondt. Så for min del ser det ut som at jeg kommer til å gå for en Tesla 3 . Det som er fordel med el bil er at du får en rask bil til billig penge.Biler som gjør 0-100 på 3 - 5 sekunder var det bare mange millionærer som hadde råd til før.
Liker BMW 330e men leser på forumer at det er en del problemmer med den også .Hybrid er også bare midlertidig løsning til el biler med lengre rekkevidde.Så leser jeg også at mange BMW eiere går over til Tesla. El biler er fremtiden på godt og vondt. Så for min del ser det ut som at jeg kommer til å gå for en Tesla 3 . Det som er fordel med el bil er at du får en rask bil til billig penge.Biler som gjør 0-100 på 3 - 5 sekunder var det bare mange millionærer som hadde råd til før.
Mr Big
13.03.2019 kl 13:03
1022
Fordi jeg trenger ikke en stor bil. Tesla s,x.. altfor stor for meg. Smak og behag.
Fjordgubben
13.03.2019 kl 13:26
1002
Tror Tesla 3 vil tape seg i verdi, tviler sterkt på at f.eks en 10-år gammel Tesla 3 vil ha noen verdi i det hele tatt, noe som betyr høyere avskrivning enn på fossilbiler.
Ingenting tyder på at Tesla vil løse problemene rundt service heller, mange venter i månedsvis, og Tesla har ganske mye feil på bilene sine.
Når den i tillegg er stygg er den et meget tvilsomt valg.
De eldste Tesla er nå kun 6 år gamle, vi må nok vente helt til minst 2030 før vi vet mer om hvor holdbare Tesla egentlig er i det lange løp.
Ingenting tyder på at Tesla vil løse problemene rundt service heller, mange venter i månedsvis, og Tesla har ganske mye feil på bilene sine.
Når den i tillegg er stygg er den et meget tvilsomt valg.
De eldste Tesla er nå kun 6 år gamle, vi må nok vente helt til minst 2030 før vi vet mer om hvor holdbare Tesla egentlig er i det lange løp.
KentaH
13.03.2019 kl 13:34
990
Trenger ikke stor bil,,det argumentet er oppbrukt,,bortforklaringene er mange
really
13.03.2019 kl 13:44
978
Tesla har gjort en megainnsats for å skape et marked for batteribiler og det skal de ha kred for. Resultatet er at nå skal alle bilprodusentene habatteribiler, noe som er en forutsetning for et grønt skifte. Men om det går med Tesla som det gjorde med Simonsen NMT telefoner og Tandberg radioer er et åpent spørsmål. Foreløpig ser det ikke bra ut, men med økende salg kan kanskje resultatene komme også. Bekymringene er ettermarkedet og mangelfull konfigurasjonsstyring. Det kan både Koreanerne, Japanerne og Tyskerne. Men selv om Tesla overlever vil aksjonærene gå på en smell. Selskapet er overpriset så det holder.
Mr Big
13.03.2019 kl 14:26
942
Det er fakta! Tesla X ville jeg ikke hatt om jeg hadde fått den gratis. En av de styggeste bilen jeg har sett.
KentaH
13.03.2019 kl 14:29
934
Tesla x er ikke pen,, enig i det. Ikke fungerer den bra heller
https://www.budstikka.no/hendelseslogg/nyheter/asker/elbil-sperrer-trafikken-pa-e18/s/5-55-823288
https://www.budstikka.no/hendelseslogg/nyheter/asker/elbil-sperrer-trafikken-pa-e18/s/5-55-823288
Redigert 13.03.2019 kl 14:29
Du må logge inn for å svare